Кільцева лінія Київського метрополітену

Jun 09, 2014 09:00


Міська електричка по суті є замінником кільцевої лінії метрополітену. А наявність такої лінії - величезний плюс. Якщо міські електрички їздитимуть з такими ж інтервалами, що й поїзди метро (хоча б у пікові години), це в рази збільшить її надійність, а отже, й привабливість, що призведе до розвантаження інших ліній метрополітену. Якщо ж електричка їздитиме ще й швидше за метро, перевага значно збільшиться.
Для реалізації всіх цих переваг необхідно забезпечити зручну пересадку зі станцій метрополітену на залізничні.
Пропоную розглянути можливі варіанти розвантаження метро на конкретних прикладах.

Станція «Петрівка» може стати воротами Оболоні на Лівий берег. Оболонцям не потрібно буде їхати аж до «Майдану» і пінгвінячою ходою переходити на Червону лінію, щоб дістатися перепоненої «Лівобережної». Достатньо буде пересісти на лінію міської електрички і доїхати хоч до Троєщини, хоч до тієї ж «Лівобережної».
А також, і до Дарницького вокзалу, пересісти в тому районі на трамваї та дістатись Позняків, чи Осокорків…
Щодо Дарницького вокзалу - з нього цілком можуть стартувати поїзди східного напрямку, це розвантажить залізничні колії Правого берегу.


Щоб вся ця ідилія стала реальністю, швидкість електрички має бути така, щоб можна було дістатись «Лівобережної» з «Петрівки» за менший час, ніж з «Майдану Незалежності».
Якщо ж поїхати з «Петрівки» в інший бік, можна буде зручно дістатись до таких станцій Зеленої лінії, як «Золоті ворота», чи «Львівська брама»… Так, ця станція вже буде відкритою. До речі, ви не помічали подібність назв цих двох станцій? Щоб потрапити до них, можна буде не їхати аж до «Площі Льва Толстого», а пересісти на «Сирці». Чи на «Лук’янівській»!
Але цей варіант можливий вже з іншої лінії - Помаранчевої. Вона запланована не мною, але я вважаю, що ця лінія має продовжуватися з колій міської електрички:


На неї так само можна буде пересісти на «Петрівці». Помаранчева лінія - це прямий шлях до Вокзалу, Солом’янки та Аеропорту. Оболонцям пощастить.
Детальніше про це тут: http://ljutty.livejournal.com/14835.html


Наступна станція міської залізниці - «Вишгородська». На ній вимальовується пересадка з трамваю, що йде Мінським масивом. Пересадка, як і скрізь має бути зручною, аби нею користувались.
Якщо прокласти швидкісний трамвай проспектами Правди та Свободи, він зможе стати порятунком для виноградарців. Вони зможуть так само пересісти на «Вишгородській». Куди ж вони поїдуть з неї? Туди, куди й оболонці - до Лівого берега, чи на деякі станції Зеленої лінії.

До слова, трамвай з Мінського масиву та Виноградаря довезе людей прямісінько до Подолу вулицею Фрунзе (її буде перейменовано). Авжеж, і він має бути достатньо швидким та комфортним. Гадаю, це ясно за замовчуванням.



Прокататись до Лівого берега міською електричкою зможуть і пасажири, що сядуть на «Сирці». Про їхню можливість швидко дістатись до Святошина чи Борщагівки я не писатиму, бо така потреба надто рідкісна.


Авжеж, з усіх цих станцій зручна дорога до Оболоні. Не треба штовхатися на пересадках центрі, якщо їх можна об’їхати. Ця можливість стосується і «Рубежівської». До неї можна збудувати пряму пересадку зі станції «Берестейська» - з протилежного від виходу з метро боку.


Міська електричка дозволяє оминути центр шляхом не лише до Оболоні, а й до Подолу.

Мешканці Борщагівки, до слова, можуть дістатися Подолу і швидкісним трамваєм, якщо втілити цю схему: http://ljutty.livejournal.com/17014.html


Якщо ж їм потрібно на Оболонь, або Зелену лінію - ласкаво просимо до міської електрички! Треба лишень пересунути трамвайну станцію «Сім’ї Сосніних» ближче до залізничної станції «Борщагівка». Бо між ними досить велика відстань:


Якщо станцію метро «Либідська» продублювати на міській залізниці, ми знов отримуємо можливість розвантажити центр. Мешканці Голосієва та південної частини Великої Васильківської пересаджуватимуться на неї, щоб потрапити до Вокзалу.

Також, вона буде зручною для поїздок на південь Лівого берега - потрібно буде пересісти на «Видубичах» на Зелену лінію. До речі, не потрібно буде їхати до «Площі Льва Толстого», якщо тобі з Голосієва потрібно потрапити, скажімо, до «Печерської» - користуйтеся міською електричкою!
З "Либідської" можна буде доїхати й до "Лівобережної", якщо побудувати поворот тут:


«Либідська» - ворота Голосієва на Лівий берег!

Щоправда, є невеличкий нюанс - відстань від «Либідської» до міської залізниці не надто невеличка. Тому на цьому переході необхідний траволатор. Можливо, вдасться розділити витрати на нього зі, скажімо, Ocean Plaza. Натомість надати їм якісь ніштякі.


Траволатор, до речі, може бути й з іншого боку міської залізниці - вести до Московської площі.



«Видубичі»: про цю станцію я вже згадував. Через міську залізницю мешканцям півдня Лівого берега буде зручно пересаджуватись на Синю лінію метро, чи їхати до Вокзалу. А якщо можна буде поєднати стрілкою колії метро та залізниці, мешканці Позняків зможуть доїхати до Вокзалу без пересадок!

Таким чином, міська електричка візьме на себе потоки людей, які зараз вимушені зображувати пінгвінів на центральних станцій пересадок. І наступить в Києві мир та щастя!

вокзал, міська електричка, Троєщина, Київ, Поділ, метрополітен, громадський транспорт

Previous post Next post
Up