Ще одна пропозиція щодо Подільського мосту

Jun 10, 2014 09:00

Я вже писав про те, що Подільський міст - річ зайва. Метро на Троєщинутм  можна реалізувати добудувавши залізничний міст, паралельний одношляховому Петрівському. Від «Петрівки» вагони метро їхатимуть в тунель до «Лук’янівської», «Вокзальної» та Аеропорту…

Оскільки Подільський міст вже наполовину збудований, його варто якось використати. Не пропадати ж йому. Я вже пропонував пустити ним трамвай. Це дешевший, ніж метро, варіант. Нещодавно міська влада також почала розглядати трамвай, як альтернативу метру на Троєщину.



Але трамвай не може стати повноцінною заміною цій лінії метро. Плюс, Подільський міст досить довгий, а ця обставина знижує зручність користування цим трамваєм, що має з’єднати два береги. Довжина мосту, до речі, один з його суттєвих недоліків.
То ж, трамвай по суті є чимось типу вимушеної міри і необхідності в ньому за цим маршрутом немає. То ж, Подільському мосту можна знайти й інше призначення. Наприклад, зробити хід конем і розбити на ньому парк.



Київський High Line

Парк на закинутому залізничному мосту - одна з цікавинок Нью-Йорку. Таке використання закинутих мостів не є унікальним - ще до американської ініціативи подібну алею було відкрито в Парижі. Після Нью-Йорку подібний проект втілили й в інших містах. То ж, якщо така штука з’явиться у Києві, ніхто не дорікатиме, що ідею було вкрадено в нью-йоркців. Все вже було вкрадено до нас.



На Подільському мосту можна висадити квіти, кущі, а то й дерева. Буде такий собі надрічковий бульвар.
Встановити на ньому красиві лавочки, обладнати оглядові майданчики.



Можна поставити скульптури та мистецькі інсталяції. Проводити виставки чи ще якісь цікаві заходи, для яких це місце підходить.
Одним словом, зробити Подільський міст приємним та красивим пішохідним мостом до Труханового острова.



Конструкція Подільського мосту надає простір для творчості архітекторам і дизайнерам. Можна буде виділитись серед інших подібних проектів. Наприклад, на арках мосту можна буде зробити оглядові майданчики. Якщо конструкція це дозволить.



Простір на Рибальському острові, де починатиметься цей міст-бульвар, може стати чудовим місцем для відпочинку. Там уже є парк Моряків, можна буде розвинути це «місце тяжіння». До нього можна буде потрапити з Подолу, пройшовши Вантовим мостом.



Враховуючи, що цей міст планувався, не лише, як міст метро, а й як автомобільний, на ньому може бути місце і для того ж трамваю. Але він нестиме більш рекреаційну функцію - доставлятиме людей до Труханового острова. Це може бути й не трамвай, а монорейка.

Острови природи посеред міста

Навколо Подільского мосту розвинуться місця для відпочинку. На мою думку, на Дніпровських островах єдиними шумними формами відпочинку мають бути спортивні майданчики та пляжі. Хіба що, коло «Гідропарку» можуть залишитись досить шумні ресторани й клуби. Бо там і так проходить метро.



Самі ж острови мають бути місцем тихого відпочинку, прогулянок, пікніків-шашликів (вогнище можна розводити лише з дозволу адміністрації) та туристичних вилазок.
В’їзд автомобілів на острови має бути обмеженим. Скажімо, можна їздити лише в певних місцях, але і щоб заїхати на острів, треба заплатити.




Також, Дніпровські острови - чудове місце для оздоровлення та спорту. На них вже є необхідне облаштування, але і його можна розвинути. Спортивні майданчики та тренажери, спортивні бази та пейнтбольні клуби…




Авжеж, не всі острови мають бути віддані для розваг городян. Деякі отрови мають бути заповідними.
Можливість потрапити прямо з центру міста до природи, де можна відпочити та оздоровитися - величезна перевага Києва.

місця тяжіння, Київ, Поділ, зарубіжний досвід

Previous post Next post
Up