Кільцева лінія Київського метрополітену

Jun 09, 2014 09:00


Міська електричка по суті є замінником кільцевої лінії метрополітену. А наявність такої лінії - величезний плюс. Якщо міські електрички їздитимуть з такими ж інтервалами, що й поїзди метро (хоча б у пікові години), це в рази збільшить її надійність, а отже, й привабливість, що призведе до розвантаження інших ліній метрополітену. Якщо ж електричка ( Read more... )

вокзал, міська електричка, Троєщина, Київ, Поділ, метрополітен, громадський транспорт

Leave a comment

Comments 8

bfzoomy June 9 2014, 07:28:13 UTC
Щоб вся ця ідилія стала реальністю, швидкість електрички має бути така, щоб можна було дістатись «Лівобережної» з «Петрівки» за менший час, ніж з «Майдану Незалежності».Технически это можно достичь только замедлением скорости поездов ККЛ километров до десяти в час. От Петровки только до Троещины-1 на приличной крейсейской скорости ехать 6-7 минут. Плюс сразу идёт Троещина-2 - разгон/остановка, высадка/посадка ещё пару минут. Городская электричка стоит в несколько раз дольше поезда на платформе (~минуту против 15 секунд метрополитена при более-менее интенсивной загрузке). И потом ещё минут 7 до ЛБ. Кроме того, интервал движения электричек не сравним с метро (а также время работы), а сделать интервал движения по три минуты - маловероятно, поскольку электричка пользуется путями общего назначения, где курсируют товарняки, пассажирские поезда и прочие автомотрисы с дрезинами. На той же станции "Левый берег" по утрам электричка, случается, пропускает два-три поезда перед собой, которые идут без остановки (до Киевпаса или дальше), а затем ( ... )

Reply

ljutty June 9 2014, 07:44:01 UTC
Так, товарняки - серйозна завада невеликим інтервалам між електричками. Але якщо заборонити рух всіх поїздів, крім електричок, у певний час, в цей час, на мою думку, можна цілком реалізувати інтервали, наближені до метрополітенівських.
Щодо двох станцій "Троєщина", гадаю, однією з них варто пожертвувати.

Reply

bfzoomy June 9 2014, 08:04:34 UTC
Бросьте. :) Электричка вписывалась в существующую инфраструктуру. Ради неё не будут тормозить десятки поездов. Тем более многочисленные электрички из Киевской, Сумской и других областей, которые приходит на 1-2 северные платформа Киевпасса, где ходит и она. Слишком много участков и слишком много трафика, чтобы делать настолько небольшие интервалы. Тут дай бог, чтобы она каждые пятнадцать минут исправно ходила - и этого не могут сделать ( ... )

Reply

ljutty June 9 2014, 09:27:03 UTC
Прибрати всі поїзди, крім міської електрички, можна хоча б на північному напівкільці залізниці.
Щодо Троєщин - аби можна було безболісно прибрати одну з них, варто об'єднати Троєщинський трамвай з електричкою. Тоді "Троєщина-2" буде не потрібна.

Reply


bfzoomy June 9 2014, 07:34:40 UTC
Прокататись до Лівого берега міською електричкою зможуть і пасажири, що сядуть на «Сирці». Про їхню можливість швидко дістатись до Святошина чи Борщагівки я не писатиму, бо така потреба надто рідкісна.

Кстати это и так уже реализовано. От Сырца до Рубежовского ехать пять минут на городской. Ещё минут семь-восемь до Борщаговки.

Reply


Leave a comment

Up