Сиджу оце, голову вхопивши в руки, і крім пісні про Дніпропетровськ, де "такой абичай у днєпровской маладьожі - нап'юцца п'янимі, наб'ют друґ друґу рожі", нічого не можу пригадати.
Ладна, ти токо не переживай сільно, я тібя іщо многім народним пєсням навчу, як прідставітіль данбаса я тіпєр буду спєціалізіроваца па імплємєнтаціі достіженій нашего дворовово пацансково фольклора серед внутріннєй еміграції - нєдаром же я вот нідавна учіл Дзвінку Матіяш пєть пра "Бісєдку в городє Чєркаси", Івана Міхайловічя тоже обучім чєму-нібуть новаму са врімьон "Дегенерації"... Так что - аткриваєм школу классікі шансона?
Мій дід, і прадід, і пра- пра- пра- десь від 1824 р. були, згідно з церковними книгами, "казаками", і мешкали у слободі Корінській, біля якої було збудовано з. ст. Леоново, далі Чистяково, нині м. Торез Донецької обл.
Бідили були чи то задунайцями, чи то з якоїсь паланки, що стояла у нинішній Молдові, достеменно невідомо, тільки прозвали їх "волохами". Ясно дєло, що до нинішнього етнічного складу дамбасу у нас відношення суто дотичне.
Мій дід, і прадід, і пра- пра- пра- десь від 1824 р. були, згідно з церковними книгами, "казаками", і мешкали у слободі Корінській, біля якої було збудовано з. ст. Леоново, далі Чистяково, нині м. Торез Донецької обл.
Бідили були чи то задунайцями, чи то з якоїсь паланки, що стояла у нинішній Молдові, достеменно невідомо, тільки прозвали їх "волохами". Ясно дєло, що до нинішнього етнічного складу дамбасу у нас відношення суто дотичне.
Тому, даруй, але дамбас, де я ніколи не був, - він і мій теж, і певну відповідальність я маю нести і за нього. Тому й "примазуюся".
Ну да, ну да. Перша пісня, до речі, миколаївська. За сюжетом чувак з вашого міста корабелів закохався, але "с дєвушкой дружіть - с дєньґамі нада бить, с дєньґамі нада бить - а значіт ворам". І він їздив у Херсон "шаріть у прахожих по карманам". Виділіть один день у ЖЖ і на ці жизнєнні твори, а то у вас Греція якась...
Ну ви нє праф!nehrebeckyjFebruary 7 2010, 20:58:39 UTC
срань інтєліґєнстська чухне за кордон і матиме велфера як політичні втікачі. Але, зізнаюсь, коли я сьогодні зайшов у кабінку, якась нездоланна сила буквально крутила мені руку ставити хрестика в найнижчу графу. Ледь не ригнувши, все таки поставив його напроти прізвища особи, яка навіть у бюлетені щиро бреше - що живе в Дніпропетровську.
Comments 43
Reply
Reply
Reply
Reply
тепер лишилося хіба пригадати щось, що б коїлося "в диму табачном")))
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Бідили були чи то задунайцями, чи то з якоїсь паланки, що стояла у нинішній Молдові, достеменно невідомо, тільки прозвали їх "волохами". Ясно дєло, що до нинішнього етнічного складу дамбасу у нас відношення суто дотичне.
Reply
Бідили були чи то задунайцями, чи то з якоїсь паланки, що стояла у нинішній Молдові, достеменно невідомо, тільки прозвали їх "волохами". Ясно дєло, що до нинішнього етнічного складу дамбасу у нас відношення суто дотичне.
Тому, даруй, але дамбас, де я ніколи не був, - він і мій теж, і певну відповідальність я маю нести і за нього. Тому й "примазуюся".
Reply
(The comment has been removed)
Reply
(The comment has been removed)
Reply
Leave a comment