Попередні частини:
Фестиваль «OldCarLand-2016» (Частина 1): Вітчизняні авто Фестиваль «OldCarLand-2016» (Частина 2): Вітчизняні авто (продовження) Фестиваль «OldCarLand-2016» (Частина 3): Зарубіжні машини Фестиваль «OldCarLand-2016» (Частина 4): Зарубіжні машини (продовження) Фестиваль «OldCarLand-2016» (Частина 5): Вантажівки, автобуси і тролейбус От і підійшли до завершення огляду весняного автомобільного (і не лише автомобільного) фестивалю «OldCarLand-2016». В цій частині покажу сторони виставки, що не вписуються в формат ретро машин - нові авто, тюнінг і саморобки, мотоцикли, автомобілі АТО, глядачі, виставковий антураж, розваги і конкурси. Ну і, звичайно, враження.
1. Нові автомобілі, тюнінг, саморобки, мотоцикли, інші види транспорту і замальовки з виставки - ось про що піде мова.
Що тут ще можна сказати... Повторюватися не хочеться. Автомобільна частина мене вразила - побачив багато небачених і раритетних машин. Стосовно інших аспектів виставки: мотоциклів було більше, ніж рік тому; саморобки були ще більш вражаючими; було більше конкурсів. Але все це краще дивитись.
2. Нових машин було зовсім мало. Škoda Octavia III & Škoda Fabia III. Гранений і одноманітний дизайн мені не подобається, але Шкоди виглядають гармонійно.
3. Електромобіль Nissan Leaf. Кажуть, що страшний. Та ніби норм. Хоча дизайн на любителя.
4. Реплікари-лімузини. Сучасні авто а-ля ретро.
5. Навіть гадки не маю, як називаються. Але машини відомі: і в журналах фото друкують, і на вулицях у центрі Києва іноді можна зустріти такі лімузини.
6. Тюнінгований Smart Coupe. Рідкість на наших дорогах.
7. «ВЕПР» К Спорт. Український джип на агрегатах ГАЗ-66, якщо не помиляюсь.
Коли побачив наживо вперше не те що здивувався, а офігів від розмірів.
8. Оце так махіна!
9. Dodge Ram 2500 HEMI. Справжній американський джип без ГМО:)
«2х літровий буває тільки сік»:)
10. Кемпер на базі Ford Transit.
11. Раллійні машини були ті самі, що й рік тому.
12. Тому покажу лише Mitsubishi Lancer Mk.IX.
13. Так плавно переходимо до тюнінгу. Спеціально колхозінг не знімав. Однак на цій виставці були незвичні екземпляри.
14. ВАЗ-2106 (мабуть), перетворений у купе. До речі, зверніть увагу на фари що сховані за решіткою. Я про такий тюнінг думав років 5 тому, мабуть. Виявляється, що хтось такі втілив у реальність такий наворот. А от на мейл.сру розповідали, що таку переробку не дозволить ДАІ.
15. ЗАЗіки. Просто жах який тюнінг. Цього «горбатого» схоже переробили під передньомоторного.
16. ЗАЗ-965 кабріолет.
17. А таке, певно, теж мало хто зрозуміє. Але це не тюнінг, а саморобка. Схоже на «Волгу», але всі кузовні елементи інші.
18. Ще один рімейк «Волги».
19. Не розумію, в чому прикол, але цікаво як заново робили кузовні панелі?
20. Саморобний формульний болід «Студент КПІ», зроблений студентами Київського політехнічного університету. Потужність 96 к.с.. Максималка - 260 км/год.
21. А це якийсь бетмобіль! Саморобка «Валентин» (1992р.).
22. Зацікавлених людей було повно.
23. Виставкою кружляв і дивний саморобний фургончик.
24. Хот-роди.
25. Експозиція військових авто зони АТО була більшою, ніж торік. Були як і нові авто. Як цей двохвісний КрАЗ.
26. КрАЗ Спартан. Який раніше
бачив на виставці військової техніки минулої осені.
27. Так і старі. Як цей ГАЗ-66 ранніх років випуску. Зі знаком якості СРСР.
28. Jeep Grand Cherokee другого покоління.
29. Jeep Wrangler Rubicon.
30. Мотоциклів було дуже багато. Здається, більше, ніж торік. Але по більшій частині це знайомі по попереднім виставкам мотики.
31. Можна було б написати окремий пост, якби розбирався в мототехніці і якби фоткав все підряд.
32. Мопед «Верховина».
33. Міліцейський мотоцикл з коляскою. Написано ІЖ-50 1961 року. Але така модель не гуглиться.
34. Іще один подібний.
35. Jawa 350 з коляскою. Були і без коляски.
36. Мотороллери «Турист» і «Тулица». Цікаво, чим відрізняються? На вид, як близнюки.
37. Мотороллер в процесі переробки у трайк.
38. Можна вмоститись.
39. До речі, про бажаючих помацати/потертися: деякі учасники приготувалися не лише відгородившись стрічкою, а й написавши умови зйомки.
40. А то знаєте, буває як на цьому фото.
41. BMW 326 зібрав біля себе багато народу.
42. Інформаційні листки на кожному фестивалі нові. Ще одна деталь, якою відрізняються виставки.
43. Деякі листки лежали так, що неможливо було прочитати.
Неавтомобільна частина виставки. Недарма ж, це виставка всього, що рухається.
44. Конка. Дивно, що цього разу впрягли коней.
45. Кінь педальний. Мабуть не раз чули такий термін. Тепер можна побачити як він виглядає:)
46. Дитячі автомобільчики.
47. Вузькоколійна дрезина ТД-5У.
48. Старовинний двигун, який знімав на
відео, але раніше не фоткав.
49. Автозаправна колонка. Та, що торік, але з іншого ракурсу.
50. Серед розваг були запливи моделей радіокерованих човнів . Але чомусь плавав лише один човник.
51. І дріфтинг.
52. Ох і шумно було!
53. В ангарі була черга. Мабуть цього разу вирішили уникнути давки, тому обмежували кількість відвідувачів. А може була якась делегація. Чекати не став. Думаю: «Ну і ладно...».
54. Традиційно, для тих хто зголоднів, була фуд-зона.
55. Звісно ж, як же без шашликів?
56.
57. Учасникам з інших міст безкоштовно видавали бензин.
Ну і про дорогу на і з виставки. Цього разу вирішив прогулятись новими неходженими місцями. Тому до Музею Авіації пішов по Медовій. Ніколи там не ходив. Хоч місця нецікаві, але було незвично, бо дорога проходить задвірками аеропорту «Київ».
58. Традиційно, для підвозу відвідувачів до музею був організований тимчасовий автобусний маршрут №76. Минулої весни він був по Народного ополчення, а з минулої виставки маршрут зробили кільцевим одностороннім. Незвично було бачити автобус на Медовій вулиці. Тим паче, що дорогу до ЄВРО-2012 так і не доробили.
59. Навіть знак поставили. Для тимчасового маршруту. В Києві. Це на КПТ зовсім не схоже.
60. Коли опівдні повертався з виставки дорога виглядала так. Навіть автобуси перестали їздити, бо вулиця була забита припаркованими машинами.
61. Це я вам вже показував. Здавалось би, останній день виставки. Полудень. А деякі учасники тільки їхали на виставку.
Фестиваль, на мою думку, вдався. Хоча знову виставка здалася сумбурною. Багато чого, але потроху. Були одні машини, але не було інших. От якби ж з зібрати автомобілі з попередніх виставок, та ще й додати нових - ото було б круто. Чи зробити декілька окремих вузькоспеціалізованих виставок - автобусні, вантажних автомобілів, мотоциклів. Хоча... і у такому вигляді виставка цікава. Цікава, але не настільки, щоб приходити на всі виставки. Так що наступну може проігнорю. Якщо не часто ходити на такі виставки, то цілком таки цікаво.