Фестиваль «OldCarLand-2016» (Частина 1): Вітчизняні авто

May 02, 2016 15:06

  Черговий фестиваль ретро-автомобілів під егідою клубу «OldCarService» і проекту «Кофейбус» проводиться вже вчетверте. Щоправда, з попередньої виставки фестиваль змінив назву з «OldCarFest» на «OldCarLand», і підняв вартість квитків (з 60 до 80 гривень). Але й кількість учасників теж зросла. Якщо на перших двох виставках було понад 100 і 300 машин, то цього разу обіцяли вже 600 (!) учасників. Конкурсів та перфомансів стало ще більше. Ну а що не змінилось, так це місце проведення - Київський національний музей Авіації. Схоже, він став постійним майданчиком цього фестивалю.

Минулу, осінню, виставку пропустив через складні і не дуже приємні життєві обставини. Та й вражень від весняної виставки 2015го вистачило надовго (як і розраховував), а матеріалів назбиралося аж на 8 фотозвітів. Судячи з того, що побачив у звітах - нових учасників було небагато. На цю ж виставку обіцяли привезти цікаві раритети, яких не було на попередніх виставках. Справді, на OldCarLand були моделі, які я вперше побачив наживо. Як радянські, так і зарубіжні. І взагалі було багато нових учасників. Експозиція не повторювала попередні фестивалі. З першого і другого OldCarFest'у було по 30%. А 40% -  нові. Звичайно, було чимало повторів - машин з попередніх виставок. Були присутні і тюнінговані та просто заколхожені авто. Деяких раритетів, які були рік тому не було (як Trabant 601S, Ikarus-263, ЛіАЗ-677М, ГАЗ-13С, СМЗ-С3Д, саморобні електромобілі та ін.).

Цю виставку вирішив фоткати вибірково - постійні машини-учасники з кожним разом викликають менший інтерес (приїдаються. Навіть якщо моделі рідкісні), фоткати тюнінговані авто набридло, місце на вінчестері теж не гумове. Ну і на додачу гавкнувся запасний акумулятор до фотокамери. А мені ще треба було з'їздити на виставку писанок. Та й фоткати все підряд дуже втомливо. Тому в порівнянні із минулорічним весняним OldCarLand назнімав набагато менше, всього 440 фото (в 2015му - понад 700). Відповідно, буде й менше постів - тільки шість. Два - про вітчизняні авто, два - про іноземні. Про вантажні і автобуси напишу разом. І на кінець - мотоцикли, тюнінг і замальовки.

Ну а розпочну звіт з виставки вітчизняними автомобілями - ЗАЗ, Москвичами, ІЖами і інвалідками СМЗ.



1. Важко було вибрати заголовне фото, тому зробив такий мікс з най-найцікавішого і небаченого. Памятаєте, я жалівся, що на виставці не було рідкісних і масових Москвичів і ІЖів? Так ось, вони були - Москвич-423Н, ІЖ-Москвич-408, Москвич-433, ІЖ-21251 «Комбі», ЗАЗ-965АЕ (експортний).
  Із попередніх виставок були Москвич-410Н, ІЖ-Москвич-412 (ранній), ІЖ-Москвич-412, Москвич-2140, Москвич-2140SL, ЗАЗ-968М (ранній) і ЗАЗ-968М (пізній), мотоколяски СМЗ-С3А (цього разу їх було дуже багато).




2. «Горбатих» «Запорожців» традиційно було багато. Однак вони вже приїлися. Ну а до того ж, знайти аутентичний було неможливо - всі затюнінговані. Ну як так можна?!
Я розумію, Abarth «заряджав» FIAT 600, але ж ЗАЗ-965 - не FIAT (хоч і схожі).



3. Хіба що сфоткати загальним планом.



4. Єдиний, більш-менш нормальний ЗАЗ-965 «Запорожець».



5. І цей ЗАЗ-965АЕ «Ялта» - експортна версія ЗАЗ-965А.



6. ЗАЗ-966 (1971 року). Учасник минулорічної виставки.
З 1971 р. з'явилися оранжеві підфарники під фарами головного світла і зникли поворотники від ЗАЗ-965А на передньому крилі. При цьому підфарники на фальшрешітці стали виконувати лише функцію габаритів.



7. ЗАЗ-966 (пізній), або 968. Модель та приблизний рік випуску важко ідентифікувати.



8. Ще один ЗАЗ з такою комбінацією світлотехніки.



9. А це точно ЗАЗ-968А.



10. ЗАЗ-968А, знайомий по минулорічному весняному фестивалю.



11. Ще ЗАЗ-968А. Сфоткав тільки ззаду, бо 966х-968х було багато. Приїлися, плюс - було багато невідповідностей заводському вигляду: сучасні колеса, фантазійний окрас, або взагалі тюнінг. Тому вибіркова зйомка.
До речі, той, що справа, рожево-гламурний «Запорожець» не фоткав, бо бачив його на попередніх двох виставках.



12. «Різниця в дрібницях» © - це про радянський автопром. ЗАЗ-966 (зліва) і ЗАЗ-968А. Еволюційний шлях розвитку (модернізації) - от і нова модель:)
Катафоти, ліхтарі заднього ходу, різна довжина «вух»-повітрозабірників, поворотник на задньому крилі -і це тільки відмінності з такого ракурсу. Спереду теж відмінності є. Але окремо чи здалеку виглядають як одна модель.



13. ЗАЗ-968М також було багато, як і 965-965А і 966-968А. Також багато тюнінгу і колхозінгу. Тому також фоткав вибірково.



14. ЗАЗ-968М ранніх років випуску (1980-1982). У нього «круглі» бампери, як у ЗАЗ-968А. По-суті, перехідна модель.
Дебютант минулорічного OldCarLand. Але все одно цікаво було побачити, бо модель рідкісна.



15. ЗАЗ-968М (1982-1989). Від ранніх моделей відрізняється новими бамперами.
Здається і цього бачив минулого року.



16. ЗАЗ-968М (пізніх років випуску, 1990-1994), з пластмасовими дзеркалами від «Таврії».



17. Ще один ЗАЗ-968М. Колір блідо-жовтий - просто дивовижа у час металліків і перламутрів.

Переходимо до Москвичів та ІЖів.



18. Москвич-400-420 (401). Виглядає шикарно. От тільки в повоєнні роки в синій металлік автомобілі не фарбували.



19. Москвич-400-420 (401) в процесі реставрації. Тут колір і колеса засмучують.
А взагалі добре, що не приколхожені поворотники.

Москвичі сімейства 402-407-403. Були тут і дебютанти, і новий раритет, і рідкісна модель з попередньої виставки. Нажаль, не було експортного 403го і Москвича-402.



20. Москвич-407 (1960 року). Середня серія 407ї моделі.



21. Москвич-407 (середніх років випуску, 1960-1962) цікавого кольору і в гарному вигляді.



22. Москвич-407 середніх років випуску (1960), знайомий по першому OldCarFest-2014.



23. Москвич-403 (написано на папірці) у сучасному пофарбуванні. Точно 403й? Схожий на 407й останніх років випуску.



24. Москвич-410Н. Повнопривідний варіант Москвича-407. Перший радянський кросовер:) Дуже рідкісна модель. На дорогах таку модель бачив тільки раз. Всього таких машин різних модифікацій було випущено трохи більше 11 тисяч.
На виставці побачив вруге.



25. Москвич-423Н (універсал на базі Москвича-407) став для мене справжньою несподіванкою. Раніше таку машину бачив тільки на фотках.



26. Нехай і не в музейному стані, але все одно круто.

Традиційно було чимало Москвичів 408-412 сімейства. Але там декілька різних варіантів двигунів і виробників - тому і варіацій багато.



27. Москвич-433 (або 434) в ранньому кузові! Та ще й у жовтому кольорі! Оце так раритет! Нарешті й я побачив на власні очі таку модель. Навіть не очікував, що Москвич-433/434 з'явиться на OldCarLand'і.



28. Думав, що в Україні вантажних Москвичів 408-412 сімейства не лишилось.



29. Москвич-408 (1964-1975).



30. Москвич-408. А може ранній 412? Від радянського автопрому можна очікувати все що завгодно.



31. Іжевський Москвич-412, ранніх років випуску (1967-1969) - ще в кузові Москвича-408.
Знайома машина з попередніх двох виставок. Але все одно цікавий раритет.



32. ІЖ-Москвич-408 (1968 року). Про те що на ІЖмаші випускали Москвичі-408 дізнався лише декілька років тому. А от побачив лише вперше.
Начебто таких було лише 4 000.



33. В принципі, ІЖ-Москвич-412 у кузові Москвича-408 виглядає незвично. Але й ІЖевський 408й - теж дивина.



34. 1968 року. Хоча у педівікії вказано, що в Іжевську 408 Москвичі робили лише в 1966-1967х.



35. Хоч ще Москвич, але руль ІЖ.



36. ІЖ-Москвич-412 (в кузові Москвича-412, але з круглими передніми фарами і решіткою від ІЖа).
Також постійний учасник виставки (минулого разу не фоткав, тому на цей раз виправляюсь).



37. «Канонічний» Москвич-412 (1969-1975) в спортивних наклейках.



38. ІЖ-21251 «Комбі» (1982-1997). Ще один дебютант. Назвати раритетом не можу - модель масова. Але в наші часи на дорогах не зустрічається.

Москвичі-2140 були й цього разу. Пізніх версій (кінця 1980х) не помітив. Але ранніх років випуску в гарному стані були.



39. Москвич-2140 (ранній, 1976-1982). Колір прикольний, ніколи раніше не бачив.



40. Москвич-2140 (ранній). Не вистачає шильдиків на передніх крилах.



41. Москвич-2140SL (1981-1987). Учасник минулорічної виставки.

Ну і мотоколяскии, або як їх ще називають - «інвалідки», бо видавались інвалідам, ветеранам ВВВ. На цій виставці «моргуновок» СМЗ-С3А було аж чотири. На попередніх виставках привозили по одному екземпляру. А на минулорічній взагалі жодного не бачив.
Більш сучасних СМЗ-С3Д не виявив. Може, стояли в ангарі?



42. СМЗ-С3А (1958-1970 рр.).



43. СМЗ-С3А, добре знайомий по багатьом виставкам - Столичному автошоу-2012 і першому OldCarFest. Чому постійно нам причепі - незрозуміло. Або не на ходу, або бережуть.



44. СМЗ-С3А.



45. СМЗ-С3А в занедбаному стані.

Найбільше вітчизняних раритетів і цікавинок в цій частині звіту. В наступній частині покажу ГАЗи і ВАЗи. Але й там буде дещо, що може здивувати.



Київ, виставка, oldcarfest, музей Авіації, автомобілі, фотозвіт, весна

Previous post Next post
Up