Фестиваль «OldCarLand-2016» (Частина 4): Зарубіжні машини (продовження)

May 13, 2016 18:07

Попередні частини:
Фестиваль «OldCarLand-2016» (Частина 1): Вітчизняні авто
Фестиваль «OldCarLand-2016» (Частина 2): Вітчизняні авто (продовження)
Фестиваль «OldCarLand-2016» (Частина 3): Зарубіжні машини

Продовження огляду автомобільного (і не тільки) фестивалю «OldCarLand-2016». Половина матеріалу вже опублікована - але багато цікавого ще попереду. Зокрема, продовження експозиції іноземних машин. Тут маса цікавенького (на мій погляд): Wartburg 1.3 Tourist, Tatra 613-3, Škoda 105/120 (дорестайл), Volvo 142, Mitsubishi Sapporo, Mazda 929L (facelift) (2 покоління), Nissan Sunny, Volkswagen Iltis, Austin FX4, Ford Mustang Boss 302, Chevrolet Camaro SS 350 (1969), Chevrolet Bel-Air, Mercury Cougar Mk.7 facelift, Pontiac Grand Prix Coupe Mk.5 (1988), Cadillac Fleetwood Mk.1, Buick Park Avenue Mk.1. Сучасні Ford Mustang (6 покоління), Chevrolet Corvette C6, Chevrolet SSR. Може ще щось, що не пригадаю. Ну і звичайно, вже відомі і бачені моделі.



1. Всі ці машини побачив вперше. Про деякі взагалі нічого не знав. Довелося звертатися за допомогою до залу і гуглити.

Якщо чесно, не очікував стільки і такої екзотики. Здивували і американськими спорт(чи супер-)карами.

Розпочну з японських авто.



2. Mitsubishi Sapporo (1976-1980). Яскравий колір, незвична модель (довго шукав що за машина). Побачив вперше.
На аркуші написано «Galant Sapporo». В інеті такої назви не знайшов (що збило з пантелику і ускладнило пошук). Схоже, що модель створена на базі Mitsubishi Galant.



3. Nissan Silvia S12 (1983-1988). Сходу б і не вгадав, бо побачив вперше.



4. Nissan Sunny (6 покоління, 1985-1990), 1986 року. Раніше теж не бачив.



5. Toyota Corolla Liftback (КE50 / 3 покоління), (1977-1978 гг.). Теж побачив вперше.



6. Mazda 929L (3 покоління) (1977-1981 гг.). І цю модель раніше ніколи не бачив.

Більше японських машин не помітив. Здається, рік тому було побільше.



7. Austin FX4 фейсліфтинговий. Чорний лондонський кеб - класичне англійське таксі. Неочікуване авто на виставці.
Виробляли такі з 1959 по 1997й компаніями Austin і LTI. Вичитав в інтернеті, що В Україні такий один. І що проблема дістати машини старше 30 років, бо в Великобританії не дуже церемонились з таксі і після певного строку утилізовували.



8. Чимось зацікавив іноземний номер.

Навіть не знаю як продовжити. Все вперемішку... Тому давайте перейдемо до класичних довоєнних авто. А потім плавно повернемося до німецьких машин.



9. Ще одна небачена модель. Якийсь Auto-Union. Підкажіть, що це може бути. Папірця не було, нагуглити не вдалося.
Підказали. Це Audi Front (1933-1938).



10. Як підказка - напис «Audi».



11. А ще взагалі раритетище! Шик! Також побачив вперше. Як з мультика про Скруджа МакДака. От тільки не подивився як називається. Підказуйте.



12. Packard 120 Convertible Sedan (1940 року). Знайомий по минулорічному весняному OldCarFest-2.
Біля машини було купа народу. Все загороджено - оберігають від нахабних відвідувачів. Сфоткатися можна було тільки за гроші. Таблички - окрема тема. Покажу обов'язково. Але іншим разом.



13. Статуетка.



14. Opel Super 6 у версії купе (1937 року). Також знайомий по минулорічній виставці.



15. Opel Super 6 (1937-1938 рр.).
Така модель була і минулого року. Однак вона була іншого кольору.



16. Opel Ascona B (1975-1981 рр.). Нова модель на виставці. Хоча такі Опелі бачив на вулиці.



17. Не зовсім Opel - Vauxhall Viva (Opel Kadett C британського розливу). Той же, що й минулого року. Тільки дотюнінгований. На мою думку, стало тільки гірше.
Взагалі, деякі машини, відомі з попередніх виставок на цьому фестивалі були допрацьовані (або дотюнінгували, або розкрасили).



18. Volkswagen Golf першого покоління. Цим мене не здивуєш. Після розпаду СРСР багато таких машин потрапили до України.



19. Volkswagen Transporter T2. Мінівен на агрегатах Volkswagen'a «Жука». В Німеччині вироблявся з 1967 по 1979, а в Бразилії випускали до 2013го(!). Крім того, цей мінівен випускали у Мексиці і Аргентині.



20. Volkswagen Transporter T2 з запаскою. Цікаво, у такому вигляді існувала окрема версія? Бо є як з запасками спереду, так і без них.
До речі, Боярських Т2 чомусь не було:(



21. Volkswagen Iltis (1978-1988). І знову новинка виставки і небачена досі модель. Мабуть тому одразу не зрозумів, яка машина. Чомусь переплутав з DKW Munga.
Військовий джип Німеччини (і деяких інших країн). Випустили всього лише 9 547 штук. Мабуть раритет.



22. Поршиків на цьому фестивалі було дуже мало. Минулого року було і то більше. В моделях не розбираюся. По-моєму, це Porsche 944.
Справа в тому, що ці два червоних спорткупе були минулого року - так якийсь один з них 924й, а інший - 944й. Мені вони однакові.



23. В минулорічному звіті я їх назвав Porsche 944. А на цей раз не хочу нікого обманювати. Так що підказуйте.



24. Теж схожий на попередні Порше.



25. Тільки якщо порівняти можна побачити різницю. Червоні з розширеними колісними арками і крилами.



26. Wartburg 1.3 Tourist (1988-1991) (універсал на базі седану 1.3, який у свою чергу є рестайлінгом Wartburg 353W, який є рестайлінгом Wartburg 353) здивував. Після розпаду СРСР, у Боярці седанів Wartburg 1.3 було декілька штук. А от універсалу раніше не бачив.
Звичайно, хотілося б побачити ранній 353, або хоча б рестайлінговий. Ну, але і так приємно здивований.



27. Якщо не забув, у універсалів задні двері зроблені з склопластику. Тому кольорова гамма обмежена.



28. Tatra 613 (1975-1984 рр.), знайома з попередніх виставок. Але цього разу трохи видозмінилась: навіщось наклеїли смужки.



29. Задня частина. Двигун ззаду.
Ну а я звертаю увагу на ліхтарі. Тепер зрозуміло, чому у масштабної копії від PCT задні ліхтарі зроблені з непрозорого пластику.



30. Між іншим, про модельки згадав неспроста. Перед виставкою у нас вийшли «Автолегенди» з Tatra 613. Тому додатково звернув увагу на задню частину. На модельці середня частина кузова ввігнута. Думав, що це накосячили виробники масштабної копії... але, дивіться, задня частина кузову і справді трохи увігнута.
Дивне дизайнерське рішення.



31. А таку Tatra 613-3 (1985-1991) - рестайлінгову 613, побачив уперше.
Жаль, що затюнінгована.



32. Škoda 105/120 дорестайл (1976-1984). Побачив вперше.
У машина, як і у Татри, двигун ззаду.



33. Nysa 522 1987 року. А всього їх випускали з 1969 по 1993й.



34. В тіні. Але як не сфоткати такий мінівен, знаний кожним радянським пацаном?



35. Панель приладів.



36. Barkas B1000 (1961-1991). Судячи по великим дзеркалам і пластиковим бамперам, останніх років випуску.



37. Стильний мінівен як для 60х.



38. Volvo 142 (1966-1975) - купе 140-сімейства - виявився для мене несподіванкою. Побачив вперше.



39. Saab 900 3х дверний хетчбек (1979-1993 рр.).

Ну а тепер трохи американських військових джипів.



40. Willys MB (1941-1945), без якого діди навряд чи б воювали.



41. Ще один.



42. Салон сфоткати простіше простого:)



43. Dodge WC51. Недовантажівка або переджип. Навіть не знаю, до якого класу відносчити. Щось середнє між легковим всюдиходом і вантажним автомобілем.
З 2013го я такі машини бачив. Мабуть тому відзняв лише з такого ракурсу.

Так плавно переходимо до американських автомобілей.



44. Репліка Ford A (1978 року). Зроблено непогано. Тому у звіті про іноземні авто, а не у розділі про тюнінг і саморобки.
Хоча, на виставці були такі саморобки! Ну... не буду забігати наперед.



45. Ford Escort RS1600. Теж репліка.



46. Ford Escort другого покоління, купе (1974-1981).
Стояв в експозиції тюнінгу. Але зовні наче нормальний.



47. Ford Mustang Boss 302 (1969-1970). Наворочена версія Мустангу.
Побачив вперше, але не сказав би, що дуже зрадів. Ну, не подобаються мені маскл-кари. Класичний Мустанг - ще куди не йшло.



48. Ford Granada MkI 2.0L (1972-1977 рр.). Постійний учасник всіх попередніх виставок.



49. Ford Granada MkI 3.0L (1972-1977). Також відомий по першому OldCarFest.



50. Ford Granada MkI Coupe (1972-1977 рр.), відома по минулорічному фестивалю.



51. Ford Taunus TC2 (Cortina MkIV) універсал.



52. Сучасний Ford Mustang (6 покоління) (2015-...). Мабуть, у ролі шоу-кару.
На відміну від перших Мустангів, новий - цілком собі суперкар. Побачив вперше. Але без особливих емоцій.



53. Chevrolet Bel-Air (1957 року) Харківського клубу «СамоходЪ».
Побачив вперше. На попередніх двох виставках такої моделі не було.



54.



55. Chevrolet Camaro SS 350, модель 1969 року (моделі 1967го і 1968го відрізняються зовні) - «наворочена» модифікація Chevrolet Camaro першого покоління.
Також побачив вперше.



56. Chevrolet Camaro 5го покоління (2010-2015). Мабуть теж у ролі шоу-кару, оскільки не янгтаймер і тим паче не олдтаймер.
Дебютант виставки. Відкриту версію бачив на SIA'2013 і Столичному Автошоу-2012.



57. Chevrolet Corvette C6 (6 покоління, 2004-2013). Симпатичний спорткар, який доріс до суперкара (двигуни об'ємом від 6 до 7 літрів, потужність від 400 до 505 к.с., швидкість за 300 км/год.). Така модель мені подобається. Але до чого він на виставці?



58. Ще один Chevrolet Corvette C6.
Цікаво, що номер не металевий, а наклейка:) Дійсно, янкі якось не продумали кріплення для номеру.



59. Chevrolet SSR (2003-2006). Також побачив вперше. Одна модель з когорти ретро-стилю Chevrolet 2000х. Виглядає як концепт-кар.
Двигун 5,3 літровий.



60. Chevrolet Tahoe другого покоління (2000-2006). Він же - GMC Yukon і Chevrolet Sonora.
Або Chevrolet Suburban. Чесно, яка саме модель - не знаю.



61. Chevrolet S10 2го покоління рестайлінг (1998-2004).
Ці джипи мене вже не дивують. Хоча на виставці вперше.



62. Іще екзотика - Mercury Cougar LS 7го покоління (фейсліфтинговий, 1991-1993).
Ніколи раніше не бачив.



63. Значок Mercury.



64. Pontiac Grand Prix Coupe 5-го покоління. Модель 1988 року (протягом виробництва зовнішній вигляд змінювався навіть у межах одного покоління).
Ще одна нова модель.



65. Pontiac Firebird MkIV (1993-2002). Учасник минулорічної виставки. Дивовижно, що минулого року фоткав з іншого боку.



66. Cadillac Fleetwood Mk.1 (1985-1992), побачений вперше.



67. Buick Park Avenue Mk.1 (1990-1996). Також побачений вперше.



68. Land-Rover 109 (Series 2a) (1961-1971 рр.). Бачив рік тому. До того ж, стояв на тому ж місці, що й на минулорічній виставці. Тому тільки одне фото.



69. Jeep Wrangler (YJ) (1986-1995).
Так, нічого особливого. Такі машини можна зустріти на вулицях.

Ну ось наче і все по іноземним авто. Дуже насичена новинками і раритетами, експозиція. Але Fiat, Peugeot, Citroёn чомусь не було.
Вибачайте, що без подробиць. Фоток і тексту йтак, думаю, багато.
В продовженні очікуйте про вантажні автомобілі і автобуси з тролейбусами. А також замальовки.

P.S.: Дякую спільноті auto-daily за ідентифікацію деяких машин.



Київ, виставка, oldcarfest, музей Авіації, автомобілі, фотозвіт, весна

Previous post Next post
Up