Лівобережний Швидкісний Трамвай V2.0 alpha

Oct 14, 2013 13:37

Ну що ж, дійшла черга і до трамваїв.
Одразу ж попереджаю: ідея перетворити лівобережну трамвайну лінію-вісь у швидкісну - не моя. Але моїм задумам таке вдосконалення не заважає.
Read more... )

удобство города, транспорт

Leave a comment

Comments 8

sss_ra October 15 2013, 17:26:08 UTC
ИМХО Т33 нужен, как связь Троещины и Воскресенки с Дарницким вокзалом. Только пустить его стоит напрямую, по Красногвардейской без заезда на Ленинградскую площадь, а вот как раз Т23 стоит отправить через Ленинградскую площадь. Так же стоит оставить Т35, так как место ожидания трамвая у м. Лесная всё же удобнее, чем у м. Черниговская, да и нагрузка на станциях Святошинско-Броварской линии будет равномернее. Возможно стоит подумать о ветке, соединяющей кольцо Т22, Т23 и станцию Троещина, для организации трамвайного маршрута с ул. Закревского на станцию "Троещина", организовав там пересадочный хаб трамвай-метро-горэлектричка.

Reply


questrum October 15 2013, 17:59:41 UTC
так, тут заперечень багато, бо є повторення помилок офіціозних ідей. більш реальним з точки зору будівництва є інша схема - єдине що так, тунель під Дарницьким вокзалом потрібен, із закриттям ділянки на Харківштрассе ( ... )

Reply

sss_ra October 15 2013, 19:18:38 UTC
2) для реалізації зв"язку північ-південь по цій трасі використовувати гібридний рухомий склад, здатний пересуватися і по залізниці, і по трамвайній системі. так, є питання не лише по струму, а й по габаритам - але це суттєво дешевше за будівництво вздовж залізниці. і то - це не першорядний проект

Этот вопрос необходимо проработать технически. Дело в том, что я слышал мнение, что сделать мультисистемный трамвай для Киева весьма проблематично, так как могут быть проблемы с размещением главного трансформатора, так как тррансформатор на 27 кВ будет весьма габаритным. В Германии на ж/д напряжение 15 КВ, поэтому такой трансформатор ещё можно впихнуть в трамвай. Кроме того габариты трамвая и ж/д очень разные (трамвай - 2,65м, ж/д - 3,5м). Возможно стоит забить на прямой радиус север-юг, а Т4 пустить через Навои на существующий участок, а затем прямо по Красногвардейской на Харьковский массив без заезда на Ленинградскую площадь.

Reply

lyoshko October 16 2013, 11:05:48 UTC
2) скільки там можна по залізниці трамвай провести? 6.5 км. побудувати 6.5 км трамвайної колії при наявному місці це ж не так і дорого. а скільки коштуватиме розробка/запуск таких гібридних трамваїв? як вони зупинятимуться на існуючих платформах? як не заважатимуть графіку поїздів? не бачу тут ніякої вигоди.

7) не думаю що треба стільки рити. з мосту Патона до м. Печерська цілком можна провести трамвай по землі: місце є, тільки Старонаводницьку звузити до 2 смуг. економія десь так з мільярд грн. у 70-х намагалися копати щоб більше місця зверху залишити машинам, зараз вже не так актуально.

Reply


Коротко по Ваших зауваженнях stasonxard October 16 2013, 18:41:05 UTC
Про Ленінградську площу - там буде лише 28, всі інші маршрути й так підуть "задвірками". Єдине, що тут мене турбує - спрямлення з вулиці Бакинських Комісарів: спрямлення пролягає через садибну забудову. По Гродненській буде такий самий вигин.

Трамвай по вулиці Ахматової аж до Набережної і далі на Осокорки - може трохи впорядкувати автобуси Дарницького району.

Тепер сумнівне на мій погляд:
Трамвай ft залізниця - це взагалі незрозуміло що, тут згоден. Згоджусь так:4 та 5 закрити, замість них продовжити 22 та 23 від Миропільської по Навої та Черемшини до станції МЕ і далі - за діючою трасою до Милославської. Але при цьому ділянка Миропільська-Червоногвардійська - вузьке місце.

Над трамваєм на проспекті Возз'єднання варто подумати і в рамках майбутньої розв'язки на Ленінградській площі. Для нього треба визначити потенційний пасажиропотік - тягне за собою як мінімум роботи над 55, 51 автобусним та 43 тролейбусним маршрутами, як максимум ще й обробку маршрутів у центрі міста.

UPD від 20.10.2013Щойно завершив обробку лівобережної ( ... )

Reply


sss_ra October 17 2013, 20:03:05 UTC
Всё таки считаю целесообразным заезд Т23 на Ленинградскую площадь, так как это крупный пересадочный узел для тех, кто едет на правый берег не на метро, однако это предложение может быть снято в случае строительства трамвая с левого берега на правый, в таком случае данный узел можно будет перенести с Ленинградской площади в другое место (в зависимости от проэкта). А вот Т33 стоит пустить с ДВРЗ до Милославской без заезда на Ленинградскую площадь, для связи восточной части Троещины с Дарницким вокзалом.

Reply


ext_2165581 October 30 2013, 16:02:12 UTC
Дублировать ЖД на таком длинном участке - ИМХО, нет смысла. Про двухсистемные трамваи и т.д. советую сразу забыть - мы не в Германии, давайте мыслить +/- в наших реалиях. Да и выезды на ЖД (что на Троещине-2, что на юге Березняков) с точки зрения регулирования движения составов по самой ЖД выглядят очень сомнительными. Потом, без скоростного транспорта по сути, по-прежнему, остаётся Никольская Слободка и Левобережная, что нежелательно. Потому рискну предложить следующий вариант развития левобережной трамвайной сети ( ... )

Reply

stasonxard October 30 2013, 18:08:41 UTC
Побажання - старайтесь абстрагуватись в подальшому від нумерації нових маршрутів.
Критикувати можна, але тут раджу почитати примітку "UPD 20.10.2013" гілкою обговорення вище. Я сильно поспішив із цим записом. До розгляду транспортної мережі лівобережжя треба повернутись тоді, коли лівий берег припинить таку масову маятникову міграцію на правий, не раніше. Своїми планами ми можемо унеможливити його повноцінний розвиток, і він так і залишиться "придатком".

1 - все одно орієнтований на вивезення правого берегу (згадані Вами маршрути 5,28,35 з Лісової).
2 - Наразі закільцювання може "покращити" ситуацію - пасажиропотік з автобусів на Либідську/Контрактову та Лісовий не весь перейде на ці маршрути.
3 та 4 - до них можна звернутись після завершення формування нових соціоцентрів, а поки що вони як і всі попередні - працюватимуть на вивіз людей від станцій метрополітену.

Reply


Leave a comment

Up