Лівобережний Швидкісний Трамвай V2.0 alpha

Oct 14, 2013 13:37

Ну що ж, дійшла черга і до трамваїв.
Одразу ж попереджаю: ідея перетворити лівобережну трамвайну лінію-вісь у швидкісну - не моя. Але моїм задумам таке вдосконалення не заважає.
Read more... )

удобство города, транспорт

Leave a comment

questrum October 15 2013, 17:59:41 UTC
так, тут заперечень багато, бо є повторення помилок офіціозних ідей. більш реальним з точки зору будівництва є інша схема - єдине що так, тунель під Дарницьким вокзалом потрібен, із закриттям ділянки на Харківштрассе

1) забути про гілку вздовж залізниці - це повний абсурд, дублювати діючу нормальну магістраль, до того ж не по житлових районах, а вздовж дач і промзони. викинуті кошти. це відрижка ідей лівобережної гілки метро, що могла бути виправдана лише за умови Лівобережного центру. його будувати фізично ніде, доцільніше створити декілька менших центрів на лівобережжі

2) для реалізації зв"язку північ-південь по цій трасі використовувати гібридний рухомий склад, здатний пересуватися і по залізниці, і по трамвайній системі. так, є питання не лише по струму, а й по габаритам - але це суттєво дешевше за будівництво вздовж залізниці. і то - це не першорядний проект

3) від кінцевої Т4,5 лінію подовжити по вулиці Райдужній (обочина) та по вул.Алішера Навої (є посередині місце для трамвайної виділенки) - з влиттям у нинішню систему. Це і підвоз до міської електрички, і до кінцевої метро "Райдужна".
+бонусом - реконструкція шляхопроводу на Чернігівській, так погано і трамваям, і авто.

4) подовжити лінію від кінцевої Т22,23 до Райдужного озера, а точніше - кінцевої метро "Райдужна", з облаштуванням кільцевого маршруту підвозу Троєщини до метро. так з часом Троєщина матиме три гілки швидкісного транспорту трамвай (Бальзака)-метро(Маяковського)-трамвай (Закревського), що мають потужну пересадку на Райдужній ще й на міську електричку - напевно, найбільший транспортний вузол міста.

5) спрямити лінію біля депо, задвірками Гагаріна

6) до Осокорків - ну так, там є відведення.

7) найбільший проект - це повернення трамвая на міст Патона, з перенесенням максимуму автомобільних потоків на Дарницький міст (потрібне розширення Залізничного шосе). На Правому березі - підземна ділянка з пересадкою на метрополітен на ст.Печерська (єдиний вихід на повехню, тож недорого) - і далі з виходом на поверхю лінії в районі палацу Україна чи ближче - і поєднання з Борщагівською лінію. Це, власне, ідея 1970-х років.

Reply

sss_ra October 15 2013, 19:18:38 UTC
2) для реалізації зв"язку північ-південь по цій трасі використовувати гібридний рухомий склад, здатний пересуватися і по залізниці, і по трамвайній системі. так, є питання не лише по струму, а й по габаритам - але це суттєво дешевше за будівництво вздовж залізниці. і то - це не першорядний проект

Этот вопрос необходимо проработать технически. Дело в том, что я слышал мнение, что сделать мультисистемный трамвай для Киева весьма проблематично, так как могут быть проблемы с размещением главного трансформатора, так как тррансформатор на 27 кВ будет весьма габаритным. В Германии на ж/д напряжение 15 КВ, поэтому такой трансформатор ещё можно впихнуть в трамвай. Кроме того габариты трамвая и ж/д очень разные (трамвай - 2,65м, ж/д - 3,5м). Возможно стоит забить на прямой радиус север-юг, а Т4 пустить через Навои на существующий участок, а затем прямо по Красногвардейской на Харьковский массив без заезда на Ленинградскую площадь.

Reply

lyoshko October 16 2013, 11:05:48 UTC
2) скільки там можна по залізниці трамвай провести? 6.5 км. побудувати 6.5 км трамвайної колії при наявному місці це ж не так і дорого. а скільки коштуватиме розробка/запуск таких гібридних трамваїв? як вони зупинятимуться на існуючих платформах? як не заважатимуть графіку поїздів? не бачу тут ніякої вигоди.

7) не думаю що треба стільки рити. з мосту Патона до м. Печерська цілком можна провести трамвай по землі: місце є, тільки Старонаводницьку звузити до 2 смуг. економія десь так з мільярд грн. у 70-х намагалися копати щоб більше місця зверху залишити машинам, зараз вже не так актуально.

Reply


Leave a comment

Up