Лівобережний Швидкісний Трамвай V2.0 alpha

Oct 14, 2013 13:37

Ну що ж, дійшла черга і до трамваїв.
Одразу ж попереджаю: ідея перетворити лівобережну трамвайну лінію-вісь у швидкісну - не моя. Але моїм задумам таке вдосконалення не заважає.



Зі схеми вилучено 25 та 33 трамвайні маршрути. Що буде з ними - час покаже. Можливо, обидва курсуватимуть з Харківського Масиву, як виняток. Тепер можна виділити три моменти:
1. Трамвайний маршрут №28 запустити до Ленінградської площі, а решту - замість Харківського Шосе вулицею Празькою (чи Профспілковою) та новим тунелем (коли його збудують, звичайно) під Дарницьким Вокзалом.
Закладена ідея: створити "накладання", "спільну ділянку" трамвайних маршрутів, аналогічну до "нахлесту" тролейбусного маршруту №46 та автобусного №45 по вулиці Будівельників.
2. Залишити 22 та 23 трамвайні маршрути на майбутнє. Ці маршрути актуалізуються після відкриття станції метро на Райдужному масиві.
NEW!3. Перетворити обороти трамваїв (на картосхемі з червоною серединкою) на пункти вилучення несправного рухомого складу з лінії швидкісного руху та обороту у випадку, коли рух наступною ділянкою унеможливлений (наприклад, відбулось пошкодження інженерних мереж).

Зауваження по 28-му трамвайному маршруту: може лише допомогти 46 тролейбусному в разі підвищення попиту на проїзд з Дарниці до вулиці Милославської.

Я вже виклав практично всі свої ідеї у цьому та попередніх 6 постах. Сподіваюсь, Ви не пошкодуєте витратити 5 хвилин на спробу їх відтворення, це не складно. А на наступній зустрічі (чи через одну) я продемонструю дуже просту транспортну схему міста Києва, що підвищить зручність пасажирського транспорту по Києву в цілому, а не лише одного окремого району.

удобство города, транспорт

Previous post Next post
Up