Тролейбус до Дарницького Вокзалу

Oct 13, 2013 15:47

Одного чудового дня у розвитку тролейбусної мережі з'явилась ця несподівана пропозиція. На превеликий жаль (або на щастя) стало зрозуміло, що трамвай - транспорт не вуличний, а позавуличний. І його ідеальні маршрути не люблять великої кількості поворотів та вигинів (окрім центральної частини міста), бо на них рейковий транспорт не можна розвивати великих швидкостей, властивих йому.
Мова про Лівобережну трамвайну мережу у нас ще піде, а зараз...



Зараз активно обговорюється пропозиція по "електрифікації" вулиці Старонаводницької (1,8 км контактної мережі в дволінійному вимірі) та Харківського шосе з вулицею Привокзальною (3,8 км в дволінійному). Здавалось би - а що туди можна пустити? Який це новий маршрут?
Вимірявши пасажиропотоки маршрутів київського міського пасажирського транспорту я так і не знайшов пропозиції. Окрім як продовження автобусного маршруту №55. Правда, для його втілення треба буде протягти ще 2,3 км х 2 контактної мережі центром міста. Або ж випустити на маршрут обіцяні електробуси.


  1. (безпересадковий) зв'язок центральної частини Києва з Дарницьким Вокзалом
  2. Додаткове розвантаження лінії (М1) через вилучення частки пасажирів, що прямують з центру Києва вбік Старої та Нової Дарниць
  3. ...не лінуйтесь доповнити самостійно...

удобство города, транспорт

Previous post Next post
Up