Лівобережний Швидкісний Трамвай V2.0 alpha

Oct 14, 2013 13:37

Ну що ж, дійшла черга і до трамваїв.
Одразу ж попереджаю: ідея перетворити лівобережну трамвайну лінію-вісь у швидкісну - не моя. Але моїм задумам таке вдосконалення не заважає.
Read more... )

удобство города, транспорт

Leave a comment

Коротко по Ваших зауваженнях stasonxard October 16 2013, 18:41:05 UTC
Про Ленінградську площу - там буде лише 28, всі інші маршрути й так підуть "задвірками". Єдине, що тут мене турбує - спрямлення з вулиці Бакинських Комісарів: спрямлення пролягає через садибну забудову. По Гродненській буде такий самий вигин.

Трамвай по вулиці Ахматової аж до Набережної і далі на Осокорки - може трохи впорядкувати автобуси Дарницького району.

Тепер сумнівне на мій погляд:
Трамвай ft залізниця - це взагалі незрозуміло що, тут згоден. Згоджусь так:4 та 5 закрити, замість них продовжити 22 та 23 від Миропільської по Навої та Черемшини до станції МЕ і далі - за діючою трасою до Милославської. Але при цьому ділянка Миропільська-Червоногвардійська - вузьке місце.

Над трамваєм на проспекті Возз'єднання варто подумати і в рамках майбутньої розв'язки на Ленінградській площі. Для нього треба визначити потенційний пасажиропотік - тягне за собою як мінімум роботи над 55, 51 автобусним та 43 тролейбусним маршрутами, як максимум ще й обробку маршрутів у центрі міста.

UPD від 20.10.2013
Щойно завершив обробку лівобережної транспортної мережі. Фактичний матеріал викликає відчуття невпинної деградації цієї частини міста. Потрібне серйозне обговорення не тільки транспортної мережі, а й порушення містобудівних питань. Чи, можливо, з поля зору мною було упущене щось доволі критичне.

Reply


Leave a comment

Up