החיים שלי וזה

Jan 31, 2005 01:19


ברור לי שתוך כמה ימים, שבוע גג, אני חותכת. הוא כבר ממש לא עושה לי את זה, אני לא נהנית איתו, שלא לדבר על הסרטים שלי להראות איתו בפומבי (כן, אני יודעת שזה מגעיל). כל החברים שלי בתקופה די עסוקה בחיים שלהם, ככה שיוצא שאני הרבה לבד (או איתו), ואני לא מתה על זה. זה לא שכזה רע לי להיות לבד, פשוט לא תמיד מעניין מספיק, וקשה לי להזיז את עצמי לעשות דברים ( Read more... )

Leave a comment

Comments 15

השליכוהו לבור menschkite January 31 2005, 08:07:38 UTC

יאללה ביי, כאילו. נשמע שאת סובלת שם לחינם, אז מה הקטע. אם כי אני יכול להבין מצב שבו את נופלת לזה כדי לא להיות לבד. וכן, את סנובית מגעילה שאת מתפדחת להיראות איתו. וגם אהבלה שאת מוציאה אותו אם זה ככה. כאילו, עדיף כבר שתתחבאי איתו במיטה.
אני חושב, או לפחות מקווה, שכשתזרקי אותו תרגישי יותר טוב (לא יפה לומר, אבל לזרוק מישהו עשוי לחזק את האגו, ואילו להישאר עם מישהו שאת מזלזלת בו עושה לפעמים להיפך), ובכל מקרה תהיי קצת יותר משועממת. מהשעמום קורים לפעמים דברים טובים, יש לנו זמן ומוטיבציה להזיז את התחת ולהגיע לאנשהוא. לולא תקופת המובטלות שלי, לא הייתי מגיע להיות תקליטן, נראה לי.
בכל מקרה, נראה לי שהרבה תועלת לא תצמח לך ממנו, וגם להיות עם מישהו דפוק זה לא כבוד גדול. אני לא זוכר פעם אחת (בעשרות השיחות המפורטות שלנו...) שהבעת שביעות רצון ממנו, למעט כמה אמירות מסוייגות על היבטים פיסיים ספציפיים מאוד. מגיע לך יותר.

את באה למצפה רמון בסופ"ש?

Reply

Re: השליכוהו לבור time_out1 January 31 2005, 09:38:39 UTC
אתה צודק פחות או יותר (ואגב, אני כמעט ולא מוציאה אותו...), למרות שהוא באמת מותק, גם אם לא אמרתי (מצד שני אני זוכרת שאמרתי אינטיליגנט, אכפתי וכו', אבל אתה כמובן זוכר רק את הגודל של הזין...)
.בכל אופן- יבוצע בהקדם

ומה יש לעזאזל במצפה ולמה אתה כל הזמן נוסע לשם?;)

וחוץ מזה רציתי לומר תודה על העידוד ועל ההרגשה הנעימה שאתה נותן לי. זה ממש כיף

Reply

Re: השליכוהו לבור menschkite January 31 2005, 10:07:14 UTC
סתם אני נטפל לשטות הזו, כי זה משעשע אותי. אני זוכר שמנית כמה תכונות טובות שלו, אבל הן היו חלק מרשימת בעד, ולא עיקר ההתרשמות שלך ממנו. לא אמרת אף פעם (שובף למיטב זכרוני המעושן) "הוא בחור נורא מקסים, גם אם חנון". אני מקווה שההבדל ברור

יש במצפה פעם בחודש אירוע מטריף. את יכולה לקרוא קצת מהתיאור ברשומות שכתבתי בתחילת החודשים הקודמים. אני אשמח לספק לך פרטים נוספים, אבל גם אפשר לסכם את זה כך: תארזי את חברייך הטובים ובואי

וחוץ מזה אני שמח לשמוע. את מאוד חמודה ואני שמח שאני מצליח להנעים לך קצת, כי גם את לי

Reply

Re: השליכוהו לבור time_out1 January 31 2005, 13:16:34 UTC
.א. רוב חבריי הטובים חושבים שיפו זה בדרום
.ב. רוב חבריי הטובים (וגם אני) נמצאים בתקופת בחינות קטלנית
.ג. ז"א שאין מצב למצפה. לא הפעם בכל אופן
!אבל ממש תודה על ההזמנה. תעשה חיים

Reply


בהמשך לשיחתנו menschkite February 1 2005, 14:18:42 UTC

עברתי לפה כי השורות היו צרות מדי ( ... )

Reply

Re: בהמשך לשיחתנו time_out1 February 2 2005, 14:45:18 UTC
.קודם כל, אני מאד שמחה על האתגורים והעניונים - זה הדדי

אני לא יודעת אם אתה תופס תחת או שמא אלו רגשי הנחיתות שלי, אבל סביר שגם וגם: אני לא מרגישה טוב בתקופה הזאת עם איך שאני חיה את החיים שלי, ואתה- לא יכול להיות שאתה כזה בודהיסט שאנטי-שאנטי שמקבל את כולם בלי לשפוט אף אחד. התפיסה שלך אותי כאינטיליגנטית (אני מקווה) עוזרת לך "לקבל אותי" למרות בטלנותי, אבל ערס טיפש (כן, בחירת המילים שיפוטית בכוונה. אבל אלו מילות תואר הן "אובייקטיביות"?) בוודאי לא היה נענה בתגובה דומה (אם בכלל).

.אה, וזרקתי את הבחור

Reply

Re: בהמשך לשיחתנו menschkite February 2 2005, 19:57:44 UTC

זה לא קשור לאם אני תופס אותך כאינטליגנטית או לא בפני עצמו (אם כי זה מובלע בתוך העניין במובן מסויים). אני חווה אותך באופן חיובי, במקרה הזה כי את אמיצה ומאתגרת וחדה, ולכן אני מקיים איתך קשר. יכולת גם נורא להצחיק אותי, או... טוב, המדיום הזה לא מאפשר מגוון רחב של גירויים כמו בחיים. אבל בטוח יש עוד. יש אנשים שריגשו אותי בבלוגיהם, למשל. זאת אומרת, אני לא סופר כמה את אינטליגנטית (שוב, אותם סוגריים ממקודם), ואני בטח לא מודד כמה את עושה או אם את בטלנית. מה אכפת לי בכלל? אם מה שאת, או הערס, מביאים לחיים שלי הוא דבר טוב, אז ברוכים הבאים. נכון שלא ברור לי א-פריורית איזה דבר טוב הערס הטיפש יכול להביא לי, אבל אני גם לא אפסול אותו לפני שאני אגלה ( ... )

Reply

סליחה על ההעלמות time_out1 February 6 2005, 05:18:06 UTC
פשוט נאלצתי ללמוד למבחן עם הבחור כל הסופ"ש, ולכן לא היתה לי כ"כ גישה לכאן
בכל אופן אין כזה מה לספר על הפרידה, אמרתי לו שאין לזה עתיד ושכדאי שנחתוך ואז דיברנו על זה קצת והוא אמר שהוא היה רוצה להמשיך בכל זאת אבל שהוא מבין אותי ובלה בלה בלה - ממש לא היה נורא.
וכמו שאמרתי הספקנו כבר לבלות את הסופ"ש ביחד, והיה נחמד אבל גם מעצבן קצת

אז מה איתך? איך היה הסופ"ש במצפה? מה שלומך? וכאלה

Reply


Leave a comment

Up