החיים שלי וזה

Jan 31, 2005 01:19


ברור לי שתוך כמה ימים, שבוע גג, אני חותכת. הוא כבר ממש לא עושה לי את זה, אני לא נהנית איתו, שלא לדבר על הסרטים שלי להראות איתו בפומבי (כן, אני יודעת שזה מגעיל). כל החברים שלי בתקופה די עסוקה בחיים שלהם, ככה שיוצא שאני הרבה לבד (או איתו), ואני לא מתה על זה. זה לא שכזה רע לי להיות לבד, פשוט לא תמיד מעניין מספיק, וקשה לי להזיז את עצמי לעשות דברים ( Read more... )

Leave a comment

Re: בהמשך לשיחתנו menschkite February 2 2005, 19:57:44 UTC

זה לא קשור לאם אני תופס אותך כאינטליגנטית או לא בפני עצמו (אם כי זה מובלע בתוך העניין במובן מסויים). אני חווה אותך באופן חיובי, במקרה הזה כי את אמיצה ומאתגרת וחדה, ולכן אני מקיים איתך קשר. יכולת גם נורא להצחיק אותי, או... טוב, המדיום הזה לא מאפשר מגוון רחב של גירויים כמו בחיים. אבל בטוח יש עוד. יש אנשים שריגשו אותי בבלוגיהם, למשל. זאת אומרת, אני לא סופר כמה את אינטליגנטית (שוב, אותם סוגריים ממקודם), ואני בטח לא מודד כמה את עושה או אם את בטלנית. מה אכפת לי בכלל? אם מה שאת, או הערס, מביאים לחיים שלי הוא דבר טוב, אז ברוכים הבאים. נכון שלא ברור לי א-פריורית איזה דבר טוב הערס הטיפש יכול להביא לי, אבל אני גם לא אפסול אותו לפני שאני אגלה.
כמובן שכל זה זה במידה רבה בתיאוריה, או בשאיפה. אני בן אדם ולא בודהה, ויוצאים לי שיפוטים, ואני מסווג אנשים לפי סטיגמות הרבה פעמים. אבל אני מודע לזה, ושואף שזה לא ישלוט על החיים שלי, ומשתדל לתת לכל בןאדם את ההזדמנות שלו.

אני לא חושב ששיפוטיות ואובייקטיביות הם שני הפכים. גם תפיסה סובייקטיבית יכולה, בעיקרון, להיות נטולת מטען ערכי. כמו ש"גבוה" זה לא שיפוטי, אנחנו יכולים גם לחשוב על "ערס" כלא שיפוטי. ערס הוא ערס וזו זכותו, ואם ברגעים מסויימים הוא בא לי טוב אז אכלה, ואם לא אז יאללה ביי, וזה לא הופל אותו לפחות טוב, כמו שזה לא הופך אותי לפחות טוב.

אבל עזבי פילוסופיה וזה, למה את לא מרגישה טוב עם החיים שלך?
וגם, מה יש לך לספר על העזיבה?

Reply

סליחה על ההעלמות time_out1 February 6 2005, 05:18:06 UTC
פשוט נאלצתי ללמוד למבחן עם הבחור כל הסופ"ש, ולכן לא היתה לי כ"כ גישה לכאן
בכל אופן אין כזה מה לספר על הפרידה, אמרתי לו שאין לזה עתיד ושכדאי שנחתוך ואז דיברנו על זה קצת והוא אמר שהוא היה רוצה להמשיך בכל זאת אבל שהוא מבין אותי ובלה בלה בלה - ממש לא היה נורא.
וכמו שאמרתי הספקנו כבר לבלות את הסופ"ש ביחד, והיה נחמד אבל גם מעצבן קצת

אז מה איתך? איך היה הסופ"ש במצפה? מה שלומך? וכאלה

Reply

Re: סליחה על ההעלמות menschkite February 6 2005, 12:20:37 UTC
גם אני לא ביקרתי פה כל הסופ"ש בגלל המצפאיות. אבל למען האמת, כשחזרתי אמש הביתה, תהליך ההירגעות שלי כלל בהייה בל"ג, והצטערתי שלא מצאתי את תגובתך. אז הנה את, ויופי לכולם

כך או אחרת - אני לא בטוח שהבנתי איך גם נפרדתם וגם הייתם ביחד בסופ"ש. כלומר, אני קצת מבין, זה קרה לי אי אילו פעמים

אני מרגיש טוב, אפילו טוב מאוד. תגידי, אולי מיצינו את הרשומה הזו? היא אמנם עשתה לנו טוב, אבל בא לי על חדשה. ראי את הרשומה הבאה שלי כהמשך לשיחה זו, נתראה שם

Reply


Leave a comment

Up