החיים שלי וזה

Jan 31, 2005 01:19


ברור לי שתוך כמה ימים, שבוע גג, אני חותכת. הוא כבר ממש לא עושה לי את זה, אני לא נהנית איתו, שלא לדבר על הסרטים שלי להראות איתו בפומבי (כן, אני יודעת שזה מגעיל). כל החברים שלי בתקופה די עסוקה בחיים שלהם, ככה שיוצא שאני הרבה לבד (או איתו), ואני לא מתה על זה. זה לא שכזה רע לי להיות לבד, פשוט לא תמיד מעניין מספיק, וקשה לי להזיז את עצמי לעשות דברים ( Read more... )

Leave a comment

השליכוהו לבור menschkite January 31 2005, 08:07:38 UTC

יאללה ביי, כאילו. נשמע שאת סובלת שם לחינם, אז מה הקטע. אם כי אני יכול להבין מצב שבו את נופלת לזה כדי לא להיות לבד. וכן, את סנובית מגעילה שאת מתפדחת להיראות איתו. וגם אהבלה שאת מוציאה אותו אם זה ככה. כאילו, עדיף כבר שתתחבאי איתו במיטה.
אני חושב, או לפחות מקווה, שכשתזרקי אותו תרגישי יותר טוב (לא יפה לומר, אבל לזרוק מישהו עשוי לחזק את האגו, ואילו להישאר עם מישהו שאת מזלזלת בו עושה לפעמים להיפך), ובכל מקרה תהיי קצת יותר משועממת. מהשעמום קורים לפעמים דברים טובים, יש לנו זמן ומוטיבציה להזיז את התחת ולהגיע לאנשהוא. לולא תקופת המובטלות שלי, לא הייתי מגיע להיות תקליטן, נראה לי.
בכל מקרה, נראה לי שהרבה תועלת לא תצמח לך ממנו, וגם להיות עם מישהו דפוק זה לא כבוד גדול. אני לא זוכר פעם אחת (בעשרות השיחות המפורטות שלנו...) שהבעת שביעות רצון ממנו, למעט כמה אמירות מסוייגות על היבטים פיסיים ספציפיים מאוד. מגיע לך יותר.

את באה למצפה רמון בסופ"ש?

Reply

Re: השליכוהו לבור time_out1 January 31 2005, 09:38:39 UTC
אתה צודק פחות או יותר (ואגב, אני כמעט ולא מוציאה אותו...), למרות שהוא באמת מותק, גם אם לא אמרתי (מצד שני אני זוכרת שאמרתי אינטיליגנט, אכפתי וכו', אבל אתה כמובן זוכר רק את הגודל של הזין...)
.בכל אופן- יבוצע בהקדם

ומה יש לעזאזל במצפה ולמה אתה כל הזמן נוסע לשם?;)

וחוץ מזה רציתי לומר תודה על העידוד ועל ההרגשה הנעימה שאתה נותן לי. זה ממש כיף

Reply

Re: השליכוהו לבור menschkite January 31 2005, 10:07:14 UTC
סתם אני נטפל לשטות הזו, כי זה משעשע אותי. אני זוכר שמנית כמה תכונות טובות שלו, אבל הן היו חלק מרשימת בעד, ולא עיקר ההתרשמות שלך ממנו. לא אמרת אף פעם (שובף למיטב זכרוני המעושן) "הוא בחור נורא מקסים, גם אם חנון". אני מקווה שההבדל ברור

יש במצפה פעם בחודש אירוע מטריף. את יכולה לקרוא קצת מהתיאור ברשומות שכתבתי בתחילת החודשים הקודמים. אני אשמח לספק לך פרטים נוספים, אבל גם אפשר לסכם את זה כך: תארזי את חברייך הטובים ובואי

וחוץ מזה אני שמח לשמוע. את מאוד חמודה ואני שמח שאני מצליח להנעים לך קצת, כי גם את לי

Reply

Re: השליכוהו לבור time_out1 January 31 2005, 13:16:34 UTC
.א. רוב חבריי הטובים חושבים שיפו זה בדרום
.ב. רוב חבריי הטובים (וגם אני) נמצאים בתקופת בחינות קטלנית
.ג. ז"א שאין מצב למצפה. לא הפעם בכל אופן
!אבל ממש תודה על ההזמנה. תעשה חיים

Reply

Re: השליכוהו לבור menschkite January 31 2005, 14:36:47 UTC
לא נורא, נזמין אותך גם בחודש הבא
?חוץ מזה, איך הלילה מתקדם

Reply

Re: השליכוהו לבור time_out1 January 31 2005, 16:11:07 UTC
מתקדם קצת מעפן... סתם, יצאתי קצת מגעילה עם הבחור- הוא רצה לעשות משהו ואני נפגשתי עם חברות (נדמה לי שהזכרתי כבר את הבעיה שלי לצאת איתו;)). בכל אופן, החברות הלכו מוקדם, ואני לא עושה שום דבר מעניין מדי.

...בקיצור, מקווה שאתה נהנה יותר

Reply

Re: השליכוהו לבור menschkite January 31 2005, 16:24:38 UTC
לא ממש מתפנן... עבדתי עד עכשיו, כתבתי ביקורת על שני אלבומים. יצא דווקא מעניין, למרות שאני מרגיש בעיה אתית קלה, בעיקר לגבי החצי השני של הטור. אבל מילא
אני נורא עסוק בזמן האחרון, אבל בעיקר בדברים שאני אוהב ונהנה לעשות. זו אחת הסיבות שהיה לר' קשה איתי, אני חושב, העובדה שכל הזמן התרוצצתי. היא אמרה לי שהיה לה קשה לקבל אותי כמו שאני כחבר (לא כאדם), לא שהיא גאה בזה. אני חושב שזה אחד הדברים שהכי חשובים לי בבת זוג, קבלה וחוסר שפיטה. בכל מקרה, היום קמתי מוקדם כדי לראיין מישהו ולערוך לעיתון שאני שותף בו, ואחר כך הבאתי יום שלם במשרד ב"עבודה האמיתית" שלי, וכשחזרתי עשיתי כמה שעות על הכתבה הזו, ככה שיש איזה 16 שעות עבודה מאחורי (עם קצת הפסקות, כמובן). אבל אני, כאמור, לא מתלונן

Reply

Re: השליכוהו לבור time_out1 January 31 2005, 16:43:02 UTC
מה ז"א היה לה קשה איתך כחבר? עם זה שלא הקדשת לה מספיק זמן? ואיך באמת אתה עושה אלף ואחד דברים שאתה אוהב ולא נשאר לך זמן לבחורה שאתה אוהב? והאם זה טוב שהיא מקבלת את זה? (טוב למי?)- סליחה על המתקפה, זה נשמע לי פשוט קצת מקומם...

ובלי שום קשר, תקטר כמה שבא לך, אבל באמת נשמע שיש לך חיים ממש מלאים ומעניינים, עבודה כיפית זה חשוב (ונדיר). אני, לעומת זאת, הולכת להמשיך להתבטל- לקרוא קצת ולגלגל לי איזה ג'וינט גוד-נייט קטן. אגב, על מה כתבת ואיפה הבעיה האתית (חברים?)

Reply

Re: השליכוהו לבור menschkite February 1 2005, 01:49:34 UTC

אני חושב שהיא רצתה ממני יותר זמן, יותר מחוייבות. היו לי לפעמים אפס אנד דאונז בתשומת הלב גם כשהייתי איתה. זה נראה לי טבעי - לפעמים לא היתה לי את האנרגיה או הרצון או תשומת הלב להיות חמוד ומפנק ואוהב וקשוב, ואני חושב שזה קרה רק חלק קטן מהזמן. הייתי נפגש איתה, אבל פחות דברן או מפנק מתמיד. זה נורא? אני אנוכי? אני חושב שלא, שזה טבעי שאתה לא כל הזמן אוהב אותו דבר ומלא באנרגיה לבן זוג שלך ( ... )

Reply

Re: השליכוהו לבור time_out1 February 1 2005, 07:04:09 UTC
כשלר' לא היה זמן בשבילך- פירגנת לה כי היה לך נוח (גם לך לא היה הרבה זמן בשבילה), כשהיא התלטפה עם הידיד, פרגנת לה כי ידעת שאתה עשית דברים חמורים מזה, וכשהיא התפרצה עליך על דברים שלכאורה לא מגיעים לך- תמיד קיבלת את זה , בגלל רגשות האשם למיניהם (על ההזנחה, הבגידה וכו'- אולי הדברים כן מגיעים לך?). ובהזנחה אני לא מתכוונת לזה ש-3-5 פעמים בשבוע זה לא מספיק, אלא שההרגשה הזאת של ההזנחה היא סובייקטיבית, והיא נובעת מהפירוש שלה ליחס שלך. אני מניחה שהיא לא הרגישה בטחון בקשר (מהסיבות האובייקטיביות וגם מאלה שקשורות אליה בלבד), ושכמה שאתה אכפתי ואוהב, לדעתי זה לא הספיק לה, וגם לא מספיק למערכת יחסים רצינית שמבוססת על אהבה ואמורה להתפתח. אז לא הייתי אומרת אנוכי, אבל נראה לי שאם זאת היתה אהבת חייך, היית רוצה להקדיש יותר זמן, להיות יותר קשוב, ולהבין יותר את הצד השני (כמו שאמרת קודם: מעניין מה היא חושבת על זה). ומעבר לזה, נראה לי ששני אנשים שחיים בצורה שונה ומנהלים מערכת-יחסים, חייבים לעשות התאמות ופשרות כדי שהעסק יצליח. אם לא רוצים לעשות שינויים בשביל האחר, סביר שזה לא ילך. ואני לא מדברת כאן על שינוי מקיף של האופי, (כאן צריכה להיות בעיקר המון קבלה), אלא ( ... )

Reply


Leave a comment

Up