החיים שלי וזה

Jan 31, 2005 01:19


ברור לי שתוך כמה ימים, שבוע גג, אני חותכת. הוא כבר ממש לא עושה לי את זה, אני לא נהנית איתו, שלא לדבר על הסרטים שלי להראות איתו בפומבי (כן, אני יודעת שזה מגעיל). כל החברים שלי בתקופה די עסוקה בחיים שלהם, ככה שיוצא שאני הרבה לבד (או איתו), ואני לא מתה על זה. זה לא שכזה רע לי להיות לבד, פשוט לא תמיד מעניין מספיק, וקשה לי להזיז את עצמי לעשות דברים ( Read more... )

Leave a comment

Re: השליכוהו לבור time_out1 February 1 2005, 07:04:09 UTC
כשלר' לא היה זמן בשבילך- פירגנת לה כי היה לך נוח (גם לך לא היה הרבה זמן בשבילה), כשהיא התלטפה עם הידיד, פרגנת לה כי ידעת שאתה עשית דברים חמורים מזה, וכשהיא התפרצה עליך על דברים שלכאורה לא מגיעים לך- תמיד קיבלת את זה , בגלל רגשות האשם למיניהם (על ההזנחה, הבגידה וכו'- אולי הדברים כן מגיעים לך?). ובהזנחה אני לא מתכוונת לזה ש-3-5 פעמים בשבוע זה לא מספיק, אלא שההרגשה הזאת של ההזנחה היא סובייקטיבית, והיא נובעת מהפירוש שלה ליחס שלך. אני מניחה שהיא לא הרגישה בטחון בקשר (מהסיבות האובייקטיביות וגם מאלה שקשורות אליה בלבד), ושכמה שאתה אכפתי ואוהב, לדעתי זה לא הספיק לה, וגם לא מספיק למערכת יחסים רצינית שמבוססת על אהבה ואמורה להתפתח. אז לא הייתי אומרת אנוכי, אבל נראה לי שאם זאת היתה אהבת חייך, היית רוצה להקדיש יותר זמן, להיות יותר קשוב, ולהבין יותר את הצד השני (כמו שאמרת קודם: מעניין מה היא חושבת על זה). ומעבר לזה, נראה לי ששני אנשים שחיים בצורה שונה ומנהלים מערכת-יחסים, חייבים לעשות התאמות ופשרות כדי שהעסק יצליח. אם לא רוצים לעשות שינויים בשביל האחר, סביר שזה לא ילך. ואני לא מדברת כאן על שינוי מקיף של האופי, (כאן צריכה להיות בעיקר המון קבלה), אלא יותר שינויים בהתנהגות, בהרגלים, בג'סטות וכו'. דברים שמפריעים, צריך לדבר עליהם ולפתור אותם, וזה קורה תוך הבנה והתגמשות, ובאמת שלא קורה שום דבר אם אתה עושה דברים כך ולא אחרת רק כי אתה יודע שהיא תפגע אם תעשה אותם כמו שהיית רגיל.

ובקשר לעבודה- תנחומיי, אבל , טוב, נו, לפחות יש לך מגוון עבודות ותחביבים צדדים מהם אתה מאד נהנה. אני, לעומת זאת, בנאדם קצת פחות מעניין לפי הגדרתך (ה"לכאורה" מתנשאת), עם הרבה יותר זמן. קורה.

Reply


Leave a comment

Up