Deutsches Museum: Verkehrszentrum. Halle 3

Jun 03, 2010 13:20

        Німецький музей транспорту - філіал Дойчес Музеум. Займає окреме велике приміщення, розбите на 3 зала. Вхід та початок екскурсії (чи пак - самостійного огляду) починається з залу №3 і далі через зал 2 до першого залу.
       Вхідний квиток коштує 6 євро. По суті, квитка, як такого, немає. На касі видається липка марка-наклейка, яка означає оплату та можливість огляду. Звісно, можна проскочити і без оплати, але нема певності, що десь не зловлять і не виженуть геть.
       У третьому залі є поруч з касою велика крамниця, де пропонується придбати книжки про історію виникнення автомобілів Форд чи Порш, а також інша бєлєбєрда. 
       Оскільки музей витримано в стилі, характерному для більшості музеїв - інтерактивності та доступності - більшість експонатів хоч і не можна чіпати, проте є й такі, де власноруч можна посмикати важіль коробки передач або понатискати якісь пружини. Також у першому (№3) залі є кафе (схоже можна спостерігати в гліптотеці) та дитячий майданчик з конструкторами.

Тема транспорту має довгу традицію збору музейних експонатів. Уже в 1925 році відбулася перша виставка німецького транспорту за участію актуальних на той час виробників транспортних засобів. Учасники виставки з Німеччини і Австрії пропонували найновіші розробки: від проекту залізничної лінії до макету підприємства залізничних сполучень. Також було подано до огляду нові автомобілі та роботу вуличного транспорту. Символом тієї виставки став маяк висотою 41, з якого можна було б помилуватися Альпами. Де зараз він - невідомо.
       Із того часу музейні фонди виросли в кілька разів. Що вони пропонують відвідувачу, можете поглянути самі.

На цьому колись непогано їздили.




Перший зал поділено на два поверхи та кілька підзалів. Хоча найцікавіше знаходиться на першому поверсі, на другий - де картинки і лижі - теж варто заглянути. Але про все по порядку.


Найперше, що кидається в очі - виставка естафетних машин, розміщена на пологому стенді.


Auto Union Typ C "Grand Prix". 1936/37.


Mersedes 1,5 л з компресором. 1922.


Audi, тип С "Alpensieger" («Переможець Альп»). 1914.


Englisches Rennhochrad (aнглійський біговий високий велосипед). 1883.


BMW-Williams FW23-05. 2001.


Benz "Velo". 1898.


Schüttoff, тип Н. 1927.


NSU Weltrekordmotorrad "Delfin III" (мотовелосипед для змагань «Дельфін 3»). 1956.


Messerschmitt 200 Super. 1955.


Protos "Wettfahrwagen" («Машина для змагань»). Берлін. 1907.


Машина, яка брала участь у навколосвітньому турне «Нью-Йорк - Париж». Поруч навіть глобус з маршрутом.


А керували всього двома важелями і двома педалями. Позаду показано фотки, як важко було долати ці рекордні кілометри.


Megola-Sport. München. 1922.


Двигун тут розміщено прямо на передньому колесі.


Циліндри добре проглядаються.


Alpha-Romeo 6С "Grand Sport". 1931.


Нагадує огидного жука. Хоча спереду виглядає альфаромеонно.


BMW 507 Gran Tourismo. 1959.


Poursche 911 Edelstahlwagen (автомобіль з високосортноъ сталі). 1967.


Dampflok "Puffing-Billy" (паровий локомотив). 1906. Реконструкція.


Для демонстрації роботи системи локомотива було запущено двигун.


Benz Patent-Motorwagen (запатентований моторний автомобіль Бенца). 1886.


Позаду видно колісну передачу.


Справа: Luftrein-Fahrrad "Fire Fly" (Велосипед з повітряними шинами «Вогненний політ»). 1890
Зліва: Laufmaschine von Drais (бігова машина Дрейса). 1817.


Зліва: Krupp-Motorräder (моторолер Круппа). 1919.
Справа: Hildebrand & Wolfmüler. 1894.


Жовтий: Herkules. Nürnb. GmbH. 1972.


Rumpler Tropfenwagen (Автомобіль-капля Румплєра). 1922.


Було випущено кілька модель, однак через непрактичність використання даного засобу виробництво накрилося кришкою.


Ford Model T ("Tin Lizzie"). 1922.


Slaby-Beringer Elekrowagen (електромобіль Слабі-Берінга). 1920.


Büssing ZU 550. 1903.


Фронтовий грузовичок. А на початках його використовували для перевезення коней.


Serpollet Dampfwagen (Паровий автомобіль Серполлєта). 1891.


Erste elekr. Lok (перший електричний локомотив), Siemens & Halske. 1879.


На локомотиві сидів водій, а позаду існувала система лавочок, на яких розміщувалися пасажири. Цей міський транспорт рухався зі швидкістю 7 км/год.


Тепер відволічемося і вивчимо історію розвитку велосипедів.


Drachenkopf-Draisine (Дрезина з головою дракона). 1825.


Laufmaschine nach Drais mit Tretkurbel (Бігова машина Драйса з педаллю). 1820.


Vèlocipéde (frz. Schnellfüsse) (Велосипед (з фр.«швидкі ноги»). 1871.


Engl. Hochrad aus Stahl (англійський високий стальний велосипед). 1882.


Star-Hochrad mit Schwingpedalen (Зіркоподібний високий велосипед з коливальними педалями). 1885.


"Kangaroo" - Sicherheitsrad («Кенгуру» - безпечний велосипед). 1885.


Kreuzrahmen - Rover (ровер з хрестовою рамою). 1887.


Niederrad "Rover" mit Stiftrahmen (низький ровер зі штифт-рамою). 1892.


Колеса теж бувають прерізноманітніші.


А - зі спіральної стальної бляхи; В - спіральнопружинні; С - з коркових шайб; D - з гумових шайб; Е - з гумово-муфтовою основою; F - з пружинами під покришкою; G - пружини з повногумовим покриттям.

А зараз відправимося в зал, де можна вивчити роботу двигунів та механізмів автомобіля.


Вантажний Мерседес в розрізі. Кнопка запускає двигун. Ходова частина починає обертатися.


Автоматична коробка передач.


Ходові та осі.


Можна протестити різні види гальм: пневматичні, електричні, механічні.


Еволюція коліс.


Збоку є моделька великого містечка з заплутаною системою залізничного і рейкового транспорту.


А ще поруч - дитячий майданчик.


Тепер відправимося в іншу частину залу. Тут коротко представлено розвиток вело- і мотоспорту.


Дитяча майстерня з показом основних вузлів та агрегатів автомобіля.


...і мотоцикла.


Невеличкі модельки.


Посвідчення та доручення.


Картки з правом керування велосипедом.


Водійські посвідчення.


З великими якісними фотокартками.


А тепер попрямуємо на другий поверх. Він набагато менший і менш цікавий.


Історія розвитку лиж.


Історія розвитку ковзанів.


Перші ролики. Яке жахіття!


Розвиток санного спорту.


Дитячі автомобільчики.


Ні, на них не їздили діти по вулицях. Це для атракціонів.


Значна частина крила другого поверху присвячена листівкам, агіткам, плакатам, рекламі залізничного транспорту.


Зміни в розкладах та рекламки на недільний день.


Інша поліграфічна продукція.


Знижки на святкові дні та на Зелені Свята.


Розклади по містах.


Листівки з рекламою баварських Альп.


Фашистська пропаганда: «А твоя подорож (=катання без діла) допомагає перемозі?», «Спочатку перемога - потім подорожі».


Шарж.


І таке колись було.


Продовження:
Зал ІІ
Зал І

Коротко для тих, хто стрімголов метнеться в музей.
Deutsches Museum Verkehrszentrum  
Theresienhöhe 14a
80339 München
http://www.deutsches-museum.de/verkehrszentrum/information/

Працює:
Щоденно з 9:00 до 17:00

Квиток коштує 6 євро, пільговий - 3 євро.
Комбіквиток (на три філіали Дойчесмузеум) вартує 17 євро.
Про супровід треба домовлятися наперед.

Мюнхен, Æвропа, Германия, музей

Previous post Next post
Up