Тролейбус до Дарницького Вокзалу

Oct 13, 2013 15:47

Одного чудового дня у розвитку тролейбусної мережі з'явилась ця несподівана пропозиція. На превеликий жаль (або на щастя) стало зрозуміло, що трамвай - транспорт не вуличний, а позавуличний. І його ідеальні маршрути не люблять великої кількості поворотів та вигинів (окрім центральної частини міста), бо на них рейковий транспорт не можна розвивати ( Read more... )

удобство города, транспорт

Leave a comment

Comments 10

ked_pled October 14 2013, 07:35:33 UTC
может Новой Дарницы?

Reply


Дякую за зауваження stasonxard October 14 2013, 09:55:16 UTC
Так, кінцева на Новій Дарниці, зараз скоригую.
Хоча, раз і з вулиці Празької є охочі скористатись 51 автобусом та маршрутними таксомоторами ХШ, то можна не виправляти а доповнити.

Reply


zloi_litovets October 15 2013, 07:10:19 UTC
Не канает маршрут. На Крепостном проулке не получится вписаться в требования по радиусу кривой КС троллейбуса. Все альтернативы А55 всегда рассматривались по трассе Старонаводницкая-Кутузова-Леси Украинки.

Reply


plauntago October 15 2013, 11:26:17 UTC
Після будівництва з'їзду з Привокзальної на пряму дорогу до мосту, Привозальна тепер регулярно стоїть.

А де саме тролейбус має розвертатись на Ялтинській?

Reply

stasonxard October 16 2013, 17:36:27 UTC
Це залежить вже від проекту розвитку Дарницького вокзалу Новодарницького соціоцентру (так солідніше звучатиме). Пропонувалися різні проекти реконструкції вокзалу разом з довколишньою територією, в кожному випадку цей розворот буде облаштований по-своєму, я виділив лише суть - оборот навколо кварталу. Південною межею може бути як вул. Крупської так і Сормовська (і напрямок не обов'язково саме такий).

Reply


sss_ra October 15 2013, 20:01:19 UTC
Честно говоря мне трудно представить кому может быть нужен такой маршрут. Многое конечно зависит от того, по какому пути пойдет развитие Киевского ж/д узла. Лично я сейчас вижу три варианта развития ( ... )

Reply

stasonxard October 16 2013, 18:09:31 UTC
З приводу розвитку залізниці - варто прислухатись.

1) Думаю, на момент введення КМ розв'язка вже буде дороблена (що занадто оптимістично).
2) Зауваження щодо розвороту я виклав тут. По хорошому траса повинна включити ще кілька кварталів.
А який, на Вашу думку, маршрут може бути подовжений (чи відкритий) від Ленінградської площі?

Reply

sss_ra October 17 2013, 19:50:55 UTC
Ну во-первых я не очень одобряю экспансию троллейбуса на левый берег до открытия депо на левом берегу (и при этом для троллейбусного депо не должна использоваться территория Дарницкого трамвайного депо ( ... )

Reply

stasonxard October 19 2013, 22:17:30 UTC
Приватний лист - це якось занадто.
У мене до Вас є зустрічна пропозиція: завітайте, будь-ласка, на нашу зустріч, коли буде публічне відкриття моїх задумів по всіх записах з трасами. ( Розкриття стосується не тільки цього та попередніх 5 записів з трасами, а й туристично-міського автобусного маршруту №25. )

Мені подобається Ваш підхід до ситуації, який ви демонструєте у своїх повідомленнях. Ви не пошкодуєте за затрачений час!

Reply


Leave a comment

Up