Одного чудового дня у розвитку тролейбусної мережі з'явилась ця несподівана пропозиція. На превеликий жаль (або на щастя) стало зрозуміло, що трамвай - транспорт не вуличний, а позавуличний. І його ідеальні маршрути не люблять великої кількості поворотів та вигинів (окрім центральної частини міста), бо на них рейковий транспорт не можна розвивати
(
Read more... )
Reply
1) Думаю, на момент введення КМ розв'язка вже буде дороблена (що занадто оптимістично).
2) Зауваження щодо розвороту я виклав тут. По хорошому траса повинна включити ще кілька кварталів.
А який, на Вашу думку, маршрут може бути подовжений (чи відкритий) від Ленінградської площі?
Reply
Reply
У мене до Вас є зустрічна пропозиція: завітайте, будь-ласка, на нашу зустріч, коли буде публічне відкриття моїх задумів по всіх записах з трасами. ( Розкриття стосується не тільки цього та попередніх 5 записів з трасами, а й туристично-міського автобусного маршруту №25. )
Мені подобається Ваш підхід до ситуації, який ви демонструєте у своїх повідомленнях. Ви не пошкодуєте за затрачений час!
Reply
Reply
Leave a comment