Оригинал взят у
ljutty в
Розвиток Київського метрополітену та Троєщина Сьогодні я зачеплю досить банальну, ба навіть, попсову тему - метро на Троєщину. Цей стратегічний містобудівний проект давно перетворився у мем, але це все-одно не понижує серйозність теми.
Власне, писатиму я не лише про Троєщину, а про всю нову гілку метро, яка із цього діла випливає
(
Read more... )
Comments 28
Reply
Reply
Ще є зауваження у треді нижче (http://kievcityproject.livejournal.com/61565.html?thread=692349)
Reply
1. ширина колій трамваю і залізниці то однакова, однак напруга відрізняється у 45 разів, і її не так просто перетворити
2. якщо пускати електрички по Бальзака, то як мінімум треба щось робити з усими шляхопроводами, бо під ними електричка не влізе, це вже десь обговорювалось
3. нуу, що це за метро пропонується пустити Петрівським мостом? а товарняки там йому не заважатимуть?
а от ідея з трамваєм, що літає у повітрі, справді дуже економна. і якщо пустити нею 50-метрові трамваї то Троєщину частково можна буде вивезти.
але, схоже, трамвай всю Троєщину не вивезе. хз.
Reply
Reply
Щодо шляхопроводів - не знав, але нижче кажуть, що заважає лише один.
Якщо ніяк не вийде зробити безпересадковий рух із Бальзака до Петрівки, тоді хай залишається пересадка з трамваю (економія ж)), але зручна, без необхідності долати турнікети. Поєднати швидкісний трамвай із міською електричкою тарифно.
Reply
лишилося тільки якось підігнати графік, прибрати турнікети, і трамваї мабуть помісткіші пустити.
Reply
Reply
Reply
Або швидкісний трамвай по Московському мосту (конструкція несучих деталей передбачає таку можливість), або тролейбуси-автобуси і далі. Або fuck Petrivka, long live Подільсько-Воскресенська лінія метро.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Leave a comment