Оригинал взят у
ljutty в
Розвиток Київського метрополітену та Троєщина Сьогодні я зачеплю досить банальну, ба навіть, попсову тему - метро на Троєщину. Цей стратегічний містобудівний проект давно перетворився у мем, але це все-одно не понижує серйозність теми.
Власне, писатиму я не лише про Троєщину, а про всю нову гілку метро, яка із цього діла випливає
(
Read more... )
І до другого пункту: якщо пускати електрички по Бальзака, то це буде вже залізниця, у якої повинна бути захисна смуга. Тим більше у залізниці з електрифікацією в 25 кВ, Тобто, щоб пустити там електрички, по ГОСТу та ДБН треба буде спочатку знести будинки, які виходять до Бальзака.
І ще до автора:
Tram-train не вийде, тому що ширина трамваю 2,5 м, а ширина габариту рухомого складу - 3,5 метрів (як електричка). Це в Європі трамвай 2,65 а потяги - 2,8, там не дуже страшно, 7-10 см різниці між трамваєм і залізничною платформою можна навіть не перекривати виїзними східцями. А у нас буде від стінки трамваю до платформи мінімум 60 см.
Найближчі до реалій два варіанти - це або лінія метро як заплановано, або лінія штадтбану на кшталт гановерського, який буде йти по правому берегу як метро, а потім розповзатися по всій Троєщині як гілки швидкісного трамваю.
Reply
Reply
Або швидкісний трамвай по Московському мосту (конструкція несучих деталей передбачає таку можливість), або тролейбуси-автобуси і далі. Або fuck Petrivka, long live Подільсько-Воскресенська лінія метро.
Reply
Reply
Але.
НАВІЩО? Навіщо здалася ца Петрівка коли 90% Троєщини хоче її здихатися? Потрібна пряма лінія метро через усе місто, через центр, з пересадками на всі три лінії метро якомога ближче до вже існуючого пересадочного «трикутника». І подалі від тої Петрівки. В такому випадку буде мінімальне навантаження на існуючі лінії метро (а не пересадка забитого 6-вагонного потягу в уже забитий п'ятивагонний на Петрівці), плюс лінія покриватиме максимальну кількість робочих місць, що сконцентровані в центрі, без потреби в пересадці.
Так, Подільсько-Воскресенська лінія - це ІДЕАЛЬНИЙ і ЛОГІЧНИЙ варіант, мені здається, це очевидно. Ну, крім південного кінця, правда, я б після станціі «Аеропорт "Київ"» зробив би поворот на північ зі станціями «Київ-Волинський» та «Південна Борщагівка».
Reply
Але щодо переваги "Тараса Шевченка" перед "Петрівкою" - тут я сумніваюся, бо поїзд метрополітену на "Шевченку" не надто розвантажиться, порівняно із тим, яким він був на "Петрівці". Тому я не бачу тут якоїсь нової переваги.
Після "Петрівки" метро з Троєщини поїде до "Лук'янівської" та "Вокзальної", так само, як і заплановано в офіційному плані. То ж, я нічого не погіршую. Лише пропоную зробити, фактично, те саме, але за менші гроші.
Reply
Ну і щодо метро на залізничній чи трамвайній колії - перегляньте габарити залізничного вагону і метровагону.
Reply
Reply
Припустимо, можна побудувати ще один одноколійний міст паралельно Петрівському (щоб була двоколійна залізниця) і зробити двосистемні потяги метро на =825 та ~25к вольт. Залізничну АРС на потяг метро встановити не проблема взагалі. Їхати без зупинок від Радужної до Петрівки теж не проблема (з зупинками не вийде, бо платформи будуть на величезній відстані від потяга).
Але тепер все впирається в залізничну АРС. При найкращому варіанті в Україні може стояти 4-значне блокування (а воно і так встановлене на північному кільці). Воно дозволяє пускати потяги з мінімальним інтервалом 4-5 хвилин. Менше - ну ніяк. А ще треба впихнути товарняки, яких багато.
Щодо Тараса Шевченка чи Петрівки: пасажирозміна в обох випадках будла б ОДНАКОВОЮ і складалася виклюно із людей, яким потрібно на синю лінію або станції, що є пересадочними до них.
Це ще двічі доказує те, що в Генплані києва ВСЕ що стосується 4 лінії метро правильно і доцільно, і не погоджуватися з цим як мінімум безґлуздо.
Маленька підказка: з Троєщини на Петрівку не потрібно НІКОМУ ВООБЩЄ ВЗАГАЛІ, всі просто змушені через неї їхати зараз. Через 5 років після відкриття 4 лінії там залишиться безлюдний базарчик і все, бо там не буде людей.
Reply
Reply
Будет поток на Шевченко - будет полно всего в течении года, с Петровки переедут просто. Вспомните то место, где сейчас метро Васильковская, до начала строительства метро. Один киоск стоял какой-то задрыпанный и гастроном в полукилометре. Сейчас там куча магазинов, офисов и 2-3 небольших ТЦ.
На Куреневку и Веник надо ехать НОТ - пожалуйста, 4 линия до Лукьяновки, оттуда 3 достроят до Виноградаря. На Куреневку - 18 троллейбус или трамваи от Подольской/Тараса Шевченко. Так что из-за Куреневки вариант пересадки на Шевченко уже на 50% лучше.
А тем, кому на Оболонь/Минскую - абсолютно все равно, где пересаживаться.
Reply
Как вы доедете с Радужного до диагностического центра на Минском - неужели с 2 пересадками через метро и 18-й? Куда проще за 10 минут доехать до Петровки, а там на 525 маршрутку.
Reply
Більше того, пересадка на "Петрівці" має великі плюси, порівняно із варіантом, який пропонується офіційним планом. Основний плюс - уже наявна інфраструктура, не потрібно будувати додаткові рейки та платформи. Власне, тому я і погоджуюся із тим, що пересадка має бути саме на "Петрівці", а зовсім не через те, що вважаю, ніби всі троєщинці мають щодня їздити на книжковий ринок.
Плюс, тут ked_pled додає, що на Петрівці таки є, що робити, окрім, як пересаджуватися на синю гілку.
Товарняки, як я вже казав, можуть їздити у "вікна", коли не буде годин пік. Тоді інтервал хай буде і в 5 хвилин.
Щодо ширини вагонів: зробити новий тип вагонів дешевше, ніж будувати довжелезний міст, через Дніпро. Врешті, можливий хід конем у вигляді виступів від дверей вагонів, аби люди не стрибали на платформу через проміжок між нею та вагоном.
То ж, ці проблеми можна легко вирішити.
Reply
Якщо пускати товарняк-потяг по черзі між годинами пік вдень, інтервал між потягами буде 10 хвилин. Вдень. Кому те метро потрібне буде, якщо в цей час немає пробок і за 10 хвилин на машині або деяких особливо швидких маршрутках уже можна буди аж в Боярці?
Reply
Щодо інтервалу в 10 хвилин, то це ви перебільшили. На вже існуючих лініях нашого метро не в години пік інтервали більші за 5 хвилин і нема проблем. Особливо, якщо буде відомий розклад.
Reply
Reply
Leave a comment