Розвиток Київського метрополітену та Троєщина

Sep 09, 2013 21:06

Оригинал взят у ljutty в Розвиток Київського метрополітену та Троєщина

Сьогодні я зачеплю досить банальну, ба навіть, попсову тему - метро на Троєщину. Цей стратегічний містобудівний проект давно перетворився у мем, але це все-одно не понижує серйозність теми.
Власне, писатиму я не лише про Троєщину, а про всю нову гілку метро, яка із цього діла випливає ( Read more... )

общественный транспорт, метро, Троещина

Leave a comment

perkele_kbd September 9 2013, 21:18:59 UTC
Ширина колій не відрізняється, але колії та потяги не сумісні - на залізниці гребні на колесах втричі більші (та й самі колеса вширину теж більші), плюс в трамвайній колії рейки лежать горизонтально, а в залізничній - з ухилом всередину. Колеса так же - трамвайні прямі (циліндри), а залізничні - з нахилом (зрізані конуси). Їхати по коліям одне одного вони зможуть (хоча нагрузка буде набагато сильнішою і не там де треба), але до першої стрілки. Трамвай зійде з рейок на хрестовині залізничної стрілки, бо його колеса проваляться між рейкою та контррейкою, а «важкий» потяг зійде з рейок ще на під'їзді до трамвайної стрілки, бо в неї дуже маленькі як для залізниці канавки для гребнів.

І до другого пункту: якщо пускати електрички по Бальзака, то це буде вже залізниця, у якої повинна бути захисна смуга. Тим більше у залізниці з електрифікацією в 25 кВ, Тобто, щоб пустити там електрички, по ГОСТу та ДБН треба буде спочатку знести будинки, які виходять до Бальзака.

І ще до автора:

Tram-train не вийде, тому що ширина трамваю 2,5 м, а ширина габариту рухомого складу - 3,5 метрів (як електричка). Це в Європі трамвай 2,65 а потяги - 2,8, там не дуже страшно, 7-10 см різниці між трамваєм і залізничною платформою можна навіть не перекривати виїзними східцями. А у нас буде від стінки трамваю до платформи мінімум 60 см.

Найближчі до реалій два варіанти - це або лінія метро як заплановано, або лінія штадтбану на кшталт гановерського, який буде йти по правому берегу як метро, а потім розповзатися по всій Троєщині як гілки швидкісного трамваю.

Reply

ljutty September 10 2013, 06:09:48 UTC
Я так розумію, що безпересадковий рух із Бальзака до Петрівки можуть врятувати окремі вагони, що відповідають, як критеріям електрички, так і трамваю?

Reply

perkele_kbd September 10 2013, 08:18:59 UTC
Це називається tram-train і в реаліях СНД абсолютно неможливо фізично і треба всім забути про Карлсруе та інших.

Або швидкісний трамвай по Московському мосту (конструкція несучих деталей передбачає таку можливість), або тролейбуси-автобуси і далі. Або fuck Petrivka, long live Подільсько-Воскресенська лінія метро.

Reply

ljutty September 10 2013, 08:27:30 UTC
Якщо ж пустити усіма цими коліями вагони метро?

Reply

perkele_kbd September 10 2013, 08:35:32 UTC
Ну, це трохи реальніше, але вагон метро має ширину 2,65 м, тобто на залізниці він ніде не зупиниться.

Але.

НАВІЩО? Навіщо здалася ца Петрівка коли 90% Троєщини хоче її здихатися? Потрібна пряма лінія метро через усе місто, через центр, з пересадками на всі три лінії метро якомога ближче до вже існуючого пересадочного «трикутника». І подалі від тої Петрівки. В такому випадку буде мінімальне навантаження на існуючі лінії метро (а не пересадка забитого 6-вагонного потягу в уже забитий п'ятивагонний на Петрівці), плюс лінія покриватиме максимальну кількість робочих місць, що сконцентровані в центрі, без потреби в пересадці.

Так, Подільсько-Воскресенська лінія - це ІДЕАЛЬНИЙ і ЛОГІЧНИЙ варіант, мені здається, це очевидно. Ну, крім південного кінця, правда, я б після станціі «Аеропорт "Київ"» зробив би поворот на північ зі станціями «Київ-Волинський» та «Південна Борщагівка».

Reply

ljutty September 10 2013, 09:26:18 UTC
З останніми вашими словами я повністю погоджуюся.
Але щодо переваги "Тараса Шевченка" перед "Петрівкою" - тут я сумніваюся, бо поїзд метрополітену на "Шевченку" не надто розвантажиться, порівняно із тим, яким він був на "Петрівці". Тому я не бачу тут якоїсь нової переваги.
Після "Петрівки" метро з Троєщини поїде до "Лук'янівської" та "Вокзальної", так само, як і заплановано в офіційному плані. То ж, я нічого не погіршую. Лише пропоную зробити, фактично, те саме, але за менші гроші.

Reply

stasonxard September 10 2013, 10:01:05 UTC
Щодо демонтажу та залізниці - будь-ласка, посилання на конкретні пункти ДБН та СНиП.
Ну і щодо метро на залізничній чи трамвайній колії - перегляньте габарити залізничного вагону і метровагону.

Reply

ljutty September 10 2013, 10:11:58 UTC
Демонтажу чого?

Reply

perkele_kbd September 10 2013, 12:32:12 UTC
Та як би от і ні.

Припустимо, можна побудувати ще один одноколійний міст паралельно Петрівському (щоб була двоколійна залізниця) і зробити двосистемні потяги метро на =825 та ~25к вольт. Залізничну АРС на потяг метро встановити не проблема взагалі. Їхати без зупинок від Радужної до Петрівки теж не проблема (з зупинками не вийде, бо платформи будуть на величезній відстані від потяга).

Але тепер все впирається в залізничну АРС. При найкращому варіанті в Україні може стояти 4-значне блокування (а воно і так встановлене на північному кільці). Воно дозволяє пускати потяги з мінімальним інтервалом 4-5 хвилин. Менше - ну ніяк. А ще треба впихнути товарняки, яких багато.

Щодо Тараса Шевченка чи Петрівки: пасажирозміна в обох випадках будла б ОДНАКОВОЮ і складалася виклюно із людей, яким потрібно на синю лінію або станції, що є пересадочними до них.

Це ще двічі доказує те, що в Генплані києва ВСЕ що стосується 4 лінії метро правильно і доцільно, і не погоджуватися з цим як мінімум безґлуздо.

Маленька підказка: з Троєщини на Петрівку не потрібно НІКОМУ ВООБЩЄ ВЗАГАЛІ, всі просто змушені через неї їхати зараз. Через 5 років після відкриття 4 лінії там залишиться безлюдний базарчик і все, бо там не буде людей.

Reply

ked_pled September 10 2013, 13:06:15 UTC
лол, никому? там куча офисов и магазинов плюс узел с Куреневкой, Виноградарем, Оболонью и Минским массивом.

Reply

perkele_kbd September 10 2013, 14:32:18 UTC
Офисы и магазины там где есть пассажиропоток, а не наоборот, хотя это долго доказывать.
Будет поток на Шевченко - будет полно всего в течении года, с Петровки переедут просто. Вспомните то место, где сейчас метро Васильковская, до начала строительства метро. Один киоск стоял какой-то задрыпанный и гастроном в полукилометре. Сейчас там куча магазинов, офисов и 2-3 небольших ТЦ.

На Куреневку и Веник надо ехать НОТ - пожалуйста, 4 линия до Лукьяновки, оттуда 3 достроят до Виноградаря. На Куреневку - 18 троллейбус или трамваи от Подольской/Тараса Шевченко. Так что из-за Куреневки вариант пересадки на Шевченко уже на 50% лучше.

А тем, кому на Оболонь/Минскую - абсолютно все равно, где пересаживаться.

Reply

ked_pled September 10 2013, 14:38:49 UTC
На Тараса Шевченко не будет - там просто нет места, чтобы вместить всю Петровку. Васильковская с ней не сравнится. Петровка за 20 лет стала крупнейшим кластером ТЦ и рынков Киева и никуда она от этого до каких-нибудь уж слишком глобальных перемен не денется.
Как вы доедете с Радужного до диагностического центра на Минском - неужели с 2 пересадками через метро и 18-й? Куда проще за 10 минут доехать до Петровки, а там на 525 маршрутку.

Reply

ljutty September 10 2013, 14:05:00 UTC
Так, і на "Тараса Шевченка", куди троєщинцям пропонує їздити офіційний план, нікому вообщє не потрібно. Пересадка на "Петрівці" нічим не гірша за пересадку на "Шевченка".
Більше того, пересадка на "Петрівці" має великі плюси, порівняно із варіантом, який пропонується офіційним планом. Основний плюс - уже наявна інфраструктура, не потрібно будувати додаткові рейки та платформи. Власне, тому я і погоджуюся із тим, що пересадка має бути саме на "Петрівці", а зовсім не через те, що вважаю, ніби всі троєщинці мають щодня їздити на книжковий ринок.
Плюс, тут ked_pled додає, що на Петрівці таки є, що робити, окрім, як пересаджуватися на синю гілку.

Товарняки, як я вже казав, можуть їздити у "вікна", коли не буде годин пік. Тоді інтервал хай буде і в 5 хвилин.

Щодо ширини вагонів: зробити новий тип вагонів дешевше, ніж будувати довжелезний міст, через Дніпро. Врешті, можливий хід конем у вигляді виступів від дверей вагонів, аби люди не стрибали на платформу через проміжок між нею та вагоном.

То ж, ці проблеми можна легко вирішити.

Reply

perkele_kbd September 10 2013, 14:36:31 UTC
Все потрібно будувати. І трамвайні рейки перекладувати на Бальзака, яка збоку Троєщини, і платформи нові там де електричка, бо, знову-ж таки, різний габарит РС.

Якщо пускати товарняк-потяг по черзі між годинами пік вдень, інтервал між потягами буде 10 хвилин. Вдень. Кому те метро потрібне буде, якщо в цей час немає пробок і за 10 хвилин на машині або деяких особливо швидких маршрутках уже можна буди аж в Боярці?

Reply

ljutty September 10 2013, 15:11:58 UTC
Все це будівництво буде дешевшим, порівняно із добудовою Подільсько-Воскресенського мосту. А якщо не чіпати Троєщинський швидкісний трамвай, то дешевше у рази!
Щодо інтервалу в 10 хвилин, то це ви перебільшили. На вже існуючих лініях нашого метро не в години пік інтервали більші за 5 хвилин і нема проблем. Особливо, якщо буде відомий розклад.

Reply

ljutty September 10 2013, 07:21:50 UTC
Мушу додати, що ми ведемо мову таки про метро, а не електрички і трамваї. Метро має інші потреби і характеристики, то ж, я думаю, воно - є вирішенням цієї проблеми.

Reply


Leave a comment

Up