Розвиток Київського метрополітену та Троєщина

Sep 09, 2013 21:06

Оригинал взят у ljutty в Розвиток Київського метрополітену та Троєщина

Сьогодні я зачеплю досить банальну, ба навіть, попсову тему - метро на Троєщину. Цей стратегічний містобудівний проект давно перетворився у мем, але це все-одно не понижує серйозність теми.
Власне, писатиму я не лише про Троєщину, а про всю нову гілку метро, яка із цього діла випливає ( Read more... )

общественный транспорт, метро, Троещина

Leave a comment

Comments 28

xan_ua September 9 2013, 20:44:19 UTC
Состав белорусских фломастеров прибывает на путь 11,5.

Reply

ssscream September 9 2013, 20:45:55 UTC
Видать на зеленом форуме ЗОГбанили, так сюда приползли.

Reply

stasonxard September 10 2013, 09:52:04 UTC
Не факт, що та людина там бувала :-)
Ще є зауваження у треді нижче (http://kievcityproject.livejournal.com/61565.html?thread=692349)

Reply


lyoshko September 9 2013, 20:52:43 UTC
буду критикувати!
1. ширина колій трамваю і залізниці то однакова, однак напруга відрізняється у 45 разів, і її не так просто перетворити
2. якщо пускати електрички по Бальзака, то як мінімум треба щось робити з усими шляхопроводами, бо під ними електричка не влізе, це вже десь обговорювалось
3. нуу, що це за метро пропонується пустити Петрівським мостом? а товарняки там йому не заважатимуть?

а от ідея з трамваєм, що літає у повітрі, справді дуже економна. і якщо пустити нею 50-метрові трамваї то Троєщину частково можна буде вивезти.
але, схоже, трамвай всю Троєщину не вивезе. хз.

Reply

gogi03 September 9 2013, 22:26:03 UTC
Я міряв взагалі-то... лише під одним не влізе...

Reply

ljutty September 10 2013, 06:07:51 UTC
Товарняки можуть їздити у якесь "вікно" в розкладі метрополітену. Чи у "вікна", скоріш.
Щодо шляхопроводів - не знав, але нижче кажуть, що заважає лише один.
Якщо ніяк не вийде зробити безпересадковий рух із Бальзака до Петрівки, тоді хай залишається пересадка з трамваю (економія ж)), але зручна, без необхідності долати турнікети. Поєднати швидкісний трамвай із міською електричкою тарифно.

Reply

lyoshko September 10 2013, 07:00:58 UTC
о, пересадка з трамваю то хороша ідея. вже й реалізована.
лишилося тільки якось підігнати графік, прибрати турнікети, і трамваї мабуть помісткіші пустити.

Reply


perkele_kbd September 9 2013, 21:18:59 UTC
Ширина колій не відрізняється, але колії та потяги не сумісні - на залізниці гребні на колесах втричі більші (та й самі колеса вширину теж більші), плюс в трамвайній колії рейки лежать горизонтально, а в залізничній - з ухилом всередину. Колеса так же - трамвайні прямі (циліндри), а залізничні - з нахилом (зрізані конуси). Їхати по коліям одне одного вони зможуть (хоча нагрузка буде набагато сильнішою і не там де треба), але до першої стрілки. Трамвай зійде з рейок на хрестовині залізничної стрілки, бо його колеса проваляться між рейкою та контррейкою, а «важкий» потяг зійде з рейок ще на під'їзді до трамвайної стрілки, бо в неї дуже маленькі як для залізниці канавки для гребнів ( ... )

Reply

ljutty September 10 2013, 06:09:48 UTC
Я так розумію, що безпересадковий рух із Бальзака до Петрівки можуть врятувати окремі вагони, що відповідають, як критеріям електрички, так і трамваю?

Reply

perkele_kbd September 10 2013, 08:18:59 UTC
Це називається tram-train і в реаліях СНД абсолютно неможливо фізично і треба всім забути про Карлсруе та інших.

Або швидкісний трамвай по Московському мосту (конструкція несучих деталей передбачає таку можливість), або тролейбуси-автобуси і далі. Або fuck Petrivka, long live Подільсько-Воскресенська лінія метро.

Reply

ljutty September 10 2013, 08:27:30 UTC
Якщо ж пустити усіма цими коліями вагони метро?

Reply


ext_2165581 September 10 2013, 14:20:46 UTC
По метрополитену (Подольско-Воскресенской ветке) есть другое предложение. Трассу оставить в официальном варианте, он вполне грамотный, но при этом изменить порядок строительства. Поскольку П-В моста через Днепр всё равно в обозримом будущем не будет (денег в стране нет), то и что-то строить в том районе на обеих берегах бессмысленно (по воздуху метро через Днепр не перелетит, что бы там Попов не обещал). Зато вот привлечь тех же инвесторов на строительство участка "Аэропорт - Тараса Шевченко" по официальной трассировке можно уже сейчас. Более того, при большом желании за 3-4 года этот участок можно будет уже и открыть, а ведь он будет очень полезен Киеву сам по себе, без Троещины. А там, глядишь, и с мостом что-то решат (хотя бы может метрошную часть достроят) - наземный участок и мелкое заложение под Маяковского достроить будет в разы проще, чем правобережную часть.

Reply


perkele_kbd September 10 2013, 14:37:10 UTC
Ставлю лайк. Только от Тараса Шевченко до Вокзала сначала, а там смотреть - подтянется мост или строеть к аэропорту.

Reply

ext_2165581 September 10 2013, 15:27:09 UTC
Ну не знаю... У "Жулян" в этом году очень поднялся пассажиропоток - второй аэропорт в стране по этому показателю, как ни как. Думаю, метро нужно точно, как и на Севастопольской, Соломенской площадях. Это насчёт Южной Борщаговки еще думать лет 10 можно...

Reply


Leave a comment

Up