Розвиток Київського метрополітену та Троєщина

Sep 09, 2013 21:06

Оригинал взят у ljutty в Розвиток Київського метрополітену та Троєщина

Сьогодні я зачеплю досить банальну, ба навіть, попсову тему - метро на Троєщину. Цей стратегічний містобудівний проект давно перетворився у мем, але це все-одно не понижує серйозність теми.
Власне, писатиму я не лише про Троєщину, а про всю нову гілку метро, яка із цього діла випливає ( Read more... )

общественный транспорт, метро, Троещина

Leave a comment

lyoshko September 9 2013, 20:52:43 UTC
буду критикувати!
1. ширина колій трамваю і залізниці то однакова, однак напруга відрізняється у 45 разів, і її не так просто перетворити
2. якщо пускати електрички по Бальзака, то як мінімум треба щось робити з усими шляхопроводами, бо під ними електричка не влізе, це вже десь обговорювалось
3. нуу, що це за метро пропонується пустити Петрівським мостом? а товарняки там йому не заважатимуть?

а от ідея з трамваєм, що літає у повітрі, справді дуже економна. і якщо пустити нею 50-метрові трамваї то Троєщину частково можна буде вивезти.
але, схоже, трамвай всю Троєщину не вивезе. хз.

Reply

gogi03 September 9 2013, 22:26:03 UTC
Я міряв взагалі-то... лише під одним не влізе...

Reply

ljutty September 10 2013, 06:07:51 UTC
Товарняки можуть їздити у якесь "вікно" в розкладі метрополітену. Чи у "вікна", скоріш.
Щодо шляхопроводів - не знав, але нижче кажуть, що заважає лише один.
Якщо ніяк не вийде зробити безпересадковий рух із Бальзака до Петрівки, тоді хай залишається пересадка з трамваю (економія ж)), але зручна, без необхідності долати турнікети. Поєднати швидкісний трамвай із міською електричкою тарифно.

Reply

lyoshko September 10 2013, 07:00:58 UTC
о, пересадка з трамваю то хороша ідея. вже й реалізована.
лишилося тільки якось підігнати графік, прибрати турнікети, і трамваї мабуть помісткіші пустити.

Reply

ljutty September 10 2013, 10:18:24 UTC
Як компромісний та економний варіант. В такому разі, на безпересадковий рух на правий берег можна очікувати після спорудження лінії по Маяковського-Перова.

Reply


Leave a comment

Up