Իմ գրածը մեղմ ասած “կրոնի մաման լացացնելու” ուղղությամբ չէր: Ընդհակառակը, ես նշում եմ, որ արտաքին Աշխարհում շատ ուժեր կան, որոնք ուրախությամբ կլացացնել մեր Կրոնի էլ, Համալսարանի էլ, Բանակի էլ, Գիտության էլ մաման: Ու որպեսզի այդ ուժերին հակահարված տրվի, պիտի մեր Կրոնի էլ, Համալսարանի էլ, Բանակի էլ, Գիտության էլ ղեկավարությունը դադարի իրենց ասպարեզը կոլխոզի նախագահի մտածելակերպով ղեկավարել: Եթե ուշադիր կարդաք իմ գրածները, ներառյալ քոմենթները, կտեսնեք, որ հենց այդ ուղղությամբ եմ տանում:
Re: շատ մեծ զավակjavakhkMarch 27 2013, 15:50:48 UTC
> շատ մեծ զավակ
Այո, մեծ եւ շատ սխալական: Մեծը միշտ չէ, որ անսխալական է: ))
Երբ մի քանի տարի առաջ “Արցախը խաղաղության դիմաց” փոխանակողները ձայները բարձրացել էին, մի կոնֆերանս կազմակերպվեց, որտեղ պատմական, ռազմական, սոցիալակ տեսանկյուններից փաստարկվում էր, թէ ինչու նման փոխանակությունը ՉԻ բերի խաղաղության: Այդ կոնֆերանսին հիշու՞մ էս ով էր կետ առ կետ, վանք առ վանք քարտեզի վրա ցույց տալիս Արցախի հուշարձանները: Սամվել Կարապետյանը:
Re: շատ մեծ զավակnoni_noMarch 27 2013, 15:57:15 UTC
մի՞թե միակն էր
իսկ Արցախի հուշարձանները նրանից առաջ մասնագետներն էլ ուսումնասիրել են: Մի ցուցահանդեսի ժամանակ ձեռքս ընկավ բրոշյուր, որը կազմողները նրանից առաջ էին էդ գործն առել: Ուղղակի երևի էդ "մեծ զավակը" շուստրի է եղել, ոնց որ շուստրիություն է դրսևորել նշված հղումում նկարագրված դեպքում: Շուստրիություն չլիներ, վարչապետից էլ երևի հովանավորություն չէր ստանա:
>> Այո, մեծ եւ շատ սխալական: Մեծը միշտ չէ, որ անսխալական է>>
մեծ զավակ մեծ հավակնություններով... էնքան մեծ, որ կլխճվի դրանց տակ մի օր
անամոթ ստախոսությունը մեծության չափանիշ ե՞րբ դարձավ
Re: շատ մեծ զավակjavakhkMarch 27 2013, 16:17:53 UTC
noni_no ջան, ուրիշներն էլ են ուսումնասիրել: Բայց ինքն այդ հարցում հսկայական ներդրում ունի:
Եթե Սամվելը լիներ մի բարի, գեղեցիկ մորուքով երեւանյան քահանա, որը շատ լավ մարդ լիներ, Գարեգին Բ-ի լուսանկարն էլ պատից է կախած լիներ, բայց որեւե ուսումնասիրություն արած չլիներ,ՄԻ՞ԹԵ ավելի լավ կլիներ: Հայկական եկեղեցիների ուսւոմնասիրման համար հաստատ ավելի վատ կլիներ: Ուրեմն ինչ-որ մի բան իրեն ներսից ցնցել է, որ չի կարողացել Երեւանում հանգիստ նստած մնալ... խենթի պես վազել է դեպի սարերի կիսավեր մատուռները: Ես հիշում եմ, թէ մի 20 տարի առաջ իր վիդեոներից մեկում ոնց էր ոգուորված պատմում, թէ ինչպես են իրեն ժամանակակից ֆոտոապարատ նվիրել, ու թէ ինքը դրանով ոնց է նկարելու վանքերը: Մեր բավականին արծաթասեր ազգի մեջ պիտի մի քիչ խենք լինել, նման բաներով զբազվելու համար: Հիմա իր մեջ էդ երեւույթը մետաստազ է տվել՝ էդպսի սուր ելույթներով է հանդես եկել:
Իսկ հիմնականը սա չէ: Հիմնական կետը վերջին պարբերության նյութն է: Մենք հիմա մի հանգրվանում ենք, երբ արտաքին, արեւմտյան աշխարհի արժեքները ավելի մոտիկից ու ավելի ուժեղ են հարվածելու հայկական ավանդական
( ... )
Hayduk джан, ты просишь дать краткое содержание применро 50-страничной дискуссии. Что бы я не написал может буыть оценено предвзятостью. Уверяю, что ничего секретного нету... )))
սուբյեկտիվ մոտեցումս :)mari_arzanMarch 27 2013, 19:58:18 UTC
մանրամասն էի ուզում գրել, բայց ուշ հասա համակարգչին, նշեմ երկու օրինակ միայն` ձեր հարցադրումն անարձագանք չթողնելու համար
նախ` Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցին փակ չէ բնավ, օրինակ` մեր պատմության կիլիկիան շրջանի եկեղեցական զարգացումը և միջեկեղեցական ընդարձակ փոխգործողությունը, մեկ այլ օրինակ` հենց մեր օրերի անցուդարձը, բաց ենք այնպես, որ պատերի տեղը չգիտենք…
ապա` Սամվել սարկավագը և իմաստների շաղախապատումն անհամատեղելի են, կհավատաք, թե չէ… որ շատ չխոսեմ :) իր այդ նույն գրառմանը մեկնաբանություններին անդրադառնալով` նա նշել է իր շարժառիթների մասին ի պատասխան ձեր գրառման, եթե հետաքրքրի ձեզ…
ինչ վերաբերում է խորհրդային շրջանին կամ գլոբալիզացիային, դրույթները, կանխատեսելիորեն, վիճահարույց են :) սակայն իմ հասկանալով` այդ խնդիրները երկրորդական են, քանի դեռ ազգի զգալի մասն անկախ որոշումներ ընդունելու անհրաժեշտությունից հիստերիկանում է… վառ օրինակներից է «պարոն երեսունյոթը»… մեկ այլ վառ օրինակ` բանակի շուրջ անվերջ լաց ու կոցը…
Մարդուն է՞լ մերուծնող հայհոյեն, ի պատասխան կանգնի երկար-բարակ բացատրություններ տա ու մեկնաբանություններ անի, թե սրբությունը եթե նայենք այս ռակուրսով, ուրմեն սրբություն է, մեկ այլ ռակուրսով՝ հայհոյելիք է: Ինչո՞վ եք զբաղված, Ջավա՞խք:
Comments 56
Համամիտ եմ:
Reply
Reply
Uzum ei, aritits ogtvelov, kroni maman latsatsnel (im sirats zbaghmunqn e, gites :)), bayts de Javakhka lav a grel, tegha teghin, manavand sa`
http://javakhk.livejournal.com/666390.html?thread=5095702#t5095702
Reply
Reply
http://blognews.am/arm/news/45857/samvel-karapetyani-asatsnern-indz-stipum-en-chlrel.html
ու չմոռանանք, որ նա Մայր Աթոռից աբիժնիկ է, որ՛տև մեդալ է ուզել, չեն տվել:
Reply
Այո, մեծ եւ շատ սխալական: Մեծը միշտ չէ, որ անսխալական է: ))
Երբ մի քանի տարի առաջ “Արցախը խաղաղության դիմաց” փոխանակողները ձայները բարձրացել էին, մի կոնֆերանս կազմակերպվեց, որտեղ պատմական, ռազմական, սոցիալակ տեսանկյուններից փաստարկվում էր, թէ ինչու նման փոխանակությունը ՉԻ բերի խաղաղության: Այդ կոնֆերանսին հիշու՞մ էս ով էր կետ առ կետ, վանք առ վանք քարտեզի վրա ցույց տալիս Արցախի հուշարձանները: Սամվել Կարապետյանը:
Reply
իսկ Արցախի հուշարձանները նրանից առաջ մասնագետներն էլ ուսումնասիրել են: Մի ցուցահանդեսի ժամանակ ձեռքս ընկավ բրոշյուր, որը կազմողները նրանից առաջ էին էդ գործն առել: Ուղղակի երևի էդ "մեծ զավակը" շուստրի է եղել, ոնց որ շուստրիություն է դրսևորել նշված հղումում նկարագրված դեպքում: Շուստրիություն չլիներ, վարչապետից էլ երևի հովանավորություն չէր ստանա:
>> Այո, մեծ եւ շատ սխալական: Մեծը միշտ չէ, որ անսխալական է>>
մեծ զավակ մեծ հավակնություններով... էնքան մեծ, որ կլխճվի դրանց տակ մի օր
անամոթ ստախոսությունը մեծության չափանիշ ե՞րբ դարձավ
Reply
Եթե Սամվելը լիներ մի բարի, գեղեցիկ մորուքով երեւանյան քահանա, որը շատ լավ մարդ լիներ, Գարեգին Բ-ի լուսանկարն էլ պատից է կախած լիներ, բայց որեւե ուսումնասիրություն արած չլիներ,ՄԻ՞ԹԵ ավելի լավ կլիներ: Հայկական եկեղեցիների ուսւոմնասիրման համար հաստատ ավելի վատ կլիներ: Ուրեմն ինչ-որ մի բան իրեն ներսից ցնցել է, որ չի կարողացել Երեւանում հանգիստ նստած մնալ... խենթի պես վազել է դեպի սարերի կիսավեր մատուռները: Ես հիշում եմ, թէ մի 20 տարի առաջ իր վիդեոներից մեկում ոնց էր ոգուորված պատմում, թէ ինչպես են իրեն ժամանակակից ֆոտոապարատ նվիրել, ու թէ ինքը դրանով ոնց է նկարելու վանքերը: Մեր բավականին արծաթասեր ազգի մեջ պիտի մի քիչ խենք լինել, նման բաներով զբազվելու համար: Հիմա իր մեջ էդ երեւույթը մետաստազ է տվել՝ էդպսի սուր ելույթներով է հանդես եկել:
Իսկ հիմնականը սա չէ: Հիմնական կետը վերջին պարբերության նյութն է: Մենք հիմա մի հանգրվանում ենք, երբ արտաքին, արեւմտյան աշխարհի արժեքները ավելի մոտիկից ու ավելի ուժեղ են հարվածելու հայկական ավանդական ( ... )
Reply
Столько перепостов и ни одного перевода..))
Reply
Reply
Reply
Hayduk джан, ты просишь дать краткое содержание применро 50-страничной дискуссии. Что бы я не написал может буыть оценено предвзятостью. Уверяю, что ничего секретного нету... )))
Reply
>>> առանց դա անելու մեծ ցանկության
դա՞ է պատճառը, որ չի հասկացվում տեքստի նպատակը :)
ազգի հաստատություններին, ազգին ծառայող մարդկանց, տարատեսակ երևույթներին և գործողություններին պիտակավորելուն հավակնող, անպատասխանատու տեքստ է, ավաղ...
Reply
Ի դեպ, եթե “պիտակավորում” բառը իմ տեքստին էր վերաբերվում: Կոնկրետ ո՞ր հատավծը ի նկատի ունեք:
Reply
մանրամասն էի ուզում գրել, բայց ուշ հասա համակարգչին, նշեմ երկու օրինակ միայն` ձեր հարցադրումն անարձագանք չթողնելու համար
նախ` Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցին փակ չէ բնավ, օրինակ` մեր պատմության կիլիկիան շրջանի եկեղեցական զարգացումը և միջեկեղեցական ընդարձակ փոխգործողությունը, մեկ այլ օրինակ` հենց մեր օրերի անցուդարձը, բաց ենք այնպես, որ պատերի տեղը չգիտենք…
ապա` Սամվել սարկավագը և իմաստների շաղախապատումն անհամատեղելի են, կհավատաք, թե չէ… որ շատ չխոսեմ :) իր այդ նույն գրառմանը մեկնաբանություններին անդրադառնալով` նա նշել է իր շարժառիթների մասին ի պատասխան ձեր գրառման, եթե հետաքրքրի ձեզ…
ինչ վերաբերում է խորհրդային շրջանին կամ գլոբալիզացիային, դրույթները, կանխատեսելիորեն, վիճահարույց են :) սակայն իմ հասկանալով` այդ խնդիրները երկրորդական են, քանի դեռ ազգի զգալի մասն անկախ որոշումներ ընդունելու անհրաժեշտությունից հիստերիկանում է… վառ օրինակներից է «պարոն երեսունյոթը»… մեկ այլ վառ օրինակ` բանակի շուրջ անվերջ լաց ու կոցը…
Reply
Reply
Ինչո՞վ եք զբաղված, Ջավա՞խք:
Reply
Leave a comment