Re: շատ մեծ զավակjavakhkMarch 27 2013, 16:17:53 UTC
noni_no ջան, ուրիշներն էլ են ուսումնասիրել: Բայց ինքն այդ հարցում հսկայական ներդրում ունի:
Եթե Սամվելը լիներ մի բարի, գեղեցիկ մորուքով երեւանյան քահանա, որը շատ լավ մարդ լիներ, Գարեգին Բ-ի լուսանկարն էլ պատից է կախած լիներ, բայց որեւե ուսումնասիրություն արած չլիներ,ՄԻ՞ԹԵ ավելի լավ կլիներ: Հայկական եկեղեցիների ուսւոմնասիրման համար հաստատ ավելի վատ կլիներ: Ուրեմն ինչ-որ մի բան իրեն ներսից ցնցել է, որ չի կարողացել Երեւանում հանգիստ նստած մնալ... խենթի պես վազել է դեպի սարերի կիսավեր մատուռները: Ես հիշում եմ, թէ մի 20 տարի առաջ իր վիդեոներից մեկում ոնց էր ոգուորված պատմում, թէ ինչպես են իրեն ժամանակակից ֆոտոապարատ նվիրել, ու թէ ինքը դրանով ոնց է նկարելու վանքերը: Մեր բավականին արծաթասեր ազգի մեջ պիտի մի քիչ խենք լինել, նման բաներով զբազվելու համար: Հիմա իր մեջ էդ երեւույթը մետաստազ է տվել՝ էդպսի սուր ելույթներով է հանդես եկել:
Իսկ հիմնականը սա չէ: Հիմնական կետը վերջին պարբերության նյութն է: Մենք հիմա մի հանգրվանում ենք, երբ արտաքին, արեւմտյան աշխարհի արժեքները ավելի մոտիկից ու ավելի ուժեղ են հարվածելու հայկական ավանդական հաստատություններին: Դժբախտաբար այդ հաստատություններում (կրթություն, եկեղեցի, մշակույթ, եւլն) տիրում է իշխանատենչ գավառական միջակությունների դիկտատուրան: Դա Հայությանը ավելի թուլ է դարձնում արտաքին ազդեցությանը դիմակայելու համար:
Հասկանում եմ, որ ավելի լայն բաներ եմ ասում, քան Սամվելը ասել է կամ ի նկատի է ունեցել:
Re: շատ մեծ զավակnoni_noMarch 27 2013, 20:00:21 UTC
մուգով ընդգծված պարբերության վերաբերյալ՝
ՉԻ ԿԱՐԵԼԻ ԵԿԵՂԵՑՈՒ ՄԱՍԻՆ ԴԱՏԵԼ ԼԻՆԵԼՈՎ ՆՐԱՆԻՑ ԷԴՔԱՆ ՀԵՌՈՒ: Ախր եկեղեցու ներսում գտնվողի համար էդ ամենն առնվազն ծիծաղելի է: Նա, ով ամեն կիրակի պատարագ է գնում, թքած ունի ՍԿ-ի վրա էլ, նրա հուշարձանային վաստակի վրա էլ, նրա պատմությունների վրա էլ: Որովհետև եկեղեցացված մարդուն պետք է ոչ թե արտաքին տեսքը, այլ ՆՅՈՒԹԸ:
Իսկ Սկ-ից ընդամենը պահանջվում էր ձենը կտրել ու սթրվել: Բացե՞ց մաաղձոտ բերանը, մաղձը սկսե՞ց թափել դուրս, ի վերջո իրեն էլ բացեց, ու իր մաղձը սկսեց իր դեմ աշխատել: բնական երևույթ: Մի օր կգա էն չկայացած դերասանիկի հերթը, պետրոսիկների ու մյուսների...
Re: я соглсен в том смысле, что критиковатьnoni_noMarch 28 2013, 11:26:44 UTC
հարցն իրավունքը չի
եկեղեցուն հեռվից քննադատելը նույնն է, ինչ Վարդան սեդրակյան ինքնուս, տգետ էպոսագետ լինելը, կամ էլ բուժող հեքիմ կթվորուհի, ասենք... պիտի տեղյակ լինես, հասկանաս, որ քննադատածդ էլ խելքին մոտիկ լինի, ոչ թե լսողն ասի՝ էշ-էշ դուրս ա տալիս
իսկ հավատացյալն ասենք կարող է քննադատել կամ դժգոհել, որ օրինակ էսինչ եկեղեցում պատարագը կարճ են անում, ոչ թե որ կաթողիկոսը ամեն հիմարի հիմարության վրա չի արձագանքում
Апо, как раз таки то угрозы,buruntuzMarch 28 2013, 09:51:07 UTC
о которых ты пишешь (с чем я полностью согласен), они то как раз таки и содержат в себе обязательную компоненту - удар по "традиционной" церкви армян, которой и является ААЦ. И здесь уже не важно, в какую точку будет ЦЕЛИТЬСЯ транснациональный враг (в попов ли, разъезжающих на Бентли, в архитекторов ли , которые когда-то ходили в некую "халкидонскую" церковь, в настоятеля Арцахской епархии Мартиросяна, который с оружием в руках воевал против тюркских оккупантов и проч.), главное, что ПОПАДАТЬ он будет в Армянский народ.
Եթե Սամվելը լիներ մի բարի, գեղեցիկ մորուքով երեւանյան քահանա, որը շատ լավ մարդ լիներ, Գարեգին Բ-ի լուսանկարն էլ պատից է կախած լիներ, բայց որեւե ուսումնասիրություն արած չլիներ,ՄԻ՞ԹԵ ավելի լավ կլիներ: Հայկական եկեղեցիների ուսւոմնասիրման համար հաստատ ավելի վատ կլիներ: Ուրեմն ինչ-որ մի բան իրեն ներսից ցնցել է, որ չի կարողացել Երեւանում հանգիստ նստած մնալ... խենթի պես վազել է դեպի սարերի կիսավեր մատուռները: Ես հիշում եմ, թէ մի 20 տարի առաջ իր վիդեոներից մեկում ոնց էր ոգուորված պատմում, թէ ինչպես են իրեն ժամանակակից ֆոտոապարատ նվիրել, ու թէ ինքը դրանով ոնց է նկարելու վանքերը: Մեր բավականին արծաթասեր ազգի մեջ պիտի մի քիչ խենք լինել, նման բաներով զբազվելու համար: Հիմա իր մեջ էդ երեւույթը մետաստազ է տվել՝ էդպսի սուր ելույթներով է հանդես եկել:
Իսկ հիմնականը սա չէ: Հիմնական կետը վերջին պարբերության նյութն է: Մենք հիմա մի հանգրվանում ենք, երբ արտաքին, արեւմտյան աշխարհի արժեքները ավելի մոտիկից ու ավելի ուժեղ են հարվածելու հայկական ավանդական հաստատություններին: Դժբախտաբար այդ հաստատություններում (կրթություն, եկեղեցի, մշակույթ, եւլն) տիրում է իշխանատենչ գավառական միջակությունների դիկտատուրան: Դա Հայությանը ավելի թուլ է դարձնում արտաքին ազդեցությանը դիմակայելու համար:
Հասկանում եմ, որ ավելի լայն բաներ եմ ասում, քան Սամվելը ասել է կամ ի նկատի է ունեցել:
Reply
ՉԻ ԿԱՐԵԼԻ ԵԿԵՂԵՑՈՒ ՄԱՍԻՆ ԴԱՏԵԼ ԼԻՆԵԼՈՎ ՆՐԱՆԻՑ ԷԴՔԱՆ ՀԵՌՈՒ: Ախր եկեղեցու ներսում գտնվողի համար էդ ամենն առնվազն ծիծաղելի է: Նա, ով ամեն կիրակի պատարագ է գնում, թքած ունի ՍԿ-ի վրա էլ, նրա հուշարձանային վաստակի վրա էլ, նրա պատմությունների վրա էլ: Որովհետև եկեղեցացված մարդուն պետք է ոչ թե արտաքին տեսքը, այլ ՆՅՈՒԹԸ:
Իսկ Սկ-ից ընդամենը պահանջվում էր ձենը կտրել ու սթրվել: Բացե՞ց մաաղձոտ բերանը, մաղձը սկսե՞ց թափել դուրս, ի վերջո իրեն էլ բացեց, ու իր մաղձը սկսեց իր դեմ աշխատել: բնական երևույթ: Մի օր կգա էն չկայացած դերասանիկի հերթը, պետրոսիկների ու մյուսների...
Reply
живёт и "дышит" этими канонами...
Reply
եկեղեցուն հեռվից քննադատելը նույնն է, ինչ Վարդան սեդրակյան ինքնուս, տգետ էպոսագետ լինելը, կամ էլ բուժող հեքիմ կթվորուհի, ասենք...
պիտի տեղյակ լինես, հասկանաս, որ քննադատածդ էլ խելքին մոտիկ լինի, ոչ թե լսողն ասի՝ էշ-էշ դուրս ա տալիս
իսկ հավատացյալն ասենք կարող է քննադատել կամ դժգոհել, որ օրինակ էսինչ եկեղեցում պատարագը կարճ են անում, ոչ թե որ կաթողիկոսը ամեն հիմարի հիմարության վրա չի արձագանքում
Reply
Reply
они то как раз таки и содержат в себе обязательную
компоненту - удар по "традиционной" церкви армян, которой
и является ААЦ. И здесь уже не важно, в какую точку
будет ЦЕЛИТЬСЯ транснациональный враг (в попов ли, разъезжающих
на Бентли, в архитекторов ли , которые когда-то ходили в некую
"халкидонскую" церковь, в настоятеля Арцахской епархии
Мартиросяна, который с оружием в руках воевал против
тюркских оккупантов и проч.), главное, что ПОПАДАТЬ
он будет в Армянский народ.
Reply
http://javakhk.livejournal.com/666390.html?thread=5098262#t5098262
Reply
Leave a comment