יוצאת מהדורה חדשה ל-D&D. מהדורה רביעית. ה-Classes מחולקים לתפקידים - סופגי נזק, גורמי נזק. תומכי לחימה. מפקדים. הפארטי מעולם לא נלחמה כל-כך טוב ביחד. מעולם לא היתה ממוקדת כל כך. אין סיבה לבזבז זמן בלהלחם בגובלינים - תגדיר אותם כ-minions, ותתן להם היט-פוינט אחד כל אחד. מי נלחם בגובלין אחד בימינו? שלושה גלים מסתערים, לפחות. קטן עלינו, אחרת. D&D
(
Read more... )
Comments 8
אני מבינה את הצורך להיות מיוחד. אפילו כאיכר חופר-כרוב בפלנדריה יצאתי להרפתקאות, מה שעשה אותי מיוחד. פתח בפני עולם שלם, מאתגר הרבה יותר מכרוב. ודמות צריכה לרצות את זה ברמה מסויימת, אחרת אין טעם. מאבק מתמשך ולא כיפי ( ... )
Reply
I don't mind heroics - quite the opposite. That's the whole point of the game. But I think that once you've faced armies and demons and world-eating monstrosities, it really isn't very heroic anymore. You don't FEAR. As Uri said last night, characters never listen at doors in dungeons anymore because they're AFRAID of what's on the other side.
Reply
Also, I should refrase myself better. Low-key stories (in your specific case) maybe need not be "written" - but they sure can be thought of, imagined, invented and maybe materialised as a game.
© §¨¦× ¨× ©¢× ¨, .
Reply
אני חושב שהרבה יותר אנשים באים במגע עם פנטזיה באמצעות משחקי מחשב מאשר באמצעות ספרים או מאנגה. מה שאתה מתאר פה נשמע כמו סצינה מ-WOW או משחק דומה אחר.
זה מחלחל גם אל מתכנני המשחקים, לא רק אל השחקנים. אני מוכן לשים כסף טוב שכותבי המהדורה הרביעית קראו פחות, הרבה פחות, ספרים (אפילו ספרי פנטזיה) מאשר כותבי המהדורה השניה.
Reply
It is true, however, that the tactical aspects have drifted from computer games, WoW especially. The 4th edition, from what I've read and heard, really borrows heavily. There's a lot of work put in on teamwork and battlefield tactics, different roles for different character classes - tank, damage-dealer and so forth. Streamlining of endless spell-lists into fewer powers that improve gradually. All these things really spell out MMO-style tactics.
And no matter how many pages they put in about character development, the most of the work is still clearly put into the tactical aspects, and that's the bit that'll be emphasied. And it's a shame.
Reply
Reply
http://mearls.livejournal.com/116826.html
(מייק מרלס הוא ממפתחי המהדורה הרביעית)
WoW הוא נסיון לפתור את בעיות השחיקות של משחקי פנטסיה, בלי להסתמך על יכולות המנחה.
לא חסרים משחקים ותוספים ואוגדנים מאובקים של מנחים שניסו לעשות את משחקי התפקידים "יותר פנטסיה". משחקי מחשב מנסים לעשות אותם "יותר משחק". משחק טוב הוא בסיס מוצלח יותר למפגש חברתי מהדמייה "עמוקה" של עולם פנטסיה, על פרטיו ומכאוביו.
היה לי פוסט הרבה יותר ארוך ומשתפרץ, אבל ל"ג אכל אותו.
Reply
Leave a comment