«Андрэй Лянкевіч прэзентаваў Беларусі фотаальбом "Паганства"[…]. Ірына Мазюк, якая дапамагала Андрэю з пошукам народных традыцый, адзначыла, што для большасці беларускіх этнографаў кніга Андрэя Лянкевіча - катастрофа».
Чалавечае: Думай, што вярзеш. Уладзімер Лобач зрабіў і робіць для вывучэньня і папулярызацыі беларускай традыцыі непараўнальна больш за кніжку з карцінкамі.
Мадэратарскае: сачыце за мовай. Гэта першае і апошняе мадэратарскае папярэджаньне.
тады скарэктуюex_krywalNovember 16 2010, 12:24:35 UTC
крытыкі кшталту uladzimera не выдаюць кніг, якія можна прадаць, таму канешне, для іх самазакахання гэта катастрофа.
а тое, што Лянкевіч прыцягнуў увагу да гэтае тэмы, натхніў маладых фатографаў, этнографаў і проста цікаўных да гэтае тэмы - гэта херня, дрынам яго, ага.
Лянкевіч рабіў свае здымкі як мастак, а не як фотафіксатар. Цікава, карціны на тую ж тэму да-фатаграфічных часоў - гэта таксама бяда для этнографаў? ===== "кніжка з карцінкамі" дапамагае вывесці тэму з рангу элітарна-адмысловых у папулярную. гэта станоўчая з'ява нават для этнографаў, каторыя кніжак з карцінкамі не выдаюць і не прадаюць.
Re: тады скарэктуюskepsysNovember 16 2010, 12:42:33 UTC
//каторыя кніжак з карцінкамі не выдаюць і не прадаюць. Калі апошнім разам ты быў у кнігарні, дарагой друх-кенгуру?
//прыцягнуў увагу да гэтае тэмы… Менавіта заточанасьць пад "папулярнасьць" гэтую ўвагу робіць павярхоўнай. Аднадзённы пшык: людзі пабачылі, пабеглі далей і заўтра забыліся, пабачыўшы чарговую экзотыку.
А "крытыкі" аруць гэтую глебу усё жыцьцё. І наўрад ці ўзьніклі б такія "папулярызатары" без "крытыкаў"-прафэсіяналаў накшатлт Мазюк і Лобача. Усё б добра, вось толькі ступень сваёй адказнасьці Лянкевіч, мне падаецца, так і не зразумеў.
Re: тады скарэктуюskepsysNovember 16 2010, 13:08:57 UTC
//кароча, з ілітарнасці этнографы вылазіць не хочуць. ня трэба ля-ля. ящчэ раз: калі ты апошнім разам быў у кнігарні? там хапае якасных, багата ілюстраваных папулярных выданьняў. пры тым з захаваньнем пэўных нормаў адказнасьці перад чытачом і матэрыялам.
па-другое, у НЕэлітарнасьці альбома за 130 тыр я чамусьці сумняюся ;)
па-трэцяе, усе прэтэнзіі па сутнасьці - толькі да аўтарскай назвы праекта, якая не зусім адпавядае зьместу і псуе неблагую насамрэч маліну.
Re: тады скарэктуюex_krywalNovember 16 2010, 13:24:09 UTC
ок, паніжаю градус гневу :) як ненавуковец скажу: 1. назва "Паганства" насамрэч прыцягвае ўвагу болей, чым "народнае хрысціянства" ці "Язычніцтва" ці яшчэ як. 2. акрамя кнігі Лянкевіча, больш НІ НА АДНУ кнігу не было такой моцнай рэакцыі. Адна справа - кніжка стаіць, зусім іншая - кніжка вядомая ўсім. 3. так, дорага, як і ўсе фотаальбомы. а вось менавіта існаванне САЙТУ раскруціць тэму і кнігу на дайбожа. 4. пра адказнасць Лянкевіча таксама не трэба. ён даўно ў фота і ведае, што да чаго з адказнасцю, болей за нежурналістаў.
Re: тады скарэктуюzmicierbielapolNovember 16 2010, 13:42:52 UTC
2. акрамя кнігі Лянкевіча, больш НІ НА АДНУ кнігу не было такой моцнай рэакцыі. Адна справа - кніжка стаіць, зусім іншая - кніжка вядомая ўсім. 3. так, дорага, як і ўсе фотаальбомы. а вось менавіта існаванне САЙТУ раскруціць тэму і кнігу на дайбожа. 4. пра адказнасць Лянкевіча таксама не трэба. ён даўно ў фота і ведае, што да чаго з адказнасцю, болей за нежурналістаў.
- 2) Ну не трэба, была рэакцыя і не раз ды паболей) Той жа Druvis пакідае за сабой "Паганства" вельмі далёка па грамадскай рэакцыі. - 3)Не ўсе фотаальбомы. Той жа альбом Раманюка "Беларускія народныя крыжы" каштуе у 2 разы менш. Хаця паліграфія там не горшая, а навуковая каштоўнасць у дзесяткі разоў вышэйшая. Там усе здымкі не пастаноўкі, а рэальнасць - ад пахаванняў/памінак да абрадаў ля крыніц. - 4) даўно быць у фота не значыць разбірацца ў тэме "паганства/традыцыя".
Re: тады скарэктуюskepsysNovember 16 2010, 16:49:33 UTC
дык у тым і справа, што тут ён выступае ня толькі як мастак-фатограф, але і як глашатай, папулярызатар пэўных зьяваў. зьяваў глыбокіх і складаных. і - што тычыцца назвы - робіць гэта неахайна, скажаючы сутнасьць. для кагосьці гэта - усяго адзін з арт-праектаў, але для кагосьці - жыцьцё.
(The comment has been removed)
Мадэратарскае: сачыце за мовай. Гэта першае і апошняе мадэратарскае папярэджаньне.
Reply
а тое, што Лянкевіч прыцягнуў увагу да гэтае тэмы, натхніў маладых фатографаў, этнографаў і проста цікаўных да гэтае тэмы - гэта херня, дрынам яго, ага.
Лянкевіч рабіў свае здымкі як мастак, а не як фотафіксатар. Цікава, карціны на тую ж тэму да-фатаграфічных часоў - гэта таксама бяда для этнографаў?
=====
"кніжка з карцінкамі" дапамагае вывесці тэму з рангу элітарна-адмысловых у папулярную. гэта станоўчая з'ява нават для этнографаў, каторыя кніжак з карцінкамі не выдаюць і не прадаюць.
Reply
Калі апошнім разам ты быў у кнігарні, дарагой друх-кенгуру?
//прыцягнуў увагу да гэтае тэмы…
Менавіта заточанасьць пад "папулярнасьць" гэтую ўвагу робіць павярхоўнай. Аднадзённы пшык: людзі пабачылі, пабеглі далей і заўтра забыліся, пабачыўшы чарговую экзотыку.
А "крытыкі" аруць гэтую глебу усё жыцьцё. І наўрад ці ўзьніклі б такія "папулярызатары" без "крытыкаў"-прафэсіяналаў накшатлт Мазюк і Лобача. Усё б добра, вось толькі ступень сваёй адказнасьці Лянкевіч, мне падаецца, так і не зразумеў.
Reply
кароча, з ілітарнасці этнографы вылазіць не хочуць. а потым наракаюць, што фальклёрам толькі бабулькі займаюцца...
што да адказнасці, то Лянкевіч зрабіў сваю працу і нікому ад гэтага нічога не зламалася. хіба што пара стэрэатыпаў у галаве.
Reply
ня трэба ля-ля. ящчэ раз: калі ты апошнім разам быў у кнігарні? там хапае якасных, багата ілюстраваных папулярных выданьняў. пры тым з захаваньнем пэўных нормаў адказнасьці перад чытачом і матэрыялам.
па-другое, у НЕэлітарнасьці альбома за 130 тыр я чамусьці сумняюся ;)
па-трэцяе, усе прэтэнзіі па сутнасьці - толькі да аўтарскай назвы праекта, якая не зусім адпавядае зьместу і псуе неблагую насамрэч маліну.
Reply
як ненавуковец скажу:
1. назва "Паганства" насамрэч прыцягвае ўвагу болей, чым "народнае хрысціянства" ці "Язычніцтва" ці яшчэ як.
2. акрамя кнігі Лянкевіча, больш НІ НА АДНУ кнігу не было такой моцнай рэакцыі. Адна справа - кніжка стаіць, зусім іншая - кніжка вядомая ўсім.
3. так, дорага, як і ўсе фотаальбомы. а вось менавіта існаванне САЙТУ раскруціць тэму і кнігу на дайбожа.
4. пра адказнасць Лянкевіча таксама не трэба. ён даўно ў фота і ведае, што да чаго з адказнасцю, болей за нежурналістаў.
Reply
3. так, дорага, як і ўсе фотаальбомы. а вось менавіта існаванне САЙТУ раскруціць тэму і кнігу на дайбожа.
4. пра адказнасць Лянкевіча таксама не трэба. ён даўно ў фота і ведае, што да чаго з адказнасцю, болей за нежурналістаў.
- 2) Ну не трэба, была рэакцыя і не раз ды паболей) Той жа Druvis пакідае за сабой "Паганства" вельмі далёка па грамадскай рэакцыі.
- 3)Не ўсе фотаальбомы. Той жа альбом Раманюка "Беларускія народныя крыжы" каштуе у 2 разы менш. Хаця паліграфія там не горшая, а навуковая каштоўнасць у дзесяткі разоў вышэйшая. Там усе здымкі не пастаноўкі, а рэальнасць - ад пахаванняў/памінак да абрадаў ля крыніц.
- 4) даўно быць у фота не значыць разбірацца ў тэме "паганства/традыцыя".
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
- дык эта... бабышкі выточваю.
- ааа, машынабудаўніцтва...
- якое нахуй будаўніцтва, я бабышкі выточваю!
Reply
Reply
Ну і больш ёмістыя выданьні, кшталту сэрыі ТМКБ - не такія гламурныя, але наконт ведаў і там ўсё ок.
Reply
Reply
Leave a comment