Якщо буде сильний ріст вартості - то буде падіння попиту. Як наслідок, поверхня буде задихатися, а підземка буде простоювати, чого допустити не можна. Відповідно, від якогось дотування вже збудованого нікуди не дітись. А от щодо нових станцій - то це взагалі повна херня з одними лише мінусами. Може які лінії на поверхні(як то швидкісний трамвай) з простенькими станціями й вигідні, а підземні монументальні станції - це брєд. Ну ок ще би ви собі самі їх будували, так ні, ви лізете в кишеню до усієї держави. З чого це я маю платити за ваше метро?
>>Навіть десятикратний штраф за проїзд не відлякуватиме як слід більшість пасажирівА суть штрафів не у відлякуванні. Якщо штраф десятикратний, то навіть якщо система буде ловити кожне 8-9 порушення, то вона буде приносити більше прибутків ніж якби порушників не було і кожен платив за квиток. Аналогічно й з точки зору порушника, один раз може й вдасться проїхати безкоштовно, проте якщо системно порушувати і платити штраф за кожне 8-9 порушення, то фінансово це не вигідно. Якщо хто хоче
( ... )
Ну ок ще би ви собі самі їх будували, так ні, ви лізете в кишеню до усієї держави. З чого це я маю платити за ваше метро?
Розвиток Києва відповідає націнтересам: хто як не ви знає, що за инших рівних умов, якби на місці Києва була б пустка, а населення Києва було б рівномірно розподілене між містами з населенням понад півмільйона, то така Україна цілісною 22 роки не протрималася би.
Якщо буде сильний ріст вартості - то буде падіння попиту. Як наслідок, поверхня буде задихатися, а підземка буде простоювати, чого допустити не можна. Відповідно, від якогось дотування вже збудованого нікуди не дітись
( ... )
> З цього висновки: ріст вартості проїзду - неминучий.
Ні, неминучим повинне бути усунення "корупційного податку" і розкрадання бюджету. Тоді можна підняти рентабельність метрополітену і без підняття тарифів.
Не знаю, не був... Взагалі, молодці вони. Мають три лінії, 30 станцій, нормальне їх трасування, не надто глибоке закладання, таких колапсів, як у Києві, по ідеї, бути не повинно. Їм треба тільки потроху добудувати Олексіївську і Салтівську лінії на південь, і по декілька станцій з обох сторін на Холодногірсько-заводській, і все, в принципі. А от в Дніпропетровську з метро все пічально. Це дорогуща цяцька з трасуванням лінії, яке давно неактуальне. Якби по лінії метро запустили б автобусну лінію з 4-5 хвилинним інтервалом то для пасажирів нічого не змінилося б. тім, задля справедливості треба сказати, що після того ,як метро колись таки збудують в центр міста, воно таки матиме сенс.
Comments 21
А от щодо нових станцій - то це взагалі повна херня з одними лише мінусами. Може які лінії на поверхні(як то швидкісний трамвай) з простенькими станціями й вигідні, а підземні монументальні станції - це брєд. Ну ок ще би ви собі самі їх будували, так ні, ви лізете в кишеню до усієї держави. З чого це я маю платити за ваше метро?
>>Навіть десятикратний штраф за проїзд не відлякуватиме як слід більшість пасажирівА суть штрафів не у відлякуванні. Якщо штраф десятикратний, то навіть якщо система буде ловити кожне 8-9 порушення, то вона буде приносити більше прибутків ніж якби порушників не було і кожен платив за квиток. Аналогічно й з точки зору порушника, один раз може й вдасться проїхати безкоштовно, проте якщо системно порушувати і платити штраф за кожне 8-9 порушення, то фінансово це не вигідно. Якщо хто хоче ( ... )
Reply
Розвиток Києва відповідає націнтересам: хто як не ви знає, що за инших рівних умов, якби на місці Києва була б пустка, а населення Києва було б рівномірно розподілене між містами з населенням понад півмільйона, то така Україна цілісною 22 роки не протрималася би.
Reply
Reply
Reply
Ні, неминучим повинне бути усунення "корупційного податку" і розкрадання бюджету. Тоді можна підняти рентабельність метрополітену і без підняття тарифів.
Reply
Reply
Цікаво: як з цим у Харкові: чи Пушкінська єдина з російською мовою наразі ?
( ... )
Reply
Взагалі, молодці вони. Мають три лінії, 30 станцій, нормальне їх трасування, не надто глибоке закладання, таких колапсів, як у Києві, по ідеї, бути не повинно. Їм треба тільки потроху добудувати Олексіївську і Салтівську лінії на південь, і по декілька станцій з обох сторін на Холодногірсько-заводській, і все, в принципі.
А от в Дніпропетровську з метро все пічально. Це дорогуща цяцька з трасуванням лінії, яке давно неактуальне. Якби по лінії метро запустили б автобусну лінію з 4-5 хвилинним інтервалом то для пасажирів нічого не змінилося б. тім, задля справедливості треба сказати, що після того ,як метро колись таки збудують в центр міста, воно таки матиме сенс.
Reply
Але воно якесь замаленьке. Місто майже таке, як Київ, а метросполучення з центром має фактично лише один спальний район.
Reply
Leave a comment