А зможете відсторонитися від образи на актора за "не ті ролі" (і інші чутки та інформації), і сприйняти читання вірша так ніби чуєте вперше?.. :)
Я "Тараса Бульбу" просто не дивилася (вистачило фрагментів і відгуків) - берегла себе від негативу. Інколи позволяю собі побути страусом за принципом "менше знаєш -міцніше спиш". Так саме намагаюся поменше
(
Read more... )
Comments 67
Про інше. Мистецтво створюється тут і зараз під впливом соціальним, історичним, особистісним, але на віки лишаєься найцінніше, найчистіше... Наприклад, картини того чи іншого періоду, наприклад, голандський живопис, вивчають в контексті тогочас но ї історії, ніяк інакше... Тому вони темні тощо.
А відмежувати себе від іншого характеру, який більш-менш добре знаєш, то треба виключити емоції, а як , то ніхто не підкаже)))
Reply
Так от я врешті-решт дійшла висновку що першим треба сприймати саме твір і намагатися поменше знати про митця (по можливості).. і якщо твір нічим не муляє від початку - в подальшому намагатися приймати ті "недосконалості митця-особистості" які стануть відомими, в комплексі з його талантом і доробком. так як ми приймаємо всіх інших людей - недосконалими, бо ніхто не є досконалим.
А якщо муляє десь у підсвідомості щось - попри всезагальне визнання професіоналів-критиків.. а потім бачиш ті ж червоточинки і в особистості.. то може, не варт і мучити себе, "вимикаючи емоції"? :)
..хоча тут все теж неоднозначно..
виходить, в такому разі все залежить від випадку.. якщо пощастить побачити багато найкращого з доробку, яке не викликає нічого крім захвату, від початку (і не знати митця-особистості і всіх "мінусів") - більше шансів потім сприйняти його "таким як є недосконалим" (для нашої системи цінностей.. бо ж у кожного - трошки своя).
Reply
Reply
Першими я бачила "Тев'є-Тевль", "Украдене щастя" і безліч ролей у кіно..
і тому я от можу абстрагуватися, мені це неважко (а ще й з огляду на те що Бульбу я таки не дивилася :) )
Але незалежно від цього, у тому читанні.. музика влучніше передає настрій вірша ніж саме читання, як вслухатися без відеокартинки, що відволікає увагу.
Хоча воно і гарне - та десь трошки.. забагато розуму і замало серця як на мене. Не в смислі солодкавості чи патетики.. десь трошки глибини бракує..
(Хоча я і так би не прочитала. :) )
Reply
З огляду на сказане мене смішить, коли в актора беруть інтерв'ю й питають про якісь його погляди на мистецтво, на політику, на людські стосунки. Які можуть бути погляди у патефона?
Reply
Але ж так і художника можна назвати плоттером, а письменника, журналіста - принтером..
Я думаю, варто розрізняти те що митець робить як найманий працівник, і те що він ХОЧЕ робити САМ як роботодавець сам собі. якось так.
Якщо немає "роботодавця у собі" - значить справді, лише інструмент в руках обставин чи там ринкових потреб.
Reply
Оце перечитав написане і аж самому сподобалось. Дрюкну в ЖЖ, тільки замаскуюся під ліричного героя.
Reply
так що, обережно.. :)
Reply
Reply
Деколи автор так відчувається крізь ліричного героя, що як не відсторонюйся і очі не затуляй - а відражає (або приваблює), хоч читай біографії і знай багато, хоч голову в пісок щоб не тягнуло сплутати. :)
Reply
Reply
Reply
взагалі, я обожнюю польські фільми. А те, що писано і нераз - здебільше кремлівськими повіями - мене обходить... перо їм в ср*ку!
Reply
Reply
Reply
хоч, строго кажучи, справді, судити про щось краще коли сам на власні очі бачив.
Reply
Leave a comment