Із таким підходом можна закрити нафіг наземний громадський транспорт - він же в одному рівні, раптом що стається - все встає. Тим не менш - він працює, і для цієї лінії немає підстав не працювати - лінія світлофорно зарегульована на перехрестях і відокремлена по трасі; можливості втаранитися в трамвай автомобілем тупо не буде.
Нє, ну провіздатною здатністю аргументував і я, погодься... =) Просто тупо ткнути трамвай назад вже не вийде, комплекс заходів повинен бути масштабнішим - забагато вулиць поперепсували під авто.
Набагато реалістичніше і дешевше було б пустити трамвай залізницею від вул. Старовокзальної до вул. Привокзальної через Дарницький або південний залізничний міст
Comments 9
(The comment has been removed)
Тим не менш - він працює, і для цієї лінії немає підстав не працювати - лінія світлофорно зарегульована на перехрестях і відокремлена по трасі; можливості втаранитися в трамвай автомобілем тупо не буде.
Reply
Чому потрібен трамвай на мості Патона
https://lyoshko.livejournal.com/54798.html
Reply
Просто тупо ткнути трамвай назад вже не вийде, комплекс заходів повинен бути масштабнішим - забагато вулиць поперепсували під авто.
Reply
Reply
А комплекс потрібен, дуже...
Reply
Reply
Reply
Leave a comment