Leave a comment

Comments 9

(The comment has been removed)

night_dreamer01 July 22 2018, 10:08:45 UTC
Із таким підходом можна закрити нафіг наземний громадський транспорт - він же в одному рівні, раптом що стається - все встає.
Тим не менш - він працює, і для цієї лінії немає підстав не працювати - лінія світлофорно зарегульована на перехрестях і відокремлена по трасі; можливості втаранитися в трамвай автомобілем тупо не буде.

Reply


lyoshko July 22 2018, 17:56:43 UTC
мої підрахунки з того приводу:
Чому потрібен трамвай на мості Патона
https://lyoshko.livejournal.com/54798.html

Reply

night_dreamer01 July 22 2018, 18:00:27 UTC
Нє, ну провіздатною здатністю аргументував і я, погодься... =)
Просто тупо ткнути трамвай назад вже не вийде, комплекс заходів повинен бути масштабнішим - забагато вулиць поперепсували під авто.

Reply

lyoshko July 22 2018, 18:03:50 UTC
ну то я твоєму проекту додав техніко-економічне обґрунтування:) комплекс заходів то взагалі треба на весь Київ поширювати:)

Reply

night_dreamer01 July 22 2018, 18:09:04 UTC
ТЕО, канєшно, такоє, але почитати є про що.
А комплекс потрібен, дуже...

Reply


anonymous July 7 2019, 08:38:01 UTC
Набагато реалістичніше і дешевше було б пустити трамвай залізницею від вул. Старовокзальної до вул. Привокзальної через Дарницький або південний залізничний міст

Reply


Leave a comment

Up