Leave a comment

Comments 27

anonymous May 12 2018, 14:27:36 UTC
З приводу Політехнічної - трамвайно-пішохідна вулиця є гарною альтернативою для вулиці з автомобільним рухом, наприклад та ж Сагайдачного. Проте на чисто пішохідній вулиці можуть бути проблеми, хоча сама ідея гарна.
З приводу перетину Перемоги у мене давно була простіша та майже безкоштовна ідея. Те, що А31 завжди приїжджає на КПІ забитий і їде звідти теж забитий наштовхнуло на те, що Метро КПІ не є кінцевою для пасажирів, а їм треба кудись далі (шкода що в мене немає кишенькової транспортної моделі і я не можу подивитися, куди саме:)). Я думаю, що його можна було продовжити по Політехнічному - Борщагівській - Боткіна - Політехнічній - Політехнічному. Було б зручно і доя КПІшників, і для ШТ.

Reply

night_dreamer01 May 12 2018, 15:03:55 UTC
А кишенькова транспортна модель вам точно так само не покаже, хто куди їде - Visum у цьому місці працює не без "елементу випадковості". У таких випадках рятують тільки натурні спостереження, на крайняк дані від мобільних операторів.
Можна пустити цією транспортною зоною ще й А31, раз на те пішло ;-)

Reply

anonymous May 12 2018, 16:20:10 UTC
Ну добре, тоді цікаво, як під час створення рекомендацій щодо зміни маршрутної мережі експерти ІТП вирішували, який маршрут куди продовжувати?

Reply

night_dreamer01 May 12 2018, 17:07:29 UTC
В міру очевидності і зручності прокладання самого маршруту. Західна практика організації мереж НГТ часто включає в себе великий відсоток поїздок із пересадкою, для фахівців СБ це не було чимось дивним.

Reply


drozdoff97 May 12 2018, 14:33:56 UTC
Заметки с местности:
1. Трам по Политехнической это уже не белорусские фломастеры, это уже нитроэмаль, ширина и человекопоток конечно позволяет, но всё равно сюр.
2. Поворот Борщаговская-Янгеля-Политехническая это где-то 15-20 градусов подъёма (сама янгеля) и больше 90 градусов поворота с Янгеля на Политехническую, "подрезать" Поляну кпишники не дадут, ни под каким соусом.
3. Поворот Политехническая-Политехнический это тоже тупой угол и не то что-бы много места, ну и на самом политехническом главное узкое место это забор НИИ Таможни.
4. В порядке фломастеров: можно пустить трам параллельно Политехнической внутриКПИшными проулками (полтора преподавательских жигуля там паркуемых объедут), с них вырулить между парком и метро (можно пободаться с МАФами и выйти на 10 метров западнее собственно политехнического переулка) пересечь Победы по диагонали ну и дальше по списку.

Reply

night_dreamer01 May 12 2018, 15:01:09 UTC
На місцевості я, якщо що, був =)
1. Обережніше з виразами.
Ви на площі Ринок у Львові бували? Умови схожі, тільки людинопотік пішоходів часто-густо ще й під мухою. Про зарізаних трамваями там не чув.
2. Трохи земляних робіт паралельно із перевлаштуванням скверу виправлять ситуацію. А КПІшники - не ДМАшники, їм потребу міста у трамвайній лінії пояснити таки трохи простіше =)
3. Порівняно із тим, як трамваї вирулюють в інших містах, у капмусі КПІ ваще проспект. І от якраз те перехрестя - не під 90*.
4. Теоретично можна, але трасу все ж слід було б уточнити на карті =)

Reply

drozdoff97 May 14 2018, 11:27:46 UTC
Извиняюсь, что вклиниваюсь, да ещё и анонимно, но не могу удержаться ( ... )

Reply

drozdoff97 May 14 2018, 18:37:45 UTC
за 17м через газон (который за столовой) наверх за 6й (где полупустой паркинг), и всё уперется в "механические мастерсие" не влезет там кривая, тупанул.

Reply


lyoshko May 12 2018, 14:39:25 UTC
хороша ідея:)

Reply

night_dreamer01 May 12 2018, 15:05:04 UTC
Дякую.

Reply


maxiwell83 May 13 2018, 14:21:52 UTC
На перший погляд, начебто непогано. Але кожне відгалудження на ЛШТ - це загальмовування руху трамваїв.
До того ж, ЛШТ й так перевантажена. Хіба що, доведеться зменшувати випуск на маршрутах до вокзалу.

Якщо вже дуже хочеться, то краще зробити маршрут до скверу.

Reply

night_dreamer01 May 14 2018, 07:18:34 UTC
> Але кожне відгалудження на ЛШТ - це загальмовування руху трамваїв.
А третя колія нащо?)
> Хіба що, доведеться зменшувати випуск на маршрутах до вокзалу.
Це доведеться робити, коли на Жилянській з'являться інші маршрути, крім ШТ - вона ж-бо не гумова.

Reply

maxiwell83 May 14 2018, 10:22:03 UTC
> А третя колія нащо?)

Тоді робити тунель, щоб не перетинатись із зустрічною трамвайною смугою і не перекривати дорогу.

Reply

night_dreamer01 May 16 2018, 08:10:29 UTC
Тунель тут, на перехресті із Перемоги, і ось ми вже будуємо не метро, а трамвай.
Трамвай повинен змінювати простір навколо себе - чудова особливість цього виду транспорту, продемонстрована Парижем.

Reply


Leave a comment

Up