З приводу Політехнічної - трамвайно-пішохідна вулиця є гарною альтернативою для вулиці з автомобільним рухом, наприклад та ж Сагайдачного. Проте на чисто пішохідній вулиці можуть бути проблеми, хоча сама ідея гарна. З приводу перетину Перемоги у мене давно була простіша та майже безкоштовна ідея. Те, що А31 завжди приїжджає на КПІ забитий і їде звідти теж забитий наштовхнуло на те, що Метро КПІ не є кінцевою для пасажирів, а їм треба кудись далі (шкода що в мене немає кишенькової транспортної моделі і я не можу подивитися, куди саме:)). Я думаю, що його можна було продовжити по Політехнічному - Борщагівській - Боткіна - Політехнічній - Політехнічному. Було б зручно і доя КПІшників, і для ШТ.
А кишенькова транспортна модель вам точно так само не покаже, хто куди їде - Visum у цьому місці працює не без "елементу випадковості". У таких випадках рятують тільки натурні спостереження, на крайняк дані від мобільних операторів. Можна пустити цією транспортною зоною ще й А31, раз на те пішло ;-)
В міру очевидності і зручності прокладання самого маршруту. Західна практика організації мереж НГТ часто включає в себе великий відсоток поїздок із пересадкою, для фахівців СБ це не було чимось дивним.
Заметки с местности: 1. Трам по Политехнической это уже не белорусские фломастеры, это уже нитроэмаль, ширина и человекопоток конечно позволяет, но всё равно сюр. 2. Поворот Борщаговская-Янгеля-Политехническая это где-то 15-20 градусов подъёма (сама янгеля) и больше 90 градусов поворота с Янгеля на Политехническую, "подрезать" Поляну кпишники не дадут, ни под каким соусом. 3. Поворот Политехническая-Политехнический это тоже тупой угол и не то что-бы много места, ну и на самом политехническом главное узкое место это забор НИИ Таможни. 4. В порядке фломастеров: можно пустить трам параллельно Политехнической внутриКПИшными проулками (полтора преподавательских жигуля там паркуемых объедут), с них вырулить между парком и метро (можно пободаться с МАФами и выйти на 10 метров западнее собственно политехнического переулка) пересечь Победы по диагонали ну и дальше по списку.
На місцевості я, якщо що, був =) 1. Обережніше з виразами. Ви на площі Ринок у Львові бували? Умови схожі, тільки людинопотік пішоходів часто-густо ще й під мухою. Про зарізаних трамваями там не чув. 2. Трохи земляних робіт паралельно із перевлаштуванням скверу виправлять ситуацію. А КПІшники - не ДМАшники, їм потребу міста у трамвайній лінії пояснити таки трохи простіше =) 3. Порівняно із тим, як трамваї вирулюють в інших містах, у капмусі КПІ ваще проспект. І от якраз те перехрестя - не під 90*. 4. Теоретично можна, але трасу все ж слід було б уточнити на карті =)
за 17м через газон (который за столовой) наверх за 6й (где полупустой паркинг), и всё уперется в "механические мастерсие" не влезет там кривая, тупанул.
На перший погляд, начебто непогано. Але кожне відгалудження на ЛШТ - це загальмовування руху трамваїв. До того ж, ЛШТ й так перевантажена. Хіба що, доведеться зменшувати випуск на маршрутах до вокзалу.
Якщо вже дуже хочеться, то краще зробити маршрут до скверу.
> Але кожне відгалудження на ЛШТ - це загальмовування руху трамваїв. А третя колія нащо?) > Хіба що, доведеться зменшувати випуск на маршрутах до вокзалу. Це доведеться робити, коли на Жилянській з'являться інші маршрути, крім ШТ - вона ж-бо не гумова.
Тунель тут, на перехресті із Перемоги, і ось ми вже будуємо не метро, а трамвай. Трамвай повинен змінювати простір навколо себе - чудова особливість цього виду транспорту, продемонстрована Парижем.
Comments 27
З приводу перетину Перемоги у мене давно була простіша та майже безкоштовна ідея. Те, що А31 завжди приїжджає на КПІ забитий і їде звідти теж забитий наштовхнуло на те, що Метро КПІ не є кінцевою для пасажирів, а їм треба кудись далі (шкода що в мене немає кишенькової транспортної моделі і я не можу подивитися, куди саме:)). Я думаю, що його можна було продовжити по Політехнічному - Борщагівській - Боткіна - Політехнічній - Політехнічному. Було б зручно і доя КПІшників, і для ШТ.
Reply
Можна пустити цією транспортною зоною ще й А31, раз на те пішло ;-)
Reply
Reply
Reply
1. Трам по Политехнической это уже не белорусские фломастеры, это уже нитроэмаль, ширина и человекопоток конечно позволяет, но всё равно сюр.
2. Поворот Борщаговская-Янгеля-Политехническая это где-то 15-20 градусов подъёма (сама янгеля) и больше 90 градусов поворота с Янгеля на Политехническую, "подрезать" Поляну кпишники не дадут, ни под каким соусом.
3. Поворот Политехническая-Политехнический это тоже тупой угол и не то что-бы много места, ну и на самом политехническом главное узкое место это забор НИИ Таможни.
4. В порядке фломастеров: можно пустить трам параллельно Политехнической внутриКПИшными проулками (полтора преподавательских жигуля там паркуемых объедут), с них вырулить между парком и метро (можно пободаться с МАФами и выйти на 10 метров западнее собственно политехнического переулка) пересечь Победы по диагонали ну и дальше по списку.
Reply
1. Обережніше з виразами.
Ви на площі Ринок у Львові бували? Умови схожі, тільки людинопотік пішоходів часто-густо ще й під мухою. Про зарізаних трамваями там не чув.
2. Трохи земляних робіт паралельно із перевлаштуванням скверу виправлять ситуацію. А КПІшники - не ДМАшники, їм потребу міста у трамвайній лінії пояснити таки трохи простіше =)
3. Порівняно із тим, як трамваї вирулюють в інших містах, у капмусі КПІ ваще проспект. І от якраз те перехрестя - не під 90*.
4. Теоретично можна, але трасу все ж слід було б уточнити на карті =)
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
До того ж, ЛШТ й так перевантажена. Хіба що, доведеться зменшувати випуск на маршрутах до вокзалу.
Якщо вже дуже хочеться, то краще зробити маршрут до скверу.
Reply
А третя колія нащо?)
> Хіба що, доведеться зменшувати випуск на маршрутах до вокзалу.
Це доведеться робити, коли на Жилянській з'являться інші маршрути, крім ШТ - вона ж-бо не гумова.
Reply
Тоді робити тунель, щоб не перетинатись із зустрічною трамвайною смугою і не перекривати дорогу.
Reply
Трамвай повинен змінювати простір навколо себе - чудова особливість цього виду транспорту, продемонстрована Парижем.
Reply
Leave a comment