Постскриптум. Третій варіант кільця.night_dreamer01June 6 2017, 10:09:09 UTC
Помітив, поки зображував на карті попередні два. Підпірна стіна продовжиться, і одна з колій піде під землю, ненадовго. Інша - поверне над нею на вулицю Саксаганського. Фактично, це буде відновлення старого-доброго розвороту радянських часів =) Теж самоперетин, але в різних рівнях, що вже не є критичним.
а ще з'являєтья можливість трамваєм дістатися синьої гілки без топтання в черзі на ескалатор Сатровокзальної. Мені здається навіть окремий такий маршрут "Вокзал - Стадіон" себе окупить :)
Залежно від того, нащо вам синя гілка. Поїхати на Оболонь швидше на метро одразу від Вокзальної, а от просто дістатися стадіону може виявитися швидше на трамваї =) Це, власне, не лише цього напрямку стосується.
> увы, фигня от начала до конца. Терпеть не могу такие самодовольные категоричные выраженьица, до глубины души. И уж точно, когда с них начинают. Так что давайте писать конкретно, а что тут фигня - я и сам решу.
> тролик по рельсам тоже спокойно едет (Цюрих, Брно и т.д. и т.п. примеры совмещенки - их валом). Их-то, может, и валом, только население Цюриха собой образуют суммарно взятые, скажем, Троещина и Воскресенка, у нас в Киеве трафик поболе будет. ЕМНИП, в час-пик трамваи по СТ чуть ли не каждые две минуты шастают - времени, чтобы тралику вклиниться, может и не найтись. Хотя технически возможно, да.
> Для них рельсы - страшнее огня - каждый случай остановки трамваев из-за припаркованного авто - событие. Так что рельсы даже ПОМОГУТ в борьбе с такими шинокопытными, и именно потому, что трамвай НЕ объедет, а кроме штрафа от полиции - будет еще и от КПТ. Лучшим доказательством в мою пользу является ул. Дмитровская. Автомобилистам, возможно, и станет весело. Парковаться где-попало перестанут. НО НЕ СРАЗУ
( ... )
> Небольшая историческая справка - раньше и саксаганского и жилянская были двухсторонними, при этом саксаганского/красноармейская официально были трамвайно-легковой хордой, а жилянская/горького - грузовой. омельченко это убил, сделав и жилянскую, и саксагансокго односторонними. Мне это известно. Более того: я хочу это вернуть (таким образом, разнесение встречного движения будет происходить на каждой улице естественным путём), перенеся выделенную полосу для троллейбусов/автобусов на Саксаганского. Причина? Односторонние "магистрали" в центре - зло для любого города. Но возможность проезда автобусов по полосе трамвая на Жилянского стоит сохранить, ну вдруг где-то будет оптимален именно такой маршрут. А посему класть обратную колею на Саксаганского нет надобности. Вообще-то, это был спойлер, но ради вас не жалко =)
> Два - ездить будет не весь киев, а только те - кому этот маршрут нужен.Вся морока в том, что число тех, кому этот маршрут нужен (Борщаговка+Отрадный+кампусы КПИ и НАУ) может составить значительную часть от населения Цюриха
( ... )
Порадували старими фотками. Я якраз застав демонтаж колій на Боженка і Жилянській. Шкода, на той час не вів блог і не фотографував. І маршрути різні фантазував. Стільки часу вгробив на малювання схем! Зараз, правда, фантазую на тему створення нових тролейбусних систем.
Сподобалась ідея з розворотним кільцем біля Палацу Спорту. Але двосторонню лінію трамваю на Жилянську нікуди приткнути. Краще дотримуватися існуючої односторонньої схеми: трамвай в сторону центру - по Жилянській; в зворотній бік - по Саксаганського. На перехресті з вул. Льва Толстого зробити запасний розворот. Повернення трамваю до залізничного вокзалу можливе лише в далекій перспективі, тому лінію треба виводити до Старовокзальної. Заодно так трамвайні і тролейбусні маршрути на ділянці від Палацу Спорту до вокзалу будуть відрізнятись на дві зупинки.
А ще у нас в Києві не дуже люблять дублювання різних видів комунального транспорту. Не знаю, як це можна вирішити. Хіба шо тролейбус на вокзалі, а трамвай на Старовокзальній.
Можна поцікавитись, у яких містах ви запланували нові системи? Нікополь, Мелітополь, Ужгород? =)
Існуючу односторонню систему краще ліквідувати. Згодом я напишу пост про "автодорожню" політику у великих містах. І під це діло неважко буде розвести трамвай і тролейбус різними вулицями, отримавши і там, і там хорошу лінію.
> Не знаю, як це можна вирішити. Дати копняка потрібним людям, щоб вони перестали так це сприймати =) Не заводити трамвай на вокзал, бо там, бачте, є тролейбус - з таким підходом не буде відновлено жодного закритого метра рейок в центрі.
Бровари, Калуш, Бердянськ. В Ужгороді є тільки декілька місць, де тролейбус проїде. Хіба шо з міжміською лінією до Мукачева.
Якщо при односторонньому русі Саксаганського і Жилянська завантажені (в усякому разі у будні; у вихідні, особливо ввечері, вільніше), то при двосторонньому трафік буде ще більший. Та й на Жилянській для трамваю і машин буде мало місця.
Дублювати різні види транспорту дозволено лише маршруткам:) Декілька років тому чув розмови, що не потрібен 5й маршрут тролейбуса, тому що є 26й тролейбус і метро.
Про Мукачеве я теж думав. В принципі, у Броварах теж не поїде без лінії в Київ.
> то при двосторонньому трафік буде ще більший. За інших рівних ввідних трафік буде однаковий. Просто його розкидає на дві вулиці. Що ж до місця - у центрі трамваю майже завжди буде тісно, але ж це не привід його туди не вертати?)))
> Дублювати різні види транспорту дозволено лише маршруткам:) А я думаю, чому вони у Києві швидко розвиваються і ефективно працюють, а тролейбуси/автобуси тупцяють на місці... =)
На вокзалі, можна у якості варіанту зробити розворот через Короленківську/Антоновича (враховуючи лінію з наступного допису). Хоча я не звертав уваги, як відносяться до такого у західних транспортних системах. Варто поцікавитись.
Comments 24
Теж самоперетин, але в різних рівнях, що вже не є критичним.
( ... )
Reply
Reply
Це, власне, не лише цього напрямку стосується.
Reply
Reply
> увы, фигня от начала до конца.
Терпеть не могу такие самодовольные категоричные выраженьица, до глубины души. И уж точно, когда с них начинают. Так что давайте писать конкретно, а что тут фигня - я и сам решу.
> тролик по рельсам тоже спокойно едет (Цюрих, Брно и т.д. и т.п. примеры совмещенки - их валом).
Их-то, может, и валом, только население Цюриха собой образуют суммарно взятые, скажем, Троещина и Воскресенка, у нас в Киеве трафик поболе будет. ЕМНИП, в час-пик трамваи по СТ чуть ли не каждые две минуты шастают - времени, чтобы тралику вклиниться, может и не найтись. Хотя технически возможно, да.
> Для них рельсы - страшнее огня - каждый случай остановки трамваев из-за припаркованного авто - событие. Так что рельсы даже ПОМОГУТ в борьбе с такими шинокопытными, и именно потому, что трамвай НЕ объедет, а кроме штрафа от полиции - будет еще и от КПТ. Лучшим доказательством в мою пользу является ул. Дмитровская. Автомобилистам, возможно, и станет весело. Парковаться где-попало перестанут. НО НЕ СРАЗУ ( ... )
Reply
Reply
Мне это известно. Более того: я хочу это вернуть (таким образом, разнесение встречного движения будет происходить на каждой улице естественным путём), перенеся выделенную полосу для троллейбусов/автобусов на Саксаганского. Причина? Односторонние "магистрали" в центре - зло для любого города. Но возможность проезда автобусов по полосе трамвая на Жилянского стоит сохранить, ну вдруг где-то будет оптимален именно такой маршрут. А посему класть обратную колею на Саксаганского нет надобности. Вообще-то, это был спойлер, но ради вас не жалко =)
> Два - ездить будет не весь киев, а только те - кому этот маршрут нужен.Вся морока в том, что число тех, кому этот маршрут нужен (Борщаговка+Отрадный+кампусы КПИ и НАУ) может составить значительную часть от населения Цюриха ( ... )
Reply
І маршрути різні фантазував. Стільки часу вгробив на малювання схем! Зараз, правда, фантазую на тему створення нових тролейбусних систем.
Сподобалась ідея з розворотним кільцем біля Палацу Спорту.
Але двосторонню лінію трамваю на Жилянську нікуди приткнути. Краще дотримуватися існуючої односторонньої схеми: трамвай в сторону центру - по Жилянській; в зворотній бік - по Саксаганського. На перехресті з вул. Льва Толстого зробити запасний розворот. Повернення трамваю до залізничного вокзалу можливе лише в далекій перспективі, тому лінію треба виводити до Старовокзальної. Заодно так трамвайні і тролейбусні маршрути на ділянці від Палацу Спорту до вокзалу будуть відрізнятись на дві зупинки.
А ще у нас в Києві не дуже люблять дублювання різних видів комунального транспорту. Не знаю, як це можна вирішити. Хіба шо тролейбус на вокзалі, а трамвай на Старовокзальній.
Reply
Існуючу односторонню систему краще ліквідувати. Згодом я напишу пост про "автодорожню" політику у великих містах. І під це діло неважко буде розвести трамвай і тролейбус різними вулицями, отримавши і там, і там хорошу лінію.
> Не знаю, як це можна вирішити.
Дати копняка потрібним людям, щоб вони перестали так це сприймати =)
Не заводити трамвай на вокзал, бо там, бачте, є тролейбус - з таким підходом не буде відновлено жодного закритого метра рейок в центрі.
Reply
В Ужгороді є тільки декілька місць, де тролейбус проїде. Хіба шо з міжміською лінією до Мукачева.
Якщо при односторонньому русі Саксаганського і Жилянська завантажені (в усякому разі у будні; у вихідні, особливо ввечері, вільніше), то при двосторонньому трафік буде ще більший. Та й на Жилянській для трамваю і машин буде мало місця.
Дублювати різні види транспорту дозволено лише маршруткам:)
Декілька років тому чув розмови, що не потрібен 5й маршрут тролейбуса, тому що є 26й тролейбус і метро.
Reply
> то при двосторонньому трафік буде ще більший.
За інших рівних ввідних трафік буде однаковий. Просто його розкидає на дві вулиці. Що ж до місця - у центрі трамваю майже завжди буде тісно, але ж це не привід його туди не вертати?)))
> Дублювати різні види транспорту дозволено лише маршруткам:)
А я думаю, чому вони у Києві швидко розвиваються і ефективно працюють, а тролейбуси/автобуси тупцяють на місці... =)
Reply
Reply
Хоча я не звертав уваги, як відносяться до такого у західних транспортних системах. Варто поцікавитись.
Reply
Leave a comment