Метро в Гамбурзі дещо нагадує берлінське, а місцями - мюнхенське. Такий колаж із баварських вагонів та бранденбурзької вар’яції. Підземка зав’язана з S-Bahn’ом у систему транспортного забезепечння ганзейського портового міста
( Read more... )
Очікую звіт про Нюрнберзьке і Берлінське метро для повної колекції.) І да, можна подумати, що мюнхенське метро теж не ідеальне... поки не побуваєш в інших метрополітенах. Все пізнається в порівняні. З.І. І Відня не хватає - для завершення циклу німецькомовних метро.)
Ага, інформацію треба дозувати. :) Зараз попробую зрозуміти, для чого Нюрнбергу, з населенням не більше 500 000 - метро. Поки що приходить тільки одна думка - баварські понти. :)
Оскар Фрейтаг запропонував перенести залізницю від Нюрнберга до Фюрта під землю. Не було достатньо кваліфікованих кадрів, щоб це втілити, тому перенесли тільки трамвайні гілки, аби не заважати парадам націонал-соціалістів. Із часом ті гілки переробили в метро.
Comments 12
Мабуть все-таки у 1890 році
Reply
Дяку. ю.
Reply
Каких пять? Киев,Харьков,Днепропетровск,Кривой Рог - где еще?
Или ты считаешь еще и недостроенный Донецк?
Reply
Я кроме киевского украинские не видел :(
Кстати, хотел вот спросить: в Киеве есть туалеты в метро? В Мюнхене они безплатные и практически на всех подземных станциях есть.
Reply
І да, можна подумати, що мюнхенське метро теж не ідеальне... поки не побуваєш в інших метрополітенах. Все пізнається в порівняні.
З.І. І Відня не хватає - для завершення циклу німецькомовних метро.)
Reply
Зате я вже про празьке написав, лиш не виклав досі. Не все одразу (:
Reply
Зараз попробую зрозуміти, для чого Нюрнбергу, з населенням не більше 500 000 - метро. Поки що приходить тільки одна думка - баварські понти. :)
Reply
Із часом ті гілки переробили в метро.
Ніяких понтів. Навіть баварських - теж ніяких.
Reply
шкода, схема не клікабельна
Reply
Reply
Leave a comment