метро Гамбурґа

Nov 30, 2010 11:05

         Метро в Гамбурзі дещо нагадує берлінське, а місцями - мюнхенське. Такий колаж із баварських вагонів та бранденбурзької вар’яції. Підземка зав’язана з S-Bahn’ом у систему транспортного забезепечння ганзейського портового міста ( Read more... )

метро, Æвропа, Германия

Leave a comment

Comments 12

rbrechko November 30 2010, 11:08:27 UTC
> У 1980 році почалося будівництво першої штреки
Мабуть все-таки у 1890 році

Reply

nick_coll November 30 2010, 11:12:12 UTC
ще дивно, що я не написав у 1090. Таке в мене теж буває.
Дяку. ю.

Reply


diablas November 30 2010, 12:49:26 UTC
"бо підземного транспорту в Німеччині не багато: метро лише в Берліні, Гамбурзі, Нюрнбергу та в Мюнхені (в Україні - їх п’ять)"

Каких пять? Киев,Харьков,Днепропетровск,Кривой Рог - где еще?
Или ты считаешь еще и недостроенный Донецк?

Reply

nick_coll November 30 2010, 16:37:54 UTC
угу, я глянул быстро в Вики, а она дала его как действующий.
Я кроме киевского украинские не видел :(

Кстати, хотел вот спросить: в Киеве есть туалеты в метро? В Мюнхене они безплатные и практически на всех подземных станциях есть.

Reply


rember November 30 2010, 17:24:37 UTC
Очікую звіт про Нюрнберзьке і Берлінське метро для повної колекції.)
І да, можна подумати, що мюнхенське метро теж не ідеальне... поки не побуваєш в інших метрополітенах. Все пізнається в порівняні.
З.І. І Відня не хватає - для завершення циклу німецькомовних метро.)

Reply

nick_coll November 30 2010, 17:29:23 UTC
Нюрнберзьке є, але не повне, лише кілька станції. Віденського - нема :(
Зате я вже про празьке написав, лиш не виклав досі. Не все одразу (:

Reply

rember November 30 2010, 17:34:45 UTC
Ага, інформацію треба дозувати. :)
Зараз попробую зрозуміти, для чого Нюрнбергу, з населенням не більше 500 000 - метро. Поки що приходить тільки одна думка - баварські понти. :)

Reply

nick_coll November 30 2010, 17:46:09 UTC
Оскар Фрейтаг запропонував перенести залізницю від Нюрнберга до Фюрта під землю. Не було достатньо кваліфікованих кадрів, щоб це втілити, тому перенесли тільки трамвайні гілки, аби не заважати парадам націонал-соціалістів.
Із часом ті гілки переробили в метро.

Ніяких понтів. Навіть баварських - теж ніяких.

Reply


mr_brut November 30 2010, 18:58:16 UTC
мені подобаються от такі безпонтові метро. замість того, аби розводити понти і роками будувати три мармурові станції.

шкода, схема не клікабельна

Reply

nick_coll November 30 2010, 19:02:41 UTC
Можеш глянути на цю.

Reply


Leave a comment

Up