Пам'ятаєте, я писав
про облом з швидкісними поїздами в Нідерландах, на фоні якого якого пробна експлуатація Хюндаїв не варта навіть замітки в районці? От воно і підійшло до закінчення. Бельгійське відомство, яке відповідає за безпеку на залізничному транспорті забракувало новий потяг - мовляв небезпечний, може сходити з рельсів. Їхня залізниця
(
Read more... )
Comments 10
Reply
Reply
Со вторым, у меня есть легкие подозрения, что в Украине, в отличии от Нидерландов, еще имели место откаты.
Reply
Який тут може бути відкат? Ну нехай по 2 мільйони з поїзду, хоча й це вже ну дуже багато. Так це менше річного бюджету хокейного клубу нашого екс-міністра транспорту Колєснікова. Він там на одні трасфери в цьому сезоні 22 мільйони доларів витратив. Не смішіть мої тапки.
От де крали - це на реконструкції стадіону в Києві і побудові нового у Львові. Там і суми більше і проконтролювати важче. Може ще на побудові нових терміналів і реконструкції злітно-посадкових смуг в приймаючих містах. А з поїздами все простіше - існує ринок, де можна порівняти вартість. Крім того їх взяли під корейський же кредит.
Це те, що я кажу - нульова довіра до влади, будь-який рух буде трактуватись з точки зору "о, знову пиляють бюджет". В більшості випадків так воно і є, але не в цьому, нмсд.
Reply
ох, в Польщі тендери то навіть на флешки тре було проводити, згадую як страшний сон. Ну і, відповідно, там з усім така проблема: дають будівництво дороги якомусь підряднику дешевому, через рік там уже ями.
Reply
Невдячна це справа робити щось в країні з нульовою довірою до дій влади.
Reply
колись спілкувався з чуваками з обчислювального центру в Кракові, вони якось примудряються описувати так специфікації до кластера, щоб тендер вигравала HP, але купа гемору (часу) на те йде і навіть суди.
а просраний час = неотримані наукові результати в Польщі.
Ну коротше, я знаю, як буде виглядати Україна без корупції - як нинішня Польща.
Reply
Reply
Leave a comment