Фініта ля комедія.

Jun 05, 2013 22:11

Пам'ятаєте, я писав про облом з швидкісними поїздами в Нідерландах, на фоні якого якого пробна експлуатація Хюндаїв не варта навіть замітки в районці? От воно і підійшло до закінчення. Бельгійське відомство, яке відповідає за безпеку на залізничному транспорті забракувало новий потяг - мовляв небезпечний, може сходити з рельсів. Їхня залізниця одразу скасувала всі замовлення на італійський потяг V250 (також відомий як "Альбатрос"). Потім те саме зробили і голландці на підставі того, що італійці з AnsaldoBreda не встигли за 3 місяці усунути всі несправності. В Нідерландах наслідки були навіть серйозніші - керівник залізниці пішов з посади через критику.

Одразу вилізли нагору всі недоліки тендерних закупівель - італійці перемогли, бо запропонували дешевшу ціну і кращі строки поставки. А їх єдиний конкурент - Alstom із Франції не став демпінгувати. Хоча французькі поїзди вже їздили по Бенілюксу: Thalys, Eurostar, інженери і урядовці вирішили дати шанс італійцям, які роком раніше (тендер був в 2004р) виграли тендер в Данії. Італійці обіцяли поставити перший поїзд в 2009, але все затягнулось до 2012.

Щоб якось врятувати ситуацію запущено поїзди Гаага - Брюссель через Роттердам. Дві столиці, як не як. Крім поїзду Амстердам - Брюссель під брендом "Fyra" їздив ще потяг з пасивними вагонами і причепним локомотивом до Роттердаму і Бреди. За останні пару тижнів голландські залізниці прибрали всюди назву "Fyra", щоб не створювати негативних асоціацій. Ще раніше зникла обов'язкова доплата за швидкість між Амстердамом і його аеропортом, якщо їдеш цим потягом. Ми катались на ньому в Роттердам колись: http://mischko.livejournal.com/86820.html Ці потяги залишаться.

Італійці погрожують судом, але їхні діло труба - нмсд. Уряд планує провести ще один тендер, тим більше, що і Alstom, і деякі інші місцеві перевізники зацікавлені в концесії Амстердам - Брюссель.

Амстердам, гроші, політика

Previous post Next post
Up