Майданчик техніки Музею громадського транспорту або Колишній Автобусний парк №3 (частина 2)

Jan 08, 2017 08:25

  Продовження розповіді про День відкритих дверей в Історико-експозиційному реставраційному центрі (ІЕРЦ). В першій частині показав занедбану частину музейної експозиції: музейний запасник, що більше нагадує списану техніку в автобусно-тролейбусному парку, і інфраструктуру колишнього автобусного парку. Тепер же розповім про виставкову частину, яка розмістилась в двох ремонтних цехах. Нажаль, там теж не всі експонати у відреставрованому стані. Однак те, що техніка не на ходу, одразу і непомітно - виглядають набагато краще, ніж машини, виставлені надворі. Тому вважаю, що друга частина огляду більше цивільна, ніж сталкерська.

В цехах були виставлені як експонати комунального Музею громадського транспорту, так і приватні автобуси, легковушки і навіть вантажівки. Не знаю, на яких умовах співпрацюють автомобільний ретро-клуб OldCarService і музей, але техніка приватних колекціонерів виглядає більш доглянутою, ніж музейні експонати. І взагалі, за півтора роки, відтоді як до ремонтно-автобусного парку перевезли техніку, реставрація так і не розпочалася. Начебто, через бюрократичну тяговину. Однак складається враження, що керівництво музею не хоче займатися відновленням експонатів, бо на це треба виділяти гроші. А в автомобільному клубі немає змоги за власні кошти ремонтувати чужу техніку. Тому маємо, що маємо. Хоча було б цікаво дізнатися концепцію оновленого музею. Оскільки на виставці було все підряд - і тролейбуси з автобусами, і легковушки з вантажівками, і мотоцикл з велосипедами.



1. Ремонтний цех колишнього автобусного парку став виставковою залою.

Ця частина прогулянки також принесла здійснення мрій: вперше в житті посидів за кермом тролейбуса і автобуса. Незабутні враження для людини, яка виступала тільки пасажиром. А ще побачив ЛАЗ А073 і ЛАЗ 697М. А також вперше побачив салон МТБ-82Д. І в новинку були «Таврія»-ландо, Москвич-400-420А (кабріолет) і Mini. Так що без відкриттів не обійшлося.

І хоч умови для зйомки були не дуже підходящі, зробив незліченну кількість знімків. Так що і друга частина розповіді буде величенька.




2. МАЗ 103Т №1701. Перший тролейбус цієї моделі в Києві.
В 2013му я його фоткав в новому тролейбусному депо №1.



3. Що цікаво, перший екземпляр був дозібраний на Київському заводі електротранспорту. Навіть значок інший.



4. Судячи по приборці, тралік неходовий.
Що це за традиція передавати в музей розкрадену техніку?



5. Салон. Тролейбус відрізняється салоном від автобуса МАЗ-103. В тролейбусному варіанті в салоні нема шафи для двигуна.



6. Вид салону вперед.



7. Користуючись нагодою посидіти за кермом тролейбуса (вперше!), вирішив сфотографуватися напам'ять.



8. Škoda 8Tr перероблена під техдопомогу.



9. Škoda 14Tr.



10. Škoda 14Tr двохдверна. Нажаль, виглядає неоригінально. Після київських капремонтів на справжню Шкоду мало схоже.



11. А це вже відреставровані експонати. Кавобус Кароса. Навесні 2016го він був в процесі реставрації.



12. РАФ-2203, стилізований під маршрутне таксі, від клубу «Vintage Motors».



13. Тролейбус ЮМЗ-Т2.



14. «Побєда» чи «Варшава»?



15. Тролейкар КТГ-2 з Вінниці.



16. Вирішив подивитися кабіну. Бінго! Двері виявились незачиненими.



17. Цікаво... Контакторна панель була розташована у кабіні! Правда, від начинки нічого не лишилось.



18. Місце водія. Аж чотири педалі!



19. Корма тролейкара.



20. Ремонтний цех не менш цікавий, ніж експонати.



21. УАЗ-451А.



22. Škoda 8Tr з тилу.



23. Saviem SM53 1976 року. Раритетний автобус. Але у Києві таких ніколи не було.



24. Цього року підфарбували. А в салоні непочатий край роботи.



25. Aabenraa (Bolvo B60M) 1285. Жаль, що не зберегли №1434. Але цей теж непоганий.



26. Дивно, що задні ліхтарі старомодні, круглі.



27. Зайдемо всередину. Місце водія.
І нехай вас не дивує напис «Volvo» : Aabenraa - це тільки кузовне ательє, що збирало автобуси на шасі Вольво.



28. Приладна панель. Спідометр розмічений аж до 120 км/год.(!).



29. Салон хоч і старомодний, зате комфортний.



30. На задній площадці чомусь випиляли сидіння.



31. ЛАЗ-697Р. Чомусь був зачинений.



32. Säffle (на шасі Volvo B10MA-55) №5216. 1987 року випуску.



33. Переднього облицювання не вистачає.



34. На відміну від вітчизняних автобусів, місце водія не відгорожене перегородкою.



35. Місце водія.



36. Стільки кнопочок!



37. Салон Säffle №5216.



38. Мотоцикл з коляскою. В мототехніці не розбираюся, так що модель підказуйте.



39. ПАЗ-3205. Цікаво, КПТшний?



40. Справжній раритет - ЛАЗ-А073. Рідкісна модель.



41. Якась модифікація ЛАЗу А183.



42. Біля автобуса були рекламні листівки.



43. На стіні помічаю плакат пожежної безпеки.



44. Дивна, незрозуміла штукенція.



45. ЛіАЗ-677М. Новий. Раніше такого у Києві не бачив.



46. Приємно, що на Київщині це вже другий музейний «лунохід».



47. Добре знайомий по автомобільним виставкам, санітарний ПАЗік - ВГАрЗ-5298, який «огражданили».



48. Ikarus 260.50. Також бачив його в 2016му декілька разів. На OldCarLand'і і на параді ретро-авто.



49. Знову щось незрозуміле.



50.



51. Другий клубний Ikarus 256. Перший показував в попередній частині.



52. Iveco TurboDaily A35E10 №9805 (2002 року). Зараз такі мікроавтобуси в КПТ лише у якості службових.



53. ЛАЗ А291 №4684. Тепер вже також історія.



54. Подивився салон. Раніше, наскільки пам'ятаю, не катався на такому автобусі.



55.



56. Знайомий з 2015 року, тролейбус - раритетний МТБ-82Д.
За кермом - avganez.



57. Цього разу тролейбус був доступний для огляду.
Салон дивний у порівнянні з сучасними траліками: низенькі вікна, металева підлога.



58. Ширмові двері вузенькі. Кабіна водія відділена від салону, як на передньомоторних автобусах (ЛіАЗ-677 і ПАЗ-3205).



59. ЗІС-155. Його я бачив стільки раз, що вже сприймається, як звичність. Хоча відвідувачів біля автобуса було багато.



60. ЛАЗ-697М (1973 року). Перехідна модель між ЛАЗ-697Е і ЛАЗ-695Н.



61. Серед автобусів і тролейбусів загубилися дві вантажівки. Перша - пожежна цистерна на базі ГАЗ-51. Напевно, рідкісна модель.



62. ЗіЛ-164. Дивує, що вихлопна труба спереду. Колишня бензоцистерна?



63. Збиралися вже виходити, але помітили ще одну виставкову залу.



64. Автомати з газованою водою.



65. Якийсь стенд.



66. Зверху літав дрон.



67. ЗАЗ-110260 - ландо на базі «Таврії». Концепт, у серію не пішов.
Тепер я бачив прототип АвтоЗАЗу!



68. Mini. Машина, як у містера Біна:)



69. Škoda 100.



70. Оце так раритет! Москвич-400-420А. Кабріолет на базі Москвича-400-420.
Цікаво, що одразу не звернув увагу, що це незвичний «Москвичок».



71. «Побєди». Кабріолет і звичайна, закрита, версія.



72. Представницькі ГАЗи. Яка ж, все-таки, «Чайка» гарна!



73. РАФ і ЄрАЗ.



74. Ось таким видався День відкритих дверей в експозиційно-реставраційному центрі.
Причому це далеко не все, що можна було там побачити.

Нажаль, музейна частина, переважно, занедбана. Сподіваюся, що «Київпастранс» візьметься за відновлення експонатів.
Зате виставкова частина здивувала рідкісними кабріолетами. Так що недарма сходив. Після цієї виставки можна сказати, що побачив все, що можна було побачити з громадського транспорту і легковушок.



Київ, виставка, Я, автомобілі, фотозвіт, oldcarfest, громадський транспорт, автобуси, тролейбус

Previous post Next post
Up