Leave a comment

Comments 88

thepiktor October 22 2013, 19:07:28 UTC
Ну, якби повикидати всі малі маршрутки, то можна.

Reply

lyoshko October 22 2013, 19:48:24 UTC
а що вони змінюють?

Reply

thepiktor October 22 2013, 20:38:28 UTC
Перевозять трамвайних пасажирів.
І, так - тоді власного транспорту було менше, народу теж було менше.

Reply

lyoshko October 22 2013, 20:40:46 UTC
>Перевозять трамвайних пасажирів.
є таке, але перевозять набагато менше ніж зміг би трамвай, тому не сильно впливають.

>І, так - тоді власного транспорту було менше, народу теж було менше.
так що?

Reply


maxiwell83 October 22 2013, 19:15:59 UTC
Ломать - не строить. К тому же второй существенный фактор - финансы.

Reply

lyoshko October 22 2013, 19:50:50 UTC
а що з фінансами? збираються ж реконструювати міст Патона. збираються реконструювати Ленінградську площу. все це заради +пару тисяч авто/годину. а цих фінансів, підозрюю, на трамвайну лінію вистачить.

Reply

maxiwell83 October 23 2013, 07:04:05 UTC
Ну ти ж знаєш, як у нас все робиться. Напланували, а потім то не встигають, то грошей не вистачає. Та й трамвай нікуди виводити на Правий берег. Та й невідомо, коли почнуть реконструювати. Кільцеву дорогу добудували? А Велику Кільцеву?

Нажаль, у житті буває багато незворотніх речей. І трамвайний рух на мосту Патона в данному контексті.

Reply

lyoshko October 23 2013, 07:20:54 UTC
>Напланували, а потім то не встигають, то грошей не вистачає.

але якщо всеж братися за реконструкцію мосту, то з рейками дорожче не буде. а якщо планувати реконструкцію Ленінградської пл., то краще замість цього планувати рейки від неї до мосту.

Reply


rbrechko October 22 2013, 19:21:27 UTC
от тільки спробуй переконати власників авто пересісти на трамвай ;)

Reply

lyoshko October 22 2013, 19:51:34 UTC
спробую. якщо дорога буде вужча, а трамваї пусті і швидкі, то бажаючі знайдуться:)

Reply

4ornobile October 23 2013, 08:04:20 UTC
А це не так вже й складно. ДОстатньо зробити нормально функціонуючий громандський транспорт і почати контролювати виконання ПДД щодо паркування -- і пересядуть як миленькі.

Reply

rbrechko October 23 2013, 10:08:43 UTC
> почати контролювати виконання ПДД щодо паркування

ось це вже давно варто робити, але ті хто має за цим слідкувати чомусь не роблять цього, і заставити їх це робити буде непросто.

Reply


ked_pled October 22 2013, 19:55:37 UTC
если будет выделенка, пробка будет тянуться до ВДНХ, если ее не будет, трамвай будет стоять наравне с машинами. на них же ездят ради комфорта и возможности подъехать под дом, а не ради каких-то абстрактных вещей.

Reply

lyoshko October 22 2013, 19:58:18 UTC
виділенка однозначно. у варіанті з розширенням мосту буде 3 смуги, заторів не повинно бути. враховуючи, що все ж частина автомобілістів пересяде на трамвай.

Reply

ked_pled October 23 2013, 06:20:11 UTC
таким образом ничей комфорт не повысится

Reply

lyoshko October 23 2013, 06:55:55 UTC
тільки комфорт тих автомобілістів і пасажирів маршруток, які замість заторів поїдуть у ідеальному сферичному трамваї без заторів. ну заодно і заторів зменшиться. якось так

Reply


istetsen October 22 2013, 20:45:25 UTC
В 83м году это имело смысл, сейчас абсолютно нет. В общем потоке транспорта есть ещё куча маршруток и автобусов которые так же перевозят много пассажиров, и стояли бы они из-за трамвая в той же пробке. Сейчас трамвай в киеве похож больше не на транспорт а на убогого грязного бомжа. Скорее вопрос того что осталось нужно доводить до ума, а то почти в любой из них страшно сесть. Трамвай ушел с моста Патона безвозвратно я считаю.

Reply

lyoshko October 22 2013, 20:49:43 UTC
>В общем потоке транспорта есть ещё куча маршруток и автобусов которые так же перевозят много пассажиров
3760 пасажирів за годину. а трамвай 9000.

>и стояли бы они из-за трамвая в той же пробке
а зараз через кого вони там стоять?

>Сейчас трамвай в киеве похож больше не на транспорт а на убогого грязного бомжа
так я ж і не пропоную грязного бомжа пускати мостом. звісно ж в такому місці потрібні нові довгі трамваї.

Reply


Leave a comment

Up