а що з фінансами? збираються ж реконструювати міст Патона. збираються реконструювати Ленінградську площу. все це заради +пару тисяч авто/годину. а цих фінансів, підозрюю, на трамвайну лінію вистачить.
Ну ти ж знаєш, як у нас все робиться. Напланували, а потім то не встигають, то грошей не вистачає. Та й трамвай нікуди виводити на Правий берег. Та й невідомо, коли почнуть реконструювати. Кільцеву дорогу добудували? А Велику Кільцеву?
Нажаль, у житті буває багато незворотніх речей. І трамвайний рух на мосту Патона в данному контексті.
>Напланували, а потім то не встигають, то грошей не вистачає.
але якщо всеж братися за реконструкцію мосту, то з рейками дорожче не буде. а якщо планувати реконструкцію Ленінградської пл., то краще замість цього планувати рейки від неї до мосту.
А це не так вже й складно. ДОстатньо зробити нормально функціонуючий громандський транспорт і почати контролювати виконання ПДД щодо паркування -- і пересядуть як миленькі.
если будет выделенка, пробка будет тянуться до ВДНХ, если ее не будет, трамвай будет стоять наравне с машинами. на них же ездят ради комфорта и возможности подъехать под дом, а не ради каких-то абстрактных вещей.
виділенка однозначно. у варіанті з розширенням мосту буде 3 смуги, заторів не повинно бути. враховуючи, що все ж частина автомобілістів пересяде на трамвай.
тільки комфорт тих автомобілістів і пасажирів маршруток, які замість заторів поїдуть у ідеальному сферичному трамваї без заторів. ну заодно і заторів зменшиться. якось так
В 83м году это имело смысл, сейчас абсолютно нет. В общем потоке транспорта есть ещё куча маршруток и автобусов которые так же перевозят много пассажиров, и стояли бы они из-за трамвая в той же пробке. Сейчас трамвай в киеве похож больше не на транспорт а на убогого грязного бомжа. Скорее вопрос того что осталось нужно доводить до ума, а то почти в любой из них страшно сесть. Трамвай ушел с моста Патона безвозвратно я считаю.
>В общем потоке транспорта есть ещё куча маршруток и автобусов которые так же перевозят много пассажиров 3760 пасажирів за годину. а трамвай 9000.
>и стояли бы они из-за трамвая в той же пробке а зараз через кого вони там стоять?
>Сейчас трамвай в киеве похож больше не на транспорт а на убогого грязного бомжа так я ж і не пропоную грязного бомжа пускати мостом. звісно ж в такому місці потрібні нові довгі трамваї.
Comments 88
Reply
Reply
І, так - тоді власного транспорту було менше, народу теж було менше.
Reply
є таке, але перевозять набагато менше ніж зміг би трамвай, тому не сильно впливають.
>І, так - тоді власного транспорту було менше, народу теж було менше.
так що?
Reply
Reply
Reply
Нажаль, у житті буває багато незворотніх речей. І трамвайний рух на мосту Патона в данному контексті.
Reply
але якщо всеж братися за реконструкцію мосту, то з рейками дорожче не буде. а якщо планувати реконструкцію Ленінградської пл., то краще замість цього планувати рейки від неї до мосту.
Reply
Reply
Reply
Reply
ось це вже давно варто робити, але ті хто має за цим слідкувати чомусь не роблять цього, і заставити їх це робити буде непросто.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
3760 пасажирів за годину. а трамвай 9000.
>и стояли бы они из-за трамвая в той же пробке
а зараз через кого вони там стоять?
>Сейчас трамвай в киеве похож больше не на транспорт а на убогого грязного бомжа
так я ж і не пропоную грязного бомжа пускати мостом. звісно ж в такому місці потрібні нові довгі трамваї.
Reply
Leave a comment