сейчас они стоят из-за того что весь транспорт не влезает в дорогу в меньшей степени, в большей и-за того что за развязкой турбиной 2 паралельных выезда с набережного шоссе которые хотят перестроится в левый ряд чтоб на дружбы ехать, и светофор. Ну и до ближайшего трамвая на правом берегу уже очень далеко))) На счёт разгрузки красной ветки метро, то в пераую очередь нужно на троещину метро, оттуда большая часть загрузки красной ветки
маршрутки що так, що так стоять. а трамвай на виділеній смузі поїде.
>Ну и до ближайшего трамвая на правом берегу уже очень далеко))) та з'єднувати на початку і не обов'язково
>На счёт разгрузки красной ветки метро, то в пераую очередь нужно на троещину метро, оттуда большая часть загрузки красной ветки хто ж проти? але це незрівнянно дорожче за трамвай, а провезе метро всього рази в 2-3 більше людей.
Ну без сужения дороги не получится, разве что полностью убрать тротуары. А на примере сужения от трамвая на метро черниговской видно на сколько это глупо. Там трамвай не толтко не использует больше людей чем маршрутки, но и из-за вечных пробок они подьехать не могут
>Ну без сужения дороги не получится, разве что полностью убрать тротуары. або розширити міст, довісивши тротуари (є такі плани), або залишити по 2 смуги в кожну сторону. їх вистачить. і через міст поїде більше народу.
на м. Чернігівська якраз трамвай використовується активніше ніж маршрутки (просто маршрутки менші і здається, що їх більше).
ну і затори на м. Чернігівська, наскільки я знаю, частково через маршрутки, які займаютьсь одну смугу руху, заїжджаючи на зупинки.
Мене і переконувати не треба, бо це очевидно. З автомобілістами важче: вони настільки залежні від своїх корит і так бережуть свої дестрофічні ноги, що громадський транспорт для них -- це персональна образа. А то ж: така зірка буде в бидловозках їхати, та зара!
До нас, на жаль, поки що не дійшло роуміння, що місто має бути для людей, а не для машин. Збільшення пропускної кількості автодоріг збільшує кількість транспорту (ну а то: тепер же доїхати стало легше, можна купувати машину і бути королем на дорозі) і раз за разом закінчується запрограмованим колапсом. В той час як вирішити проблему насправді можна лише розвитком мережі громадського транспорту (не маршруток, само собою), обмеженням в'їзду транспорту в нашому випадку в центр та винесенням ділових та виробничіх осередків за межі житлових, туристичних та рекраеційних районів.
Та от не бачу я такого. Навіть за умови нормальних трамваїв-метро-троейбусів це сприймається як пониження статусу. Ми ж все ще лишаємося африканською країною, де машина -- розкіш і засіб самоствердження, а не пересування.
скільки по твоєму % автомобілістів сприймають це як пониження статусу? а скільки так сприйматиме, коли машини стоятимуть у заторах, а сферичний трамвай ганятиме мостом? небагато:)
Кстати обычная картина которая раза 2-3 в неделю наблюдается у метро черниговской, это десятки стоящих трамваев друг за другом из-за разных проблем с электричеством. Или скажем просто один поламался, и вот все за ним стоят. Сразу представляю себе это на и без того перегруженном Патона)))
Редко но всё же. Теперь представь себе картину как сотни людей идут по мосту патона, стоит сотня трамваеви и пробка постоянная, а ещё если это зима. Его не просто так убрали на Патона, и он туда уже никогда не вернётся, думаю не стоит по нему ностальгировать
У метро отдельный свой источник электрики. Я на том трамвае пол жизни проездил, и грустил за ним когда убрали дня 2. Потом понял что без него стало лучше
Ви шукаєте корінь проблеми не там, де він насправді і запропоноване вами ніяк не вирішить проблему. Аргументувати свою точку зору я буду якось іншим разом, ато це куча тексту. Проте скажу оце: в селі Нікіфоровка нема метро і нема трамваю, також там нема пробок.
>>до чого тут село Нікіфоровка я не допер. До того, що возити якомога більшу кількість людей мостом, - не є кінцевою ціллю і зовсім не факт, що повинно бути ціллю взагалі.
Comments 88
Ну и до ближайшего трамвая на правом берегу уже очень далеко)))
На счёт разгрузки красной ветки метро, то в пераую очередь нужно на троещину метро, оттуда большая часть загрузки красной ветки
Reply
>Ну и до ближайшего трамвая на правом берегу уже очень далеко)))
та з'єднувати на початку і не обов'язково
>На счёт разгрузки красной ветки метро, то в пераую очередь нужно на троещину метро, оттуда большая часть загрузки красной ветки
хто ж проти? але це незрівнянно дорожче за трамвай, а провезе метро всього рази в 2-3 більше людей.
Reply
Reply
або розширити міст, довісивши тротуари (є такі плани), або залишити по 2 смуги в кожну сторону. їх вистачить. і через міст поїде більше народу.
на м. Чернігівська якраз трамвай використовується активніше ніж маршрутки (просто маршрутки менші і здається, що їх більше).
ну і затори на м. Чернігівська, наскільки я знаю, частково через маршрутки, які займаютьсь одну смугу руху, заїжджаючи на зупинки.
Reply
До нас, на жаль, поки що не дійшло роуміння, що місто має бути для людей, а не для машин. Збільшення пропускної кількості автодоріг збільшує кількість транспорту (ну а то: тепер же доїхати стало легше, можна купувати машину і бути королем на дорозі) і раз за разом закінчується запрограмованим колапсом. В той час як вирішити проблему насправді можна лише розвитком мережі громадського транспорту (не маршруток, само собою), обмеженням в'їзду транспорту в нашому випадку в центр та винесенням ділових та виробничіх осередків за межі житлових, туристичних та рекраеційних районів.
Reply
але не думаю що залежних автомобілістів багато. мабуть, більше половини з них з радістю пересіли б на громадський транспорт, аби він хороший був.
Reply
Reply
Reply
Reply
Борщагівський швидкісний трамвай, наприклад, ламається доволі рідко. подібний трамвай можна і мостом запустити.
Reply
Reply
я не ностальгую, я навіть той трамвай ніколи не бачив. лише хочу як краще.
Reply
Я на том трамвае пол жизни проездил, и грустил за ним когда убрали дня 2. Потом понял что без него стало лучше
Reply
Reply
Аргументувати свою точку зору я буду якось іншим разом, ато це куча тексту. Проте скажу оце: в селі Нікіфоровка нема метро і нема трамваю, також там нема пробок.
Reply
Reply
До того, що возити якомога більшу кількість людей мостом, - не є кінцевою ціллю і зовсім не факт, що повинно бути ціллю взагалі.
Reply
Reply
Leave a comment