Leave a comment

Comments 88

istetsen October 22 2013, 20:57:41 UTC
сейчас они стоят из-за того что весь транспорт не влезает в дорогу в меньшей степени, в большей и-за того что за развязкой турбиной 2 паралельных выезда с набережного шоссе которые хотят перестроится в левый ряд чтоб на дружбы ехать, и светофор.
Ну и до ближайшего трамвая на правом берегу уже очень далеко)))
На счёт разгрузки красной ветки метро, то в пераую очередь нужно на троещину метро, оттуда большая часть загрузки красной ветки

Reply

lyoshko October 22 2013, 21:05:58 UTC
маршрутки що так, що так стоять. а трамвай на виділеній смузі поїде.

>Ну и до ближайшего трамвая на правом берегу уже очень далеко)))
та з'єднувати на початку і не обов'язково

>На счёт разгрузки красной ветки метро, то в пераую очередь нужно на троещину метро, оттуда большая часть загрузки красной ветки
хто ж проти? але це незрівнянно дорожче за трамвай, а провезе метро всього рази в 2-3 більше людей.

Reply

istetsen October 23 2013, 08:14:48 UTC
Ну без сужения дороги не получится, разве что полностью убрать тротуары. А на примере сужения от трамвая на метро черниговской видно на сколько это глупо. Там трамвай не толтко не использует больше людей чем маршрутки, но и из-за вечных пробок они подьехать не могут

Reply

lyoshko October 23 2013, 08:35:45 UTC
>Ну без сужения дороги не получится, разве что полностью убрать тротуары.
або розширити міст, довісивши тротуари (є такі плани), або залишити по 2 смуги в кожну сторону. їх вистачить. і через міст поїде більше народу.

на м. Чернігівська якраз трамвай використовується активніше ніж маршрутки (просто маршрутки менші і здається, що їх більше).

ну і затори на м. Чернігівська, наскільки я знаю, частково через маршрутки, які займаютьсь одну смугу руху, заїжджаючи на зупинки.

Reply


4ornobile October 23 2013, 08:16:27 UTC
Мене і переконувати не треба, бо це очевидно. З автомобілістами важче: вони настільки залежні від своїх корит і так бережуть свої дестрофічні ноги, що громадський транспорт для них -- це персональна образа. А то ж: така зірка буде в бидловозках їхати, та зара!

До нас, на жаль, поки що не дійшло роуміння, що місто має бути для людей, а не для машин. Збільшення пропускної кількості автодоріг збільшує кількість транспорту (ну а то: тепер же доїхати стало легше, можна купувати машину і бути королем на дорозі) і раз за разом закінчується запрограмованим колапсом. В той час як вирішити проблему насправді можна лише розвитком мережі громадського транспорту (не маршруток, само собою), обмеженням в'їзду транспорту в нашому випадку в центр та винесенням ділових та виробничіх осередків за межі житлових, туристичних та рекраеційних районів.

Reply

lyoshko October 23 2013, 08:28:13 UTC
угу.
але не думаю що залежних автомобілістів багато. мабуть, більше половини з них з радістю пересіли б на громадський транспорт, аби він хороший був.

Reply

4ornobile October 23 2013, 08:32:04 UTC
Та от не бачу я такого. Навіть за умови нормальних трамваїв-метро-троейбусів це сприймається як пониження статусу. Ми ж все ще лишаємося африканською країною, де машина -- розкіш і засіб самоствердження, а не пересування.

Reply

lyoshko October 23 2013, 08:42:19 UTC
скільки по твоєму % автомобілістів сприймають це як пониження статусу? а скільки так сприйматиме, коли машини стоятимуть у заторах, а сферичний трамвай ганятиме мостом? небагато:)

Reply


istetsen October 23 2013, 08:17:21 UTC
Кстати обычная картина которая раза 2-3 в неделю наблюдается у метро черниговской, это десятки стоящих трамваев друг за другом из-за разных проблем с электричеством. Или скажем просто один поламался, и вот все за ним стоят. Сразу представляю себе это на и без того перегруженном Патона)))

Reply

lyoshko October 23 2013, 08:25:00 UTC
бо біля м. чернігівська їздять не трамваї, а гроби рейкові.

Борщагівський швидкісний трамвай, наприклад, ламається доволі рідко. подібний трамвай можна і мостом запустити.

Reply


istetsen October 23 2013, 08:29:24 UTC
Редко но всё же. Теперь представь себе картину как сотни людей идут по мосту патона, стоит сотня трамваеви и пробка постоянная, а ещё если это зима. Его не просто так убрали на Патона, и он туда уже никогда не вернётся, думаю не стоит по нему ностальгировать

Reply

lyoshko October 23 2013, 08:38:26 UTC
уяви собі що метро стане, як тисячі людей ідуть пішки мостом метро. закриємо метро?

я не ностальгую, я навіть той трамвай ніколи не бачив. лише хочу як краще.

Reply

istetsen October 23 2013, 08:51:22 UTC
У метро отдельный свой источник электрики.
Я на том трамвае пол жизни проездил, и грустил за ним когда убрали дня 2. Потом понял что без него стало лучше

Reply

lyoshko October 23 2013, 09:01:02 UTC
але метро всеодно ламається. а ламається рідше за трамвай тому, що за ним краще слідкують

Reply


easternwestern October 23 2013, 09:53:41 UTC
Ви шукаєте корінь проблеми не там, де він насправді і запропоноване вами ніяк не вирішить проблему.
Аргументувати свою точку зору я буду якось іншим разом, ато це куча тексту. Проте скажу оце: в селі Нікіфоровка нема метро і нема трамваю, також там нема пробок.

Reply

lyoshko October 23 2013, 10:25:27 UTC
я корінь проблеми не шукав, лише порахував що мостом з трамваєм проїде значно більше людей! до чого тут село Нікіфоровка я не допер.

Reply

easternwestern October 23 2013, 10:31:24 UTC
>>до чого тут село Нікіфоровка я не допер.
До того, що возити якомога більшу кількість людей мостом, - не є кінцевою ціллю і зовсім не факт, що повинно бути ціллю взагалі.

Reply

lyoshko October 23 2013, 10:34:09 UTC
у києві мости є вузькими і проблемними місцями. що ж тоді ціль, щоб їздити містом швидше і комфортніше?

Reply


Leave a comment

Up