Втомившись після
першого дня поїздки (а особливо від пошуків житла), подальші наші плани змінились.
Плани були на другий день їхати о 07:30 дизельком на Бердичів і там кататися, а на третій день їхати своїм ходом до Коростеня. Але ми змогли поселитися у квартирі у Жидомирі аж о 21:50, тому не було ніякого бажання так рано вставати. Вирішили виспатись і для початку з'їздити до водоспаду Вчелька.
1. 10:00. Виселяємося і виїжджаємо в місто
2.
3.
4. Спускаємось до Тетерева
5. Другий за висотою міст України, пішохідний
6. Спускались то добре, а потім від річки лізти назад було тяжко
7.
8.
9. Пам'ятник крану, як і перед київським Водоканалом
10. Виїхали за Житомир і доїхали до першого ж села Тетерівка
11. Там переїхали через Тетерів
12.
13. Перелізли через окопи і опинилися на території Житомирського військового полігону
14. Там грибочки
15. І макети поселень
16. Водоспад Вчелька
17.
18.
19. Житомир далеко
20.
21. Переїхали через Тетерів
22. І вийшли через КПП полігону (в с. Перлявка). Якщо б ми заїжджали сюдою, це, мабуть, було б складніше ніж виїхати.
23. Назад по трасі. Перед Житомиром у Гідропарку знайшлась чудова доріжка вздовж траси
24. Яка виводить прямо до тролейбусної кінцевої
25. Згадавши скільки нас чекає підйомів на шляху до центру, довго не думали:)
26. Водонапірна вежа
27. На Старому бульварі
28. Заїхали на міст
29.
30.
31.
32.
33. Жахливо совкова Соборна площа
34.
35. Церква
36. Всередині
37. Вирішили їхати на Коростень. Купили Житомирських ласощів (мммм), і поїхали на вокзал
38. В регіональний дизельок продали нам отакі квитки на велики (1.58 грн кожен)
39. Дизельок
40. Були в першому вагоні, велики поставили в недіючому тамбурі
41. І поїхали
42.
43.
44. Через півтори години були у Коростені
45. Базар на виході з вокзалу
46. Пам'ятник залізничникам-борцям за владу рад
47. Страшний такий вокзал. До нього тут стояв красивенний
старий вокзал, але чомусь його знесли у 80-х, свинство.
48. Пам'ятник присвячений відкриттю залізничного руху Київ-Ковель
49. Зверху - паровозик на першому мості через р. Уж
50. Приїхали на центральну площу Леніна. Ленін і міськрада
51. Дорога на площі неадекватно широка і налічує 8 смуг. Та і довжина цього неподобства всього 160 метрів
52. Вказівники стоять
53.
54. Неподалік центру - крутий парк Островського
55. Реконструйований у 2008 році
56.
57.
58.
59. Місток через Уж
60. Військова техніка:)
61.
62. Краса! Ну як у
Софіївці 63. Князь Мал
64. Княгиня Ольга, яка Коростень спалила
65. Парк відгороджений частоколом
66. Три залізничних мости через Уж
67. Хотіли ще заїхати у об'єкт Скеля (музей в бункері військового командного пункту), але ж він працює лише до 17:00
68. Поїхали потім подивитись на вантовий пішохідний місток, знову через Уж
69. А потім на гранітний кар'єр
70. Великий!
71.
72.
73. Потім на річку Уж неподалік центру. Тут кам'янисті береги, в них кам'янисті стежки, прикольно по такому покататись
74. Через місточок
75. І на вокзал. Електричка на Київ о 20:18
76. Завдяки зміненим планам, ми каталися два дні а не три, і поверталися у Київ у суботу. У неділю ми б так гарно в електричку не запхались.
77. Їхали довго, 3.5 години. Дивились Сімсонів, жували бутерброди, спали
78. І от, 23:47, Київ, Борщагівка.
Так ми їздили по Житомиру і на Вчельку:
Так у Коростені:
Проїхали за цей день 60 кілометрів не поспішаючи, багато побачили і гарно доїхали додому. Кінець!