Міська електричка по суті є замінником кільцевої лінії метрополітену. А наявність такої лінії - величезний плюс. Якщо міські електрички їздитимуть з такими ж інтервалами, що й поїзди метро (хоча б у пікові години), це в рази збільшить її надійність, а отже, й привабливість, що призведе до розвантаження інших ліній метрополітену. Якщо ж електричка
(
Read more... )
Comments 8
Reply
Щодо двох станцій "Троєщина", гадаю, однією з них варто пожертвувати.
Reply
Reply
Щодо Троєщин - аби можна було безболісно прибрати одну з них, варто об'єднати Троєщинський трамвай з електричкою. Тоді "Троєщина-2" буде не потрібна.
Reply
Кстати это и так уже реализовано. От Сырца до Рубежовского ехать пять минут на городской. Ещё минут семь-восемь до Борщаговки.
Reply
Leave a comment