Leave a comment

Comments 117

someone_ua October 22 2013, 21:37:33 UTC
Советское пропагандистское кино, это, конечно, неоспоримый факт.
В 83м году машин было на порядок меньше, и от того что вы вернете трамвай сейчас, их меньше не станет.

Reply

lyoshko October 23 2013, 06:58:54 UTC
я пропаганду не слухав, тільки трамваї рахував.
якщо нічого не робити, машин буде ще більше, а це ні до чого хорошого не приведе.
якщо повернути трамвай (тільки з умом повернути) то не так активно всі хотітимуть останні гроші на машину викидати.

Reply

someone_ua October 23 2013, 10:05:15 UTC
Как будто нельзя было нагнать трамваев специально для этого кино.

>якщо повернути трамвай (тільки з умом повернути) то не так активно всі хотітимуть останні гроші на машину викидати.

Да да да, а все те у кого она уже есть, сдадут ее в металлолом, ведь теперь они могут ездить на трамвае, вместе с обосцаными бомжами, и не туда куда надо и когда надо, а по четко установленному маршруту и графику. Вот же счастье людям будет.

Reply

lyoshko October 23 2013, 10:22:30 UTC
в європах якось їздять на трамваї, і щастя там є. здавати на металобрухт ніхто не пропнує, з бомжами їздити теж. на швидкісних трамваях бомжі рідкісні гості.

Reply


habak October 22 2013, 23:09:46 UTC
так, було б круто

Reply


(The comment has been removed)

lyoshko October 23 2013, 07:07:37 UTC
>с трудом представляю как вписать рельсы в новую турбину, и рассчитана ли она вообще на такое
вписати то є куди, збоку, вийде 2 перетини: за з'їзді і заїзді. інше питання чи мости там витримають, чи треба їх перероблювати.

>Проспект Воссоединения переделан
як? нічого серйозного, заасфальтували рейки

> на поворотном кольце строится 34-этажка.
там кінцеву можна і не робити. а можна і зробити, але без кільця, з двоголовими трамваями.

>Куда актуальнее, например, реконструкция Ленинградки
актуальний її проект коштує 700 млн грн, виглядає жахливо і збільшує пропускну здатність на кілька тисяч авто/год. ефект від трамвайної лінії за схожі гроші буде кращим.

>На Патона можно было бы сделать выделенную автобусную полосу, даже совмещённую с велодорожкой, вот это было бы полезно. И вообще не помешало бы увеличить количество автобусов, и особенно троллейбусов.
це мінімум, який точно треба зробити.

Reply


plauntago October 23 2013, 08:14:34 UTC
Особисто у мене є якась певна не повністю раціональна недовіра до трамваїв як ефективного транспорту. Краще вже, як вище пропонували, виділену смугу для автобусів та велосипедистів. Або, якщо хочеться більшої екологічності, тролейбусів.

Також я вельми сумніваюсь, що можна ось так взяти і перекинути частину пасажиропотоку з автомобілів на трамвай. Тобто на трамвай може хтось і перекинеться (наприклад ті, хто зараз їде на автобусі), але кількість автомобілів наврядчи зменшиться.
Ну і щодо розвантаження метро - підозрюю, що через метро все одно буде швидше. А тому з досить великою ймовірністю наприклад я поїду саме через метро.

Reply

lyoshko October 23 2013, 08:30:24 UTC
>Особисто у мене є якась певна не повністю раціональна недовіра до трамваїв як ефективного транспорту
живу на Борщагівці і довіряю. багато де довіряють, це у Києві щось не дуже.

>Тобто на трамвай може хтось і перекинеться (наприклад ті, хто зараз їде на автобусі), але кількість автомобілів наврядчи зменшиться.
зменшиться. поїздка на автомобілі це недешево, +в годину пік довше, ніж на гіпотетичному трамваї на виділеній смузі. тож однозначно зменшиться.

Reply


(The comment has been removed)

lyoshko October 23 2013, 08:48:24 UTC
я в цьому пості трасування не обговорював конкретно, але по Старнонаводницькій, як на мене, це очевидний маршрут. якраз в центр, можна зробити розгалудження до м. Печерська і Арсенальна, а далі вже фантазувати можна довго)

Reply


Leave a comment

Up