Льошко - молодець! Все класно порахував і доступно описав. Розкажи детальніше, як ти уявляєш трамвайні колії: посередині, як було раніше, чи уздовж тротуарів? І як трамвай проїжджатимуть турбінну розв'язку? Короче, можна почути трохи більше деталей, як ти усе це уявляєш?
изначально вопрос стоит несколько иначе формулировать, комплексно.
стоит вспомнить проезд второй очереди скоростного трамвая 1970-х годов, когда от Борщаговки он планировался - и был построен - до вокзала, а далее - вдоль жд до Дворца Украина, подземным тоннелем с подземной пересадкой на м.Печерская с выходом неподалеку моста Патона, мост Патона и далее везде по Левому берегу. это уже легкое метро, другой уровень.
на Патона вполне реально оставить 2+2 полосы - но есть одно условие. это достройка заездов/съездов моста Кирпы на Днепровскую набережную, а также очень желательное расширение Железнодорожного шоссе до 4 полос с постройкой участка под Демиевским путепроводом хотя бы.
>достройка заездов/съездов моста Кирпы на Днепровскую набережную добудують явно швидше, ніж пустять трамвай
>расширение Железнодорожного шоссе до 4 полос с постройкой участка под Демиевским путепроводом хотя бы. крім складного місця біля з.п. Видубичі з цим проблем не повинно бути. Прокласти дорогу через гаражі на Либідську пл.
>вдоль жд до Дворца Украина, подземным тоннелем с подземной пересадкой на м.Печерская с выходом неподалеку моста Патона 3.5 км тунелю - дороге задоволення. особливо враховуючи, що на Старонаводницькій, Кутузова, Задніпровського, Щорса, Володимиро-Либідській, Боженка скрізь є місце під трамвай, якщо розігнати парковку. (крім вузького місця на Щорса, але у найгіршому випадку односторонній рух машин по Щорса). тим більш історично скрізь там трамвай успішно їздив. проведення по верху крім дешевизни ще дозволяє легко частинами відкривати: з Ленінградської площі до м. Печерська, потім до м. Палац Україна, потім вже вздовж Либеді. угу?
акцентую, що ми маємо говорити про швидкісну трамвайну лінію, а не просто про маршрут через центр. тільки під такий проект можна забрати полоси на мосту Патона. це не трамвай, це ЛРТ, з можливістю 50-метрових поїздів
( ... )
>тільки під такий проект можна забрати полоси на мосту Патона з цим не згоден, навіть без тунелю міст з трамваєм використовуватиметься ефективніше, про що я і пишу.
>та й протести водіїв - ширина вулиці Щорса/Коновальця справді лише 3 смуги їдуть там 2 смуги. за рахунок кущів у вузькому місці, мені здається, можна запхати і трамвай і 2 смуги. в усіх інших місцях трамвай влазить замість парковки. тобто протесту не повинно бути.
>орієнтовно 3 млрд грн хо-хо-хо. не сперечаюся, що варіант з тунелем крутіший. але дорожчий.
>але, як на мене, варто прорахувати і запропонувати обидва варіанти - і з тунелем, і без. тут готовий допомогати
Comments 117
Розкажи детальніше, як ти уявляєш трамвайні колії: посередині, як було раніше, чи уздовж тротуарів? І як трамвай проїжджатимуть турбінну розв'язку? Короче, можна почути трохи більше деталей, як ти усе це уявляєш?
Reply
мабуть якось так (синє-трамвай, червоне-відбійники)
( ... )
Reply
Reply
Reply
стоит вспомнить проезд второй очереди скоростного трамвая 1970-х годов, когда от Борщаговки он планировался - и был построен - до вокзала, а далее - вдоль жд до Дворца Украина, подземным тоннелем с подземной пересадкой на м.Печерская с выходом неподалеку моста Патона, мост Патона и далее везде по Левому берегу. это уже легкое метро, другой уровень.
на Патона вполне реально оставить 2+2 полосы - но есть одно условие. это достройка заездов/съездов моста Кирпы на Днепровскую набережную, а также очень желательное расширение Железнодорожного шоссе до 4 полос с постройкой участка под Демиевским путепроводом хотя бы.
Reply
добудують явно швидше, ніж пустять трамвай
>расширение Железнодорожного шоссе до 4 полос с постройкой участка под Демиевским путепроводом хотя бы.
крім складного місця біля з.п. Видубичі з цим проблем не повинно бути. Прокласти дорогу через гаражі на Либідську пл.
>вдоль жд до Дворца Украина, подземным тоннелем с подземной пересадкой на м.Печерская с выходом неподалеку моста Патона
3.5 км тунелю - дороге задоволення.
особливо враховуючи, що на Старонаводницькій, Кутузова, Задніпровського, Щорса, Володимиро-Либідській, Боженка скрізь є місце під трамвай, якщо розігнати парковку. (крім вузького місця на Щорса, але у найгіршому випадку односторонній рух машин по Щорса).
тим більш історично скрізь там трамвай успішно їздив.
проведення по верху крім дешевизни ще дозволяє легко частинами відкривати: з Ленінградської площі до м. Печерська, потім до м. Палац Україна, потім вже вздовж Либеді. угу?
Reply
Reply
з цим не згоден, навіть без тунелю міст з трамваєм використовуватиметься ефективніше, про що я і пишу.
>та й протести водіїв - ширина вулиці Щорса/Коновальця справді лише 3 смуги
їдуть там 2 смуги. за рахунок кущів у вузькому місці, мені здається, можна запхати і трамвай і 2 смуги. в усіх інших місцях трамвай влазить замість парковки. тобто протесту не повинно бути.
>орієнтовно 3 млрд грн
хо-хо-хо. не сперечаюся, що варіант з тунелем крутіший. але дорожчий.
>але, як на мене, варто прорахувати і запропонувати обидва варіанти - і з тунелем, і без.
тут готовий допомогати
Reply
Leave a comment