Leave a comment

Comments 117

harmyk October 24 2013, 13:25:53 UTC
Льошко - молодець! Все класно порахував і доступно описав.
Розкажи детальніше, як ти уявляєш трамвайні колії: посередині, як було раніше, чи уздовж тротуарів? І як трамвай проїжджатимуть турбінну розв'язку? Короче, можна почути трохи більше деталей, як ти усе це уявляєш?

Reply

lyoshko October 24 2013, 13:50:58 UTC
головне було показати що трамвай тут дійсно корисний.
мабуть якось так (синє-трамвай, червоне-відбійники)

... )

Reply

deu_fr October 24 2013, 14:39:14 UTC
на http://www.mashke.org/kievtram/ старые фотки есть

Reply

lyoshko October 24 2013, 17:56:42 UTC
якщо дійду до трасування трамвайної лінії, то вивчатиму.. але поки що, здається, не рівень це Київських проектів, то хіба помріяти..

Reply


questrum October 25 2013, 07:49:17 UTC
изначально вопрос стоит несколько иначе формулировать, комплексно.

стоит вспомнить проезд второй очереди скоростного трамвая 1970-х годов, когда от Борщаговки он планировался - и был построен - до вокзала, а далее - вдоль жд до Дворца Украина, подземным тоннелем с подземной пересадкой на м.Печерская с выходом неподалеку моста Патона, мост Патона и далее везде по Левому берегу. это уже легкое метро, другой уровень.

на Патона вполне реально оставить 2+2 полосы - но есть одно условие. это достройка заездов/съездов моста Кирпы на Днепровскую набережную, а также очень желательное расширение Железнодорожного шоссе до 4 полос с постройкой участка под Демиевским путепроводом хотя бы.

Reply

lyoshko October 25 2013, 08:17:28 UTC
>достройка заездов/съездов моста Кирпы на Днепровскую набережную
добудують явно швидше, ніж пустять трамвай

>расширение Железнодорожного шоссе до 4 полос с постройкой участка под Демиевским путепроводом хотя бы.
крім складного місця біля з.п. Видубичі з цим проблем не повинно бути. Прокласти дорогу через гаражі на Либідську пл.

>вдоль жд до Дворца Украина, подземным тоннелем с подземной пересадкой на м.Печерская с выходом неподалеку моста Патона
3.5 км тунелю - дороге задоволення.
особливо враховуючи, що на Старонаводницькій, Кутузова, Задніпровського, Щорса, Володимиро-Либідській, Боженка скрізь є місце під трамвай, якщо розігнати парковку. (крім вузького місця на Щорса, але у найгіршому випадку односторонній рух машин по Щорса).
тим більш історично скрізь там трамвай успішно їздив.
проведення по верху крім дешевизни ще дозволяє легко частинами відкривати: з Ленінградської площі до м. Печерська, потім до м. Палац Україна, потім вже вздовж Либеді. угу?

Reply

questrum October 25 2013, 09:56:19 UTC
акцентую, що ми маємо говорити про швидкісну трамвайну лінію, а не просто про маршрут через центр. тільки під такий проект можна забрати полоси на мосту Патона. це не трамвай, це ЛРТ, з можливістю 50-метрових поїздів ( ... )

Reply

lyoshko October 25 2013, 11:47:45 UTC
>тільки під такий проект можна забрати полоси на мосту Патона
з цим не згоден, навіть без тунелю міст з трамваєм використовуватиметься ефективніше, про що я і пишу.

>та й протести водіїв - ширина вулиці Щорса/Коновальця справді лише 3 смуги
їдуть там 2 смуги. за рахунок кущів у вузькому місці, мені здається, можна запхати і трамвай і 2 смуги. в усіх інших місцях трамвай влазить замість парковки. тобто протесту не повинно бути.

>орієнтовно 3 млрд грн
хо-хо-хо. не сперечаюся, що варіант з тунелем крутіший. але дорожчий.

>але, як на мене, варто прорахувати і запропонувати обидва варіанти - і з тунелем, і без.
тут готовий допомогати

Reply


Leave a comment

Up