Велоінфраструктура Лівобережжя Києва

Jul 17, 2013 14:20

Нажаль, подібного проекту на просторах мережі інтернет я не побачив, хоча заяви про необхідність облаштування
велодоріжок "тут і там" зустрічав неодноразово.
Сьогодні я надаю чорнову схему по лівобережному Києву.
Схема (до 200кБ) + пояснення )

Осокорки, тротуары, удобство города, велосипедный транспорт, Дарница, планировка улиц, Позняки, Троещина

Leave a comment

Comments 8

me_tema July 17 2013, 11:37:22 UTC
Где-то я что-то подобное уже видел.. https://maps.google.com.ua/maps/ms?msid=215138927355529987633.0004c280065e829c9218e&msa=0

Ну я обоими руками за!

Reply

stasonxard July 28 2013, 19:35:59 UTC
У мене сумніви щодо реалізації доріжок "Борщаговка" (переважно - вулиця Борщагівська), "Бровары" (проспект Броварський - вздовж Гідропарку та Лівобережного масиву) та "Троещина" (бульвар Перова). На вказаних відрізках взагалі немає вільного місця для виділення смуги руху велосипедом.

Наразі я розглядаю вільні місця на правому березі Дніпра (це набагато гірше), про нього зроблю наступний запис.

Reply

me_tema July 28 2013, 19:42:25 UTC
Не уверен на счет остальных мест, но на Перова вагон и маленькая тележка места.
Там можно пустить трамвай, сделать велосипедные дорожки, расширить тротуар, и еще место останется для взлетно-посадочной полосы..;)

Reply


harmyk July 18 2013, 07:27:52 UTC
Ви спілкувалися з Асоціацією велосипедистів Києва? http://avk.org.ua/

Reply


loskot July 18 2013, 08:21:59 UTC
stasonxard July 28 2013, 19:39:13 UTC
Нажаль, я щойно вперше отримав доступ до мережі Інтернет з моменту публікації свого запису, тож даний захід з успіхом пропустив.

Reply


questrum July 18 2013, 09:37:47 UTC
ключове закуваження-побажання - а, власне, куди їхати? наприклад, чимало велосипедистів їздять з Троєщини через міст через Десенку, далі Труханів острів і Пішохідний міст до центру. до того ж саме з таких зелених маршрутів, не вздовж магістралей, і треба розпочинати. тут є декілька пропозицій по розвитку ідеї ( ... )

Reply


stasonxard July 28 2013, 20:11:32 UTC
Окрім прогулянкових/спортивних поїздок я розглядаю поїздки:
1. з місця проживання на робоче місце (поки що в межах лівого берегу);
2. між тимчасовими робочими місцями впродовж доби чи кур'єри по документам, дрібним товарам.
Звичайно, після цих пунктів піднімається купа проблем (найпопулярніші - "Це зменшить попит на громадський транспорт", "Тим, хто вже придбав автомобіля чхати на велосипед", "Кур'єри та доставка піци нині їздять на "скутерах", навіщо їм повільний велосипед"). Замість подібних розмов я надаю перевагу фактичним розрахункам та побажанням.

Варто підкреслити, що зараз моя діяльність сконцентрована лише у первинному виділенні місць під велодоріжки(+ узгодження ДБН, розробка креслеників, документації тощо), не більше і не менше. Додаткові зручності (наприклад, велопаркінґи) долучаються до структури за вимогою осіб та організацій, зацікавлених у розвитку мережі.

Reply


Leave a comment

Up