Нажаль, подібного проекту на просторах мережі інтернет я не побачив, хоча заяви про необхідність облаштування велодоріжок "тут і там" зустрічав неодноразово. Сьогодні я надаю чорнову схему по лівобережному Києву. ( Схема (до 200кБ) + пояснення )
ключове закуваження-побажання - а, власне, куди їхати? наприклад, чимало велосипедистів їздять з Троєщини через міст через Десенку, далі Труханів острів і Пішохідний міст до центру. до того ж саме з таких зелених маршрутів, не вздовж магістралей, і треба розпочинати. тут є декілька пропозицій по розвитку ідеї.
1. створення зеленого маршруту Троєщина-Русанівські сади - центр замість мосту через Десенку, де тротуари завузькі, доцільно реконструювати тимчасовий низьководний міст, що споруджено будівельниками вздовж Подільського мосту від дамби на Русанівських садах до Труханова острова.
2. аби дістатися до цього мосту, потрібно прокласти велодоріжку вздовж нової ділянки швидкісного трамваю. нею може слугувати існуючий технологічний проїзд вздовж колій. далі необхідно робити прокол під насипом залізниці.
3. спорудження велосипедно-пішохідного мосту з Русанівки на острів Долобецький, обгрунтування його вже розроблено. Таким чином маршрут Русанівка-м.Гідропарк або далі в центр по мосту Метро, де тротуари широкі.
4. необхідним елементом велоінфраструктури мають стати великі велопарковки з охороною біля окремих станцій метро. не зайвими будуть і душові кабіни там.
1. створення зеленого маршруту Троєщина-Русанівські сади - центр
замість мосту через Десенку, де тротуари завузькі, доцільно реконструювати тимчасовий низьководний міст, що споруджено будівельниками вздовж Подільського мосту від дамби на Русанівських садах до Труханова острова.
2. аби дістатися до цього мосту, потрібно прокласти велодоріжку вздовж нової ділянки швидкісного трамваю. нею може слугувати існуючий технологічний проїзд вздовж колій. далі необхідно робити прокол під насипом залізниці.
3. спорудження велосипедно-пішохідного мосту з Русанівки на острів Долобецький, обгрунтування його вже розроблено. Таким чином маршрут Русанівка-м.Гідропарк або далі в центр по мосту Метро, де тротуари широкі.
4. необхідним елементом велоінфраструктури мають стати великі велопарковки з охороною біля окремих станцій метро. не зайвими будуть і душові кабіни там.
Reply
Leave a comment