Нажаль, подібного проекту на просторах мережі інтернет я не побачив, хоча заяви про необхідність облаштування
велодоріжок "тут і там" зустрічав неодноразово.
Сьогодні я надаю чорнову схему по лівобережному Києву.
Попереднє зауваження: велоінфраструктура - це дещо більше, аніж сукупність окремих шляхів велосипедного сполучення (тобто, доріжками). Однак в умовах сучасного розвитку Києва непросто знайти місця, де можливе прокладання доріжки з мінімальними чи нульовими затратами.
Із самого початку у мене була банальна ідея прокладання велодоріжок вздовж існуючих основних проїздів міста, але спроба потерпіла невдачу. На схемі нижче показано визначені мною місця, де таке прокладання можливе взагалі.
Темнозеленим кольором нанесені вже існуючі доріжки Осокорків та Харківського масиву.
Темночервоним - лінійні об'єкти, де можливе прокладання доріжок, а саме:
- Доріжки та тропи у зелених зонах;
- Тротуари, що користуються низьким попитом у пішоходів чи мають значну ширину;
- Тротуари, що складаються з кількох доріжок (магістралі Троєщини, Харківське Шосе, проспект Возз'єднання).
На деяких магістраліях (бульвар Перова, вулиці Курнатовського та Бориспільська, Дніпровська Набережна) прокладання ускладнюється через відсутність місць, зазначених як можливі для прокладання.
На мій погляд доріжки слід прокладати в першу чергу вздовж навантажених магістралей (бульвар Перова; шосе Дарницьке, Харківське, Дніпровська Набережна; проспекти Григоренка, Возз'єднання, Гагаріна, Броварський, Ватутіна, Маяковського; вулиці Братиславська та Оноре де Бальзака ), так як там зі збільшенням автонавантаження збільшується ризик ДТП за участю велотранспорту.
На схемі нанесено незв'язні елементи, тож її ще не можна назвати схемою інфраструктури; у кращому випадку її можна розділити на кілька проектів прокладання доріжок вздовж магістралей. Тож перш за все - пропоную обговорити облаштування цих незв'язних елементів та способи їх сполучення. Бажаю почути думки постійних пішоходів визначених мною відрізків, а також велосипедистів. Але підкреслюю - на даний момент вирішується не доля окремих місць для доріжок, а інфраструктури в цілому. Деталізація буде далі, в проектах окремих житлових масивів.
Якщо цей задум отримає підтримку, то роботи по розрахунку пішохідного потоку я проводитиму з третього тижня вересня, тоді ж радий буду допомозі інших учасників.
Дякую за увагу!
З.І. На даний момент я вже маю фотофіксацію та виміри тротуарів по Харківському Шосе та проспекту Возз'єднання, паралельно переглядаю вітчизняні ДБН. Якщо Ви, читач, зацікавлені у прокладанні доріжки у певному місці - в першу чергу пропоную Вам виконати фотофіксацію та відповідні виміри в натурі (а не використовуючи ГІС чи Вікімапію). Це допоможе почати обговорення з фактичних даних.