Հայրիկ-մայրիկներին. Մեթոդական

Nov 03, 2011 19:39


Որոշեցի շարք սկսել. Մեթոդական օգնություն փոքրերին. կարդալ-գրել-հաշվել-թվաբանական վարժություններ-խնդիրներ լուծել-կազմել-հեշտ կարդալ-հեշտ գրել...Տարրական դասարանների ... կուրս ՃՃՃ մի խոսքով։
Դե, իհարկե` ծնողների միջոցով դեռ որ։
Թեպետ` շատ ավելի հեշտ է երեխային բացատրել միանգամից։

Ինչ ասեմ, հարգելի ծնողներ, երեխաները, ոնց էլ բացատրեք, գլխներին ինչ էլ ( Read more... )

Մեծեր ու Փոքրեր, մեթոդաբանություն, «շպարգալկա», Կրթական

Leave a comment

Comments 18

Թեպետ` շատ ավելի հեշտ է երեխային բացատրել միանգամից։ anushanahit November 3 2011, 16:19:03 UTC
Menk arajin dasaran enk gnum.Erbemn es erkar mtacum em,te inch petk e anel,vor heto bacatrem erexain.Es irok erbemn tanjvum em,vor haskanam pahanje.

Reply

Re: Թեպետ` շատ ավելի հեշտ է երեխային բացատրել միանգամից։ khlurd November 3 2011, 16:40:47 UTC
հենց նման բանի կհասնես, նկարի, դիր, վերլուծենք Ճ
շատ բան կա, որ սխալ է. ոչ միայն մեթոդապես, ուղղակի սխալ է
կապ չունի, որ առաջին դասարանի է
կամ` դասագրքի հեղինակները ենթադրել են մի լուծում, իսկ պայմանները ենթադրում են, որ լուծումներ են

Reply


watumiaji November 3 2011, 16:28:56 UTC
Իմ վիճակն ավելի ծանր է, երեխաս ինքնուրույն է սովորել, ու դեռ մինչև դպրոց գնալը :Ճ
Այնպես որ ինքն իր լոգիկան արդեն մշակում է առանց մեզ:
Մի երկու օր առաջ ասեց, որ տաս հատ տասը հարյուր է անում ... իսկ դպրոցում նոր գումարումն են անցնում ... նկարներով

Reply

khlurd November 3 2011, 16:38:51 UTC
ուրեմն քո երեխան առաջին դասարանի դասընթացը մի 12 թերթանոցով սովորողներից է ՃՃ

գումարումը ում է պետք նկարներով՞՞՞
նկարների մեջ մասը ինքնանպատակ են արած։
անունը կա, ամանում չկա

Reply

watumiaji November 3 2011, 17:18:13 UTC
«նկարների հարցով դիմեք տպարան»
Ախր այսօրվա գրքերի պատասխանատուն իրենք են: Սա ուղղակի ուրիշ թեմա է:

Աղջկաս համար խնդրահարույցը լեզուն է, ախր հայերեն ու ռուսերեն էլ է ինքնուրույն սովորել: Ու հիմա տպատառ է գրում :( ՊԱՀԱՆՋՈՒՄ ԵՄ 12 թերթանոց հայոց լեզվի ու ռուսերենի ուղեցույց:

Կրթության ԾԻԳ-ում մի անգամ բարձրացրեցի ուսուցողական սայթի ստեղծման գաղափարս, էլ չասեմ, որ նկատի ունեի ձրի, կրթության կամավոր-փորձագետների կողմից աշխատանք, ասին ձև չի, շատ բարդ է, լյա-լյա-լյա: Ամեն ինչ կոմերցիոն հարթության մեջ են նայում, օֆ է՜

Reply

khlurd November 3 2011, 17:34:16 UTC
Ճիշտ է անում, որ տպատառ է գրում։
Ընդհանրապես` ճիշտ է երեխային կարդալ սովորեցնել նախ, այդ ընթացքում ինքը խաղա-գրի տպատառերով, նկարի, որ որդանման մկանները ամրանան-զարգանան։
Հետո արդեն անցնել գրելու։
Ուրեմն` կարող ես մի թղթի վրա գրել բոլոր տառերը միանգամից /եթե արդեն լրիվ կարդում է/, ստվարաթղթով պնդացրած. թող պահի որպես «շպառգալկա»։ Դնի սեղանին։ Նամակներ գրի անձնական Ճ
Ասենք` Ձմեռ պապիին։
Դե, ոնց հասկացա` ինքնուրույն է։ Պետք չի զսպել երեխային։

Բայց համ էլ` ձեռագրով գրելու համար նախ պիտի երեխայի համապատասխան ՄԿԱՆՆԵՐԸ ՊՆԴԱՆԱՆ, որ չնեղվի չստացվելուց։ Դրա համար մանր նկարներ թող ներկի։ ՄԱՆՐ։ Պուճուր-պուճուր ու շատ նկարող երեխաները հետո ավելի հեշտ են գրում ՃՃ

Reply


dana_marro November 3 2011, 19:43:53 UTC
Khlurd jan du ches patkeracnum inchqan ogtakar banes grel:) Shat shnorhakalutyun!!!!!!!

Reply

khlurd November 4 2011, 10:38:48 UTC
Շարունակեմ՞՞՞
ՃՃ
կարող ես թեման ասել

Reply

dana_marro November 4 2011, 10:48:50 UTC
ampayman sharunaki!!! teman bolorn el hetaqrqir en, menq 4 tarekanenq:)

Reply


blue_a_bear November 3 2011, 20:20:10 UTC
իսկ չի կարելի սկսել ավարտական դասարանի մեթեմատիկա-ֆիզիկայից ?ՃՃՃ

Reply

khlurd November 4 2011, 10:39:30 UTC
աա, պիտի մանրամսն ուսումնասիրել, թե երեխան մինչև այդ ինչ գիտելիքներ ունի և ինչ մեթոդների է սովոր ՃՃ

Reply


nrbakert_tashuk December 4 2011, 15:41:13 UTC
:) Gites mama-papayi hamar karevory vorn e? Hasakanal, vor inkn u erexan LRIV urish mtacelakerp karox e unenan... es im txayin matematika chem karoxanum bacatrel, miayn marzum em ayd yndhanur banery. Mtacum e LRIV urish kerp... gites vonc haskaca??? 2,5 tarekan er, dzuk eink txtov applikacia anum. Petk er nkarel ev ktrel. Es im dzevn ei pndum (kopit asac- ajic dzax), na- ir dzevov er uzum hamaroren. Nyarders texi tvecin, aseci- ara, inchpes uzum es! Arec... mantoic mera, vorovhetev 1000 angam iminic lavn er. U ayd orn inds hamar haytnutyun er. Haskaca, vor menk LRIV urish mtacelakerp unenk u toxeci nran azat navarkutyan. Angam asenk 8 tivy grelu mej tarber enk. Es grum em verevic nerkev, na, nerkevic verev, ynd vorum vonc vor dzaxic aj e bardzranum:). Isk da LRIV uxexi ashxatanki hetevank e. ev ayo, ete uxexn ashxatum e, mi kani uxenish talis es, ezrahangumnern inkn e anum. Petk e uxxaki kayf stanal erexayid het parapeluc u ayd zhamanak amen inch erexayi mot kstacvi. Der avelin, Na inky kez ksovorecni vorosh baner... Anhatakan ( ... )

Reply

khlurd December 4 2011, 15:52:37 UTC
ՃՃ
հաա Ճ
Ում չեն ուզում երեխաները որպես ուսուցիչ տեսնել. Ծնողներին:
Հայրեր ու որդիներ. Հակադրվում են, փնտրում իրենցը:
Հիմնականում:
Դպրոցում մի քիչ այլ է. Երեխաները շատ տարբեր են, ու ուսուցիչը պիտի կարողանա նույն բանը բացատրելու շատ ձևեր գտնի.Որ ընտրեն: Կամ` հեշտը:Ճ

Կան բաներ, որ ես սովորեցրել եմ երեխաներին, հիշելով, թե ես ինչպես էի հեշտացրել, որ հասկանամ Ճ Ոչ թե մեթոդական ձեռնարկներից:

Մի անգամ ստուգողական աշխատանք եմ տվել, մինչև քսանը գումարում-հանում, բայց քիչ ժամանակով ու շատ թվերով, որ չհասցնեն մատներով հաշվել ՃՃ

Մի աղջիկ ունեի դասարանում, միայն ինքն էր դեռ հաշվում մատներով, որովհետև տանը այդպես արդեն սովորեցրել էին ու ամենադանդաղն էր էդ պատճառով: Հիմա աչքս վրան է, թե` ինչ պիտի անես՞՞՞

Մեկ էլ պայուսակը բացում է, թղթից կտրած երկու ձեռք հանում, դնում սեղանին. Դե` իրենն էլ հետը` քսան ՃՃՃ

Reply

nrbakert_tashuk December 5 2011, 06:55:59 UTC
Չէ, տղաս շատ հաճույքով է ինձ հետ սովորում ու դասեր անում: Խնդիրը դրանում չի, որ որպես ուսուցիչ չի ուզում: Հենց ուղղակի նրանում է, որ ԲԱՑԱՐՁԱԿ տարբեր կերպ ենք մտածում ու հենց գումարումը մեծ թվերի չի սիրում, երբ բացատրում եմ:) Դուրս շատ եկավ սահմանի պահը, փորձեմ այդպես բացատրել: Թող իր մեթոդին կցի, լավ գործիք է:)
Ես այնքան շատ եմ հետը զբաղվել, պարապել: Կայֆ է:) Մի 2,5 տարեկան էր, պարապում ենք, «ինչն է պակասում»՝ ասենք, ծաղիկին թերթիկը, դեմքին քիթիկը չկա և այլն: Սեղան է, երեք ոտքը կա, մեկը՝ չէ: Տղաս նայեց, մտածեց ու իմ հարցին՝ ինչն է սեղանին պակասում, հաղթական պատասխանեց՝ օղին:))) Ես պառկեցի: (մենք նրան գազավորված խմիչքներ չէինք տալիս, բայց ինքներս կվաս շատ էինք խմում, իսկ իրեն ասում էինք, որ դա գարեջուր-օղի է, չի կարելի բալիկներին, ասում էր՝ пивасок:))
Ամուսինս կատակում էր, մենակ զոքանչիս ականջին չհասնի:))) Իսկ մատերով միշտ արգելել եմ հաշվել: Այստեղ իսկապես երեխայի անհատական մտածելակերպը շատ մեծ կապ ունի, ընկալումը լրիվ ուրիշ է, դրա համար տարբեր բացատրությունները շատ կարևոր են:

Reply

khlurd December 4 2011, 15:56:33 UTC
տասնյակներն էլ կասեմ:
ուղղակի ճիշտը պարզից բարդ գնալն է. երբ արդեն յուրացրել է պարզը. այդ դեպքում նախորդը դառնում է ավտոմատ ու երեխան ավելորդ չի մտածում:

ավտոմատ` երբ արդեն չիէլ հիշում, թե ինչպես մտածեց, որ ստացվեց Ճ

բայց ես օրինակ երեխաներին սովորեցնում էի այդ մտածելը պատմել. թեկուզ ընկերներին. ընդհանրապես` իրար սովորեցնել կար իմ դասարաններում:

Խմբային ուսուցման մեթոդի շնորհիվ տասներորդում ոչ ոք տանը ֆիզիկա չէր սովորում, բայց մարդ չկար, որ ուղղակի ստանար. եկավ դասի, ուրեմն` կիմանար:

Reply


Leave a comment

Up