Որոշեցի շարք սկսել. Մեթոդական օգնություն փոքրերին. կարդալ-գրել-հաշվել-թվաբանական վարժություններ-խնդիրներ լուծել-կազմել-հեշտ կարդալ-հեշտ գրել...Տարրական դասարանների ... կուրս ՃՃՃ մի խոսքով։
Դե, իհարկե` ծնողների միջոցով դեռ որ։
Թեպետ` շատ ավելի հեշտ է երեխային բացատրել միանգամից։
Ինչ ասեմ, հարգելի ծնողներ, երեխաները, ոնց էլ բացատրեք, գլխներին ինչ էլ
(
Read more... )
Այնպես որ ինքն իր լոգիկան արդեն մշակում է առանց մեզ:
Մի երկու օր առաջ ասեց, որ տաս հատ տասը հարյուր է անում ... իսկ դպրոցում նոր գումարումն են անցնում ... նկարներով
Reply
գումարումը ում է պետք նկարներով՞՞՞
նկարների մեջ մասը ինքնանպատակ են արած։
անունը կա, ամանում չկա
Reply
Ախր այսօրվա գրքերի պատասխանատուն իրենք են: Սա ուղղակի ուրիշ թեմա է:
Աղջկաս համար խնդրահարույցը լեզուն է, ախր հայերեն ու ռուսերեն էլ է ինքնուրույն սովորել: Ու հիմա տպատառ է գրում :( ՊԱՀԱՆՋՈՒՄ ԵՄ 12 թերթանոց հայոց լեզվի ու ռուսերենի ուղեցույց:
Կրթության ԾԻԳ-ում մի անգամ բարձրացրեցի ուսուցողական սայթի ստեղծման գաղափարս, էլ չասեմ, որ նկատի ունեի ձրի, կրթության կամավոր-փորձագետների կողմից աշխատանք, ասին ձև չի, շատ բարդ է, լյա-լյա-լյա: Ամեն ինչ կոմերցիոն հարթության մեջ են նայում, օֆ է՜
Reply
Ընդհանրապես` ճիշտ է երեխային կարդալ սովորեցնել նախ, այդ ընթացքում ինքը խաղա-գրի տպատառերով, նկարի, որ որդանման մկանները ամրանան-զարգանան։
Հետո արդեն անցնել գրելու։
Ուրեմն` կարող ես մի թղթի վրա գրել բոլոր տառերը միանգամից /եթե արդեն լրիվ կարդում է/, ստվարաթղթով պնդացրած. թող պահի որպես «շպառգալկա»։ Դնի սեղանին։ Նամակներ գրի անձնական Ճ
Ասենք` Ձմեռ պապիին։
Դե, ոնց հասկացա` ինքնուրույն է։ Պետք չի զսպել երեխային։
Բայց համ էլ` ձեռագրով գրելու համար նախ պիտի երեխայի համապատասխան ՄԿԱՆՆԵՐԸ ՊՆԴԱՆԱՆ, որ չնեղվի չստացվելուց։ Դրա համար մանր նկարներ թող ներկի։ ՄԱՆՐ։ Պուճուր-պուճուր ու շատ նկարող երեխաները հետո ավելի հեշտ են գրում ՃՃ
Reply
Reply
Reply
Leave a comment