Հայրիկ-մայրիկներին. Մեթոդական

Nov 03, 2011 19:39


Որոշեցի շարք սկսել. Մեթոդական օգնություն փոքրերին. կարդալ-գրել-հաշվել-թվաբանական վարժություններ-խնդիրներ լուծել-կազմել-հեշտ կարդալ-հեշտ գրել...Տարրական դասարանների ... կուրս ՃՃՃ մի խոսքով։
Դե, իհարկե` ծնողների միջոցով դեռ որ։
Թեպետ` շատ ավելի հեշտ է երեխային բացատրել միանգամից։

Ինչ ասեմ, հարգելի ծնողներ, երեխաները, ոնց էլ բացատրեք, գլխներին ինչ էլ ( Read more... )

Մեծեր ու Փոքրեր, մեթոդաբանություն, «շպարգալկա», Կրթական

Leave a comment

nrbakert_tashuk December 4 2011, 15:41:13 UTC
:) Gites mama-papayi hamar karevory vorn e? Hasakanal, vor inkn u erexan LRIV urish mtacelakerp karox e unenan... es im txayin matematika chem karoxanum bacatrel, miayn marzum em ayd yndhanur banery. Mtacum e LRIV urish kerp... gites vonc haskaca??? 2,5 tarekan er, dzuk eink txtov applikacia anum. Petk er nkarel ev ktrel. Es im dzevn ei pndum (kopit asac- ajic dzax), na- ir dzevov er uzum hamaroren. Nyarders texi tvecin, aseci- ara, inchpes uzum es! Arec... mantoic mera, vorovhetev 1000 angam iminic lavn er. U ayd orn inds hamar haytnutyun er. Haskaca, vor menk LRIV urish mtacelakerp unenk u toxeci nran azat navarkutyan. Angam asenk 8 tivy grelu mej tarber enk. Es grum em verevic nerkev, na, nerkevic verev, ynd vorum vonc vor dzaxic aj e bardzranum:). Isk da LRIV uxexi ashxatanki hetevank e. ev ayo, ete uxexn ashxatum e, mi kani uxenish talis es, ezrahangumnern inkn e anum. Petk e uxxaki kayf stanal erexayid het parapeluc u ayd zhamanak amen inch erexayi mot kstacvi. Der avelin, Na inky kez ksovorecni vorosh baner... Anhatakan ( ... )

Reply

khlurd December 4 2011, 15:52:37 UTC
ՃՃ
հաա Ճ
Ում չեն ուզում երեխաները որպես ուսուցիչ տեսնել. Ծնողներին:
Հայրեր ու որդիներ. Հակադրվում են, փնտրում իրենցը:
Հիմնականում:
Դպրոցում մի քիչ այլ է. Երեխաները շատ տարբեր են, ու ուսուցիչը պիտի կարողանա նույն բանը բացատրելու շատ ձևեր գտնի.Որ ընտրեն: Կամ` հեշտը:Ճ

Կան բաներ, որ ես սովորեցրել եմ երեխաներին, հիշելով, թե ես ինչպես էի հեշտացրել, որ հասկանամ Ճ Ոչ թե մեթոդական ձեռնարկներից:

Մի անգամ ստուգողական աշխատանք եմ տվել, մինչև քսանը գումարում-հանում, բայց քիչ ժամանակով ու շատ թվերով, որ չհասցնեն մատներով հաշվել ՃՃ

Մի աղջիկ ունեի դասարանում, միայն ինքն էր դեռ հաշվում մատներով, որովհետև տանը այդպես արդեն սովորեցրել էին ու ամենադանդաղն էր էդ պատճառով: Հիմա աչքս վրան է, թե` ինչ պիտի անես՞՞՞

Մեկ էլ պայուսակը բացում է, թղթից կտրած երկու ձեռք հանում, դնում սեղանին. Դե` իրենն էլ հետը` քսան ՃՃՃ

Reply

nrbakert_tashuk December 5 2011, 06:55:59 UTC
Չէ, տղաս շատ հաճույքով է ինձ հետ սովորում ու դասեր անում: Խնդիրը դրանում չի, որ որպես ուսուցիչ չի ուզում: Հենց ուղղակի նրանում է, որ ԲԱՑԱՐՁԱԿ տարբեր կերպ ենք մտածում ու հենց գումարումը մեծ թվերի չի սիրում, երբ բացատրում եմ:) Դուրս շատ եկավ սահմանի պահը, փորձեմ այդպես բացատրել: Թող իր մեթոդին կցի, լավ գործիք է:)
Ես այնքան շատ եմ հետը զբաղվել, պարապել: Կայֆ է:) Մի 2,5 տարեկան էր, պարապում ենք, «ինչն է պակասում»՝ ասենք, ծաղիկին թերթիկը, դեմքին քիթիկը չկա և այլն: Սեղան է, երեք ոտքը կա, մեկը՝ չէ: Տղաս նայեց, մտածեց ու իմ հարցին՝ ինչն է սեղանին պակասում, հաղթական պատասխանեց՝ օղին:))) Ես պառկեցի: (մենք նրան գազավորված խմիչքներ չէինք տալիս, բայց ինքներս կվաս շատ էինք խմում, իսկ իրեն ասում էինք, որ դա գարեջուր-օղի է, չի կարելի բալիկներին, ասում էր՝ пивасок:))
Ամուսինս կատակում էր, մենակ զոքանչիս ականջին չհասնի:))) Իսկ մատերով միշտ արգելել եմ հաշվել: Այստեղ իսկապես երեխայի անհատական մտածելակերպը շատ մեծ կապ ունի, ընկալումը լրիվ ուրիշ է, դրա համար տարբեր բացատրությունները շատ կարևոր են:

Reply

khlurd December 4 2011, 15:56:33 UTC
տասնյակներն էլ կասեմ:
ուղղակի ճիշտը պարզից բարդ գնալն է. երբ արդեն յուրացրել է պարզը. այդ դեպքում նախորդը դառնում է ավտոմատ ու երեխան ավելորդ չի մտածում:

ավտոմատ` երբ արդեն չիէլ հիշում, թե ինչպես մտածեց, որ ստացվեց Ճ

բայց ես օրինակ երեխաներին սովորեցնում էի այդ մտածելը պատմել. թեկուզ ընկերներին. ընդհանրապես` իրար սովորեցնել կար իմ դասարաններում:

Խմբային ուսուցման մեթոդի շնորհիվ տասներորդում ոչ ոք տանը ֆիզիկա չէր սովորում, բայց մարդ չկար, որ ուղղակի ստանար. եկավ դասի, ուրեմն` կիմանար:

Reply

nrbakert_tashuk December 5 2011, 07:07:54 UTC
Լրիվ համաձայն եմ: Ես տղայիս եմ ասում, պիտի այնքան լավ իմանաս, որ գիշերն արթնացնեմ, հարցնեմ, առանց մտածելու ասես:): Մեր խնդիրն ուրիշ է մի քիչ, մեխանիկական, ձանձրալի աշխատանք տանել չի կարողանում: Ես բարդից եմ գնում պարզին, այնտեղ, որտեղ հնարավոր է, իհարկե:)

Reply


Leave a comment

Up