Перше засідання конкурсної комісії відбудеться 6 березня. Фахівці з брендингу, реклами й PR переглянуть усі роботи, які надійшли, та виберуть ті, які відповідають вимогам і умовам конкурсу. Журі враховуватиме комплектацію робіт, зв'язок логотипів і слоганів із культурою Черкас, простоту, зрозумілість і змістовність творчих пропозицій.
Конкурсні
(
Read more... )
Comments 15
"За порушення анонімності кимось із учасників (якщо він безпосередньо написав чи якось натякнув, що це його робота) передбачено покарання - дискваліфікацію!"
Виходить, якщо я подав роботу, а хтось із конкурентів дізнався, що це моя робота, і в коментарі це озвучив, то мене знімуть з дистанції. :)
Чому б не дозволити конкурсантам піарити свої роботи так, як їм заманеться?
Якщо вони зуміють розкрутити свій бренд ще на етапі голосування, то на фініші місто отримає вже добре відомий інтернет спільноті логотип і слоган.
Reply
Анонімність вигадана для того, щоб голоси заробляло не ім'я автора, а робота. Стереотипно публіка схильна серйозніше ставитися до ідеї дизайнера, а не, скажімо, школяра чи пенсіонера. Це вплине на її вибір, на враження від конкурсної роботи. Піарити можна, але ідею, а не людину. Гучні (чи навпаки - не дуже) імена в цій справі можуть лише завадити. Правило, яке Вам здалося занадто жорстким, стосується лише дій автора стосовно своєї роботи. Якщо винен Ваш конкурент, то він і буде відповідальним за порушення.
І ще один важливий момент. Оскільки громадські обговорення ще не почалися, можливі поправки та зміни у правилах. Спасибі за слушний коментар. Візьмемо до уваги Ваші поради.
Reply
Reply
Правила вже скореговані (див. вище). Анонімність буде забезпечено на початку обговорень, а потім уже кожен автор конкурсної роботи самостійно вирішить, чи варто рекламувати свою ідею, чи є сенс називати своє ім'я або запрошувати до дискусії знайомих. Усе одно штучні оцінки і невиправдану похвалу (або критику) можна легко розпізнати. Головне завдання Турінфоцентру (як організатора обговорень) - забезпечити всім рівні СТАРТОВІ умови, а далі - наскільки в кого вистачить вигадки, наполегливості і добросовісності.
Reply
Reply
Reply
Під майновим правом інтелектуальної власності розуміють право використовувати цей об'єкт права. Це мається на увазі?
P.S. І які в біса піарники та дизайнери мерії? Чи це не ті незграби, що розробили дебільний зовнішній вигляд адресних вказівників для Черкас?
Reply
P. S. Ваші грубощі та нищівна (не конструктивна) критика мають лише один наслідок - нічого. Просто пшик, великий пшик у космічну безодню. Повірте, людей, які здатні висловлювати своє "фе", лише в Черкасах пару сотень тисяч, а тих, хто щось робить (хай і недосконало) - катма. Якщо Ви вважаєте себе майстром, а не "незграбою" (як декого), будь-ласка, пропонуйте власні варіанти, підіть у ту "бісову" мерію та принесіть кращі проекти, зробіть врешті-решт правильний, на Вашу думку, адресний вказівник біля власного дому, на своїй вулиці. За це Вам усі лише подякують.
Reply
Reply
Reply
Leave a comment