КОНКУРС ІДЕЙ БРЕНДУ ЧЕРКАС: ГРОМАДСЬКІ ОБГОВОРЕННЯ

Feb 29, 2012 14:06

Перше засідання конкурсної комісії відбудеться 6 березня. Фахівці з брендингу, реклами й PR переглянуть усі роботи, які надійшли, та виберуть ті, які відповідають вимогам і умовам конкурсу. Журі враховуватиме комплектацію робіт, зв'язок логотипів і слоганів із культурою Черкас, простоту, зрозумілість і змістовність творчих пропозицій.

Конкурсні ( Read more... )

Туристично-інформаційний центр Черкас, брендинг, Конкурс туристичного бренду Черкас, Черкаси

Leave a comment

Comments 15

vaka_barabaka March 1 2012, 14:34:29 UTC
З приводу ось цього:

"За порушення анонімності кимось із учасників (якщо він безпосередньо написав чи якось натякнув, що це його робота) передбачено покарання - дискваліфікацію!"

Виходить, якщо я подав роботу, а хтось із конкурентів дізнався, що це моя робота, і в коментарі це озвучив, то мене знімуть з дистанції. :)

Чому б не дозволити конкурсантам піарити свої роботи так, як їм заманеться?

Якщо вони зуміють розкрутити свій бренд ще на етапі голосування, то на фініші місто отримає вже добре відомий інтернет спільноті логотип і слоган.

Reply

cherkasy_tour March 1 2012, 16:07:29 UTC
Одразу зазначу, що це суперечливе та складне питання.

Анонімність вигадана для того, щоб голоси заробляло не ім'я автора, а робота. Стереотипно публіка схильна серйозніше ставитися до ідеї дизайнера, а не, скажімо, школяра чи пенсіонера. Це вплине на її вибір, на враження від конкурсної роботи. Піарити можна, але ідею, а не людину. Гучні (чи навпаки - не дуже) імена в цій справі можуть лише завадити. Правило, яке Вам здалося занадто жорстким, стосується лише дій автора стосовно своєї роботи. Якщо винен Ваш конкурент, то він і буде відповідальним за порушення.

І ще один важливий момент. Оскільки громадські обговорення ще не почалися, можливі поправки та зміни у правилах. Спасибі за слушний коментар. Візьмемо до уваги Ваші поради.

Reply

vaka_barabaka March 1 2012, 17:45:07 UTC
Я не кажу, що це правило жорстке. Навпаки. Його дуже легко обійти. Дуже легко! А ще воно створює можливості для зловживань ( ... )

Reply

cherkasy_tour March 1 2012, 18:57:39 UTC
Ви навели переконливі аргументи. Спасибі!

Правила вже скореговані (див. вище). Анонімність буде забезпечено на початку обговорень, а потім уже кожен автор конкурсної роботи самостійно вирішить, чи варто рекламувати свою ідею, чи є сенс називати своє ім'я або запрошувати до дискусії знайомих. Усе одно штучні оцінки і невиправдану похвалу (або критику) можна легко розпізнати. Головне завдання Турінфоцентру (як організатора обговорень) - забезпечити всім рівні СТАРТОВІ умови, а далі - наскільки в кого вистачить вигадки, наполегливості і добросовісності.

Reply


ext_1078271 March 2 2012, 07:50:33 UTC
Якщо ідея справді має глибокий сенс та є унікальною, то не має значення кому вона належить - чи то професіоналу, чи то аматору. Але в мене є питання - хто буде створювати "презентабельний" вигляд для лого, якщо його ідея є вибуховою, а виконання м'яко кажучи ніяке? І скільки в такому разі коштуватиме ця робота, якщо 10000 отримає власник ідеї? Доречі за умовами конкурсу власник ідеї відмовляється від свого авторства на користь міста (передає всі права).

Reply

cherkasy_tour March 2 2012, 11:03:17 UTC
Так, це не має значення, але на старті ми маємо забезпечити всім рівні умови, зокрема анонімність. Хто вважатиме, що це не потрібно, той може вільно підписатися під своєю ідеєю, опублікувати її на інших ресурсах. Головне - щоб робота була цікавою та корисною. Що ж до презентабельності, то більшість пропозицій, які надійшли, створено в дизайнерських програмах на зразок CorelDRAW або Adobe InDesign, тобто автори в разі перемоги можуть надати вихідні файли, а це значно полегшує справу підкорегування логотипу. У будь-якому разі це конкурс ІДЕЇ, а потім із нею вже працюватиме штат піарників і дизайнерів мерії, вони і підготують брендбук. Ці люди отримують за свою роботу зарплатню, а якщо раптом доведеться залучати фахівців, так би мовити, ззовні, то, звичайно, їхні послуги вже будуть принаймні у два рази дешевшими, адже основа бренду - ідея, лого, слоган - надані їм у готовому вигляді. Питання буде лише у форматі, кольорах, деталях, пропорціях. І ще варто трохи уточнити: власник ідеї відмовляється від майнових прав, а, скажімо, право на ім ( ... )

Reply

ext_1078271 March 2 2012, 11:38:44 UTC
В умовах сказано: "10000 після підписання угоди з виконкомом угоди про передачу авторського права".
Під майновим правом інтелектуальної власності розуміють право використовувати цей об'єкт права. Це мається на увазі?

P.S. І які в біса піарники та дизайнери мерії? Чи це не ті незграби, що розробили дебільний зовнішній вигляд адресних вказівників для Черкас?

Reply

cherkasy_tour March 2 2012, 12:40:34 UTC
Саме так. Ідеться про право використовувати цей об'єкт (логотип і слоган) в інтересах міста без будь-яких подальших виплат автору чи врахування його побажань.

P. S. Ваші грубощі та нищівна (не конструктивна) критика мають лише один наслідок - нічого. Просто пшик, великий пшик у космічну безодню. Повірте, людей, які здатні висловлювати своє "фе", лише в Черкасах пару сотень тисяч, а тих, хто щось робить (хай і недосконало) - катма. Якщо Ви вважаєте себе майстром, а не "незграбою" (як декого), будь-ласка, пропонуйте власні варіанти, підіть у ту "бісову" мерію та принесіть кращі проекти, зробіть врешті-решт правильний, на Вашу думку, адресний вказівник біля власного дому, на своїй вулиці. За це Вам усі лише подякують.

Reply


mellenor March 2 2012, 11:17:06 UTC
А ви роботи будете сканувати? Можу якщо моя робота пройде 1 тур, надіслати електронний варіант, а то надруковане на струйному принтері, ще й скановане виглядати буде не дуже добре.

Reply

cherkasy_tour March 2 2012, 12:24:03 UTC
Ми повідомимо всім, хто пройде 1 тур, щоби вони підготували електронний варіант, а також надішлемо окремі правила оформлення ідей (спеціально для громадських обговорень).

Reply


Leave a comment

Up