КОНКУРС ІДЕЙ БРЕНДУ ЧЕРКАС: ГРОМАДСЬКІ ОБГОВОРЕННЯ

Feb 29, 2012 14:06

Перше засідання конкурсної комісії відбудеться 6 березня. Фахівці з брендингу, реклами й PR переглянуть усі роботи, які надійшли, та виберуть ті, які відповідають вимогам і умовам конкурсу. Журі враховуватиме комплектацію робіт, зв'язок логотипів і слоганів із культурою Черкас, простоту, зрозумілість і змістовність творчих пропозицій.

Конкурсні ( Read more... )

Туристично-інформаційний центр Черкас, брендинг, Конкурс туристичного бренду Черкас, Черкаси

Leave a comment

vaka_barabaka March 1 2012, 17:45:07 UTC
Я не кажу, що це правило жорстке. Навпаки. Його дуже легко обійти. Дуже легко! А ще воно створює можливості для зловживань.

Наприклад, я прошу когось зі своїх друзів в коментарі натякнути чи прямим текстом сказати, що це моя робота. Він каже. Ваші дії? Коментар видалили - ОК. А скільки людей його встигли почитати? Кого наказувати? Мене? Формально - немає за що. Не я порушив свою анонімність. Довести, що хтось зробив це на моє прохання - неможливо. Зробити правило ще більш жорстким? Заборонити будь-кому в коментарях вказувати автора під загрозою його дискваліфікації - відкривається чудова нагода зняти з дистанції конкурентів.

Другий варіант: Я розміщую на будь-якому сторонньому ресурсі (форум, ЖЖ, власна сторінка, Однокласники, вконтакті, фейсбук) тему, в якій розповідаю про свою участь в конкурсі, показую свою роботу і даю посилання на Вашу сторінку фейсбука.
Все. Формально я правил не порушував, навіть не залишав жодного коментаря у вас на сторінці. А фактично анонімність розкрита, робота піариться. І ви навіть не знатимете хто саме і де саме це робить. Ефект від такого піару буде в рази вищий за коментарі на вашій сторінці. Бо ваші сторінки не настільки відвідувані, як, наприклад, черкаський форум.

А тепер уявіть ситуацію, що хтось із сторонніх користувачів (не учасник конкурсу) вирішить вас потролити і в коментарі до роботи напише, що це його робота. Зовсім стороння людина, просто дезінформує. Уявіть реакцію справжнього автора роботи на такий коментар. По-перше, він може почати перепалку з тролем і доводити, що це його робота (тобто, порушить правило і має бути дискваліфікований), по-друге, він почне наярювати вам по телефону з вимогами видалити неправдиві коментарі. А якщо тролитимуть не одного автора, а одразу декількох?

Коротше - це буде хаос і нерви.

Звичайно, ім*я автора впливатиме на кількість голосів, хочете ви цього чи ні. Але вплив цей не буде вирішальним.
По-перше, якщо я прошу своїх друзів голосувати за мою роботу, то не факт, що вони це зроблять. Якщо робота моя явно погана, мало хто покривить душею. По-друге, навіть якщо хтось із друзів проголосував лише тому, що я попросив, то не факт, що він не проголосує за інші роботи, які йому дійсно сподобаються.

Висновок: правило про анонімність не здатне забезпечити анонімності і на період інтернет голосування ускладнить всім життя.

Reply

cherkasy_tour March 1 2012, 18:57:39 UTC
Ви навели переконливі аргументи. Спасибі!

Правила вже скореговані (див. вище). Анонімність буде забезпечено на початку обговорень, а потім уже кожен автор конкурсної роботи самостійно вирішить, чи варто рекламувати свою ідею, чи є сенс називати своє ім'я або запрошувати до дискусії знайомих. Усе одно штучні оцінки і невиправдану похвалу (або критику) можна легко розпізнати. Головне завдання Турінфоцентру (як організатора обговорень) - забезпечити всім рівні СТАРТОВІ умови, а далі - наскільки в кого вистачить вигадки, наполегливості і добросовісності.

Reply

vaka_barabaka March 2 2012, 20:01:04 UTC
Супер! Мені подобається теперішній варіант.

Reply


Leave a comment

Up